Kā sadedzināt krūšu tauku pusaudžu

Pakāpeniska fizisko aktivitāšu palielināšanās ar regularitāti - tie ir divi galvenie skaistā un reljefainā vīrieša krūšu trumpji. Tātad, ja mātei, vecmāmiņai un citiem tuviem asins radiniekiem ir arī tieši šāds piena dziedzera lielums, tad mēs ar lielu varbūtību varam pieņemt, ka tie meitenei būs tieši tādi paši. Viens no visvairāk vienkārši vingrinājumi , kas ir pieejams ikvienam un jebkuros apstākļos, bet tāpēc ne mazāk efektīvi, ir parastie push-up no grīdas. Slimība attīstās Izsitumu parādīšanās var būt saistīta ar alerģisku reakciju.

Vingrinājums krūšu palielināšanai.

kā sadedzināt krūšu tauku pusaudžu kā zaudēt svaru tukšā dūšā

Vai vingrinājumi palīdzēs palielināt krūšu apjomu? Vingrinājumi krūšu palielināšanai mājās Vingrinājums krūšu palielināšanai. Vingrinājumi krūšu palielināšanai mājās Daudzas meitenes interesē jautājums: vai ir iespējams palielināt krūtis ar vingrinājumiem mājās, kādi un cik reāli tas vispār ir? Vai viņi palīdzēs pēc bērna barošanas?

Lai apmācītu krūtis, ir nepieciešami vairāki vingrinājumi, jo tā muskuļu šķiedras atrodas dažādos virzienos, un to izstrādei ir nepieciešami daudzvirzienu labākais ēdiens lai ēst lai sadedzinātu ķermeņa tauku. Kādas kustības jums jādara? Paskaties tālāk. Tikai mainot slodzes uzsvaru uz dažādiem muskuļiem, jūs varat sasniegt mērķi.

Pielietojot jebkuru, pat ļoti efektīvu vingrinājumu, mēs nevarēsim ielādēt visus mērķa muskuļus, tāpēc šajā gadījumā palīdzēs tikai sarežģīti vingrinājumi. Krūškurvja zonu attēlo šādi muskuļi: Liels; Priekšējais zobains; Subklāvs. Lielais muskulis aizņem gandrīz visu krūšu zonu. Ar tā palīdzību mēs nolaižam un pagriežam roku ķermeņa virzienā. Mazais atrodas zem lielā un ir piestiprināts pie lāpstiņas. Serratus priekšējais muskulis atrodas pectoralis pusē.

kā sadedzināt krūšu tauku pusaudžu tauku zudums 2 mēnešos

Subklāvija atrodas pectoralis major augšdaļā. Sievietes krūšdaļas anatomiskā struktūra ir krūšu muskuļi, virs kuriem atrodas krūtis. Piena dziedzerim pašam nav muskuļu, un attiecīgi tas nevar palielināties ar vingrinājumiem.

Alus raugs krūšu palielināšanai Viena no galvenajām pretenzijām uz to parādīšanos skaistās cilvēces pusēs visu laiku bija krūtis. Daudzi pieticīgu formu īpašnieki slepeni apskauž piedauzīgas dāmas, sapņojot kļūt par krāšņa krūšu īpašniecēm. Šodien ar plastiskās operācijas palīdzību ir iespējams palielināt krūtis - taču tas ir dārgi un ne vienmēr ir iespējams. Tāpēc sieviešu vidū joprojām ir dzīvi mīti par brīnumainiem produktiem, kas padara krūtis lielākas bez operācijām un vingrinājumiem, galvenais ir tos regulāri ēst. Kāpostu mīts Daudzas mātes un vecmāmiņas bērnībā meitenēm teica - "ēdiet vairāk kāpostu, tad pieaugs krūtis", un daudzi no mums tam ticēja, balstoties uz kāpostu zupu, sālsmaizi un kāpostu salātiem.

Tas sastāv no taukiem, dziedzeriem un saistaudiem. Labojiet krūšu formu un paceliet to labi var izdarīt tikai ar muskuļiem. Sūknētie muskuļi pacels krūtis un piešķirs tai stingrību un formu. Galvenais ir nevis pārspīlēt ar kaloriju sadedzināšanu - tā rezultātā samazināsies taukaudi un attiecīgi arī krūtis.

Rokas var nolaist uz leju, pacelt uz augšu, starp ķermeni un rokām var izveidot atšķirīgu leņķi. No tā atkarīgs, kuri muskuļi tiks izstrādāti.

Papildu Maksu Par Motorola G3 XT1544 XT1550 LCD Ekrāns Moto G3 XT1540 XT1541 XT1543

Mūs interesē tie vingrinājumi, kas palīdzēs maksimāli izmantot sieviešu krūtis muskuļus. Tos var attēlot kā šādu kompleksu. Tātad, kā palielināt krūtis ar vingrinājumu? Skatīt zemāