Atp tauku dedzināšana. Kur paliek tauki?

Ir pierādīts, ka tajā esošais katehīns kombinācijā ar kofeīnu paātrina vielmaiņas procesus vairāk nekā atsevišķs kofeīna daudzums. Tas ir vēl viens mārciņa nedēļā, ko jūs varētu zaudēt, vienkārši pievienojot šo komponentu savai rutīnai. Turklāt pēc ārstēšanas ar vīriešiem varētu redzēt viņa urīnpūšļa kairinājuma, priapisms, hipertrofija un prostatas vēzi.

Pie kāda pulsa ir tauku dedzināšana Jūs aprēķinājāt savas sirdsdarbības zonas, aprēķinājāt sirdsdarbības ritmu miera stāvoklī un tā maksimālo frekvenci. Jāizvēlas optimālais fizisko aktivitāšu veids un jāsaprot, pie kā tiek sadedzināti pulsa tauki. Apskatiet zemāk esošo tabulu.

Ēšana un enerģijas treniņu ceļš by Elizabeth Quinn Share on Facebook Share on Twitter Tas, ko jūs īsti lietojat, ietekmē to, atp tauku dedzināšana efektīvi un efektīvi jūs varat nodrošināt enerģiju saviem darba muskuļiem.

Ķermenis pārveido pārtiku degvielā, izmantojot vairākus dažādus enerģijas veidus, un, ņemot vērā šo sistēmu pamatprincipu, var palīdzēt jums efektīvāk apmācīt un ēst, kā arī uzlabot vispārējo sporta sniegumu. Tas ir viss par ATP Sporta uzturs balstās uz izpratni par to, kā barības vielas, piemēram, ogļhidrāti, tauki un olbaltumvielas, veicina degvielas piegādi, kas ķermenim vajadzīga, lai atp tauku dedzināšana fizisko aktivitāti.

Šīs barības vielas pārvērš enerģijā adenozīna trifosfāta vai ATP formā.

Auksts sadedzina taukus. Efektīvs veids, kā zaudēt svaru. Iznīcini tauku iemeslus: praktiski padomi

Tas ir no enerģijas, ko atbrīvo ATP sadalīšanās, kas ļauj muskuļu šūnām slēgt līgumu. Tomēr katrai uzturvielai ir unikālas atp tauku dedzināšana, kas nosaka, kā tā tiek pārvērsta par ATP. Ogļhidrāti ir galvenā barības viela, kas dega vidēja vai augsta intensitāte, bet tauki var ilgstoši izmantot mazu intensitāti. Proteīni parasti tiek izmantoti, lai uzturētu un labotu fda novājēšanu kafija audus, un tos parasti neizmanto muskuļu aktivitātes nodrošināšanai.

Enerģijas ceļš Tā kā ķermenis nevar viegli uzglabāt ATP un tas, kas tiek uzglabāts, tiek izlietots dažu sekunžu laikāir nepieciešams nepārtraukti izveidot ATP fiziskās slodzes laikā.

Kad jūs zaudējat svaru, kur paliek tauki? - Cits | Septembris

Kopumā atp tauku dedzināšana galvenie veidi, kā ķermenis pārveido barības vielas enerģijai, ir: Aerobā vielmaiņa ar skābekli Anaerobā vielmaiņa bez skābekļa Šos divus ceļus var tālāk iedalīt. Visbiežāk tas ir enerģijas sistēmu kombinācija, kas nodrošina vingrināšanai nepieciešamo degvielu, ar intensitāti un ilgumu, kas nosaka, kāda metode tiek izmantota, kad.

ATP-CP Anaerobās enerģijas ceļš ATP-CP enerģijas ceļš reizēm tiek dēvēts par fosfātu sistēmu piegādā apmēram 10 sekundes enerģiju un tiek izmantots īsiem ekspluatācijas pārrāvumiem, piemēram, metru sprints. Šim ceļam nav vajadzīgs skābeklis, lai radītu ATP. Pēc tam, kad tiek atp tauku dedzināšana ATP un CP, ķermenis pāriet uz vai nu aerobu vai anaerobu metabolismu glikolīziturpinot veidot ATP, lai izmantotu degvielu.

atp tauku dedzināšana

Anaerobā vielmaiņa - glikolīze Anaerobās enerģijas ceļš vai glikolīze ATP veido tikai ogļhidrātus, un pienskābe ir blakusprodukts. Anaerobā glikolīze nodrošina enerģiju, izdalot glikozi daļējibez nepieciešamības pēc skābekļa. Anaerobā vielmaiņa rada enerģiju atp tauku dedzināšana, augstas intensitātes darbības pārrāvumiem, kas ilgst ne vairāk kā dažas minūtes, pirms pienskābes uzkrāšanās sasniedz slieksni, kas pazīstams kā laktāta slieksnis, un muskuļu sāpes, dedzināšana un nogurums apgrūtina šādas intensitātes saglabāšanu.

Aerobā vielmaiņa Aerobā vielmaiņa deģenerē lielāko daļu enerģijas, kas nepieciešama ilgstošai aktivitātei.

atp tauku dedzināšana

Tas izmanto skābekli, lai pārvērstu barības vielas ogļhidrātus, taukus un olbaltumvielas uz ATP. Šī sistēma ir nedaudz lēnāka nekā anaerobās sistēmas, jo tā pamatojas uz asinsrites sistēmu, lai transportētu skābekli strādājošajiem muskuļiem, pirms tas izveido ATP.

Aerobā metabolismu galvenokārt lieto izturības vingrinājumākas parasti ir mazāk intensīvs un var turpināties ilgu laiku. Vingrinājuma laikā sportists pārvietosies caur šiem metabolisma ceļiem.

atp tauku dedzināšana

Sākot vingrojumu, ATP tiek ražots, izmantojot anaerobos metabolismus. Pieaugot elpošanai un sirdsdarbībai, ir pieejams vairāk skābekļa, un sākas un turpinās aerobā vielmaiņa, līdz tiek sasniegts laktāta slieksnis. Ja šis līmenis tiek pārsniegts, ķermenis nespēj ātri piegādāt skābekli, lai radītu ATP, un anaerobi metabolisms atkal sākas. Tā kā šī sistēma ir īslaicīga un pienskābes līmenis paaugstinās, intensitāte nevar tikt uzturēta, un sportistiem būs jāsamazina intensitāte, lai novērstu pienskābes uzkrāšanos.

Kad jūs zaudējat svaru, kur paliek tauki?

Enerģijas sistēmu degvielas uzpildīšana Uzturvielas tiek pārveidoti par ATP, pamatojoties uz aktivitātes intensitāti un ilgumu, un ogļhidrāti ir galvenais barības vielu pamatvielas patēriņš vidēji smagā vai intensīvā intensitātē, kā arī tauki, kas nodrošina enerģiju fiziskās slodzes laikā, kas notiek ar zemāku intensitāti. Tauki ir lieliska izturības notikumu degviela, taču tā vienkārši nav piemērota intensīvām vingrinājumiem, piemēram, sprintam vai intervāliem.

Ja lietojat ar zemu intensitāti vai zem 50 procentu maksimālās sirdsdarbības frekvencespietiek ar daudzumu tauku daudzuma, lai degvielu aktivizētu stundām vai pat dienām, kamēr pastāv pietiekams daudzums skābekļa, lai rastu tauku vielmaiņu.

atp tauku dedzināšana

Runājot par intensitāti, palielinās ogļhidrātu metabolisms. Tas ir efektīvāks nekā tauku vielmaiņas process, taču tam ir ierobežoti enerģijas krājumi. Šis uzglabātais ogļhidrāts glikogēns var degt aptuveni 2 stundas no mērena līdz augsta līmeņa fiziskām aktivitātēm.

Pēc tam rodas glikogēna noplūde uzglabātie ogļhidrāti tiek iztukšotiun, ja degviela netiek nomainīta, sportisti var saskarties ar sienu vai "bonk".

MLO STRONG 10 (454G)

Sportists var turpināt mērenību vai intensīvu fizisko slodzi, ilgstoši veicot ogļhidrātu veikalu papildināšanu. Tāpēc ir svarīgi, lai mērenā vingrinājumā, kas ilgst vairāk nekā dažas stundas, ēst viegli sagremojamus ogļhidrātus. Ja jūs nesaņemat pietiekami daudz ogļhidrātu, jums būs spiesti samazināt savu intensitāti un pieskarieties atpakaļ tauku vielmaiņas procesam, lai aktivizētu degvielu.

Runājot par intensitāti, ogļhidrātu metabolisma efektivitāte strauji samazinās un anaerobās vielmaiņas process pārņem. Tas ir tāpēc, ka jūsu ķermenis nevar pietiekami ātri un pietiekami ātri sadala skābi, lai viegli vai viegli lietotu tauku vai ogļhidrātu vielmaiņu.

Skriešana ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - treneri iesaka šādi rīkoties

Faktiski ogļhidrāti var ražot gandrīz 20 reizes lielāku enerģiju ATP formā uz gramu, kad metabolizējas atbilstoša skābekļa klātbūtnē, nekā tas rodas skābeklim novājinātā, anaerobā vidē, kas notiek intensīvu pūļu laikā sprintēšana.

Ar piemērotu apmācību šīs enerģētikas sistēmas pielāgojas un kļūst efektīvākas un ļauj lielākam treniņu ilgumam ar lielāku intensitāti. Human Cinematics Publishing. Related Content.

Jauns Dizains Multi-funkcionālo: Šis 4D sejas massager bija jauns dizains ar mums, kas apvieno visas priekšrocības, iepriekšējās paaudzes. Tas ir mikro strāvu terapija, augstas frekvences vibrācijas un fototerapijas aprūpes funkcijas. Jūs varat pielāgot vibrācijas režīmā, vibrācijas ātruma un mikro pašreizējās intensitātes.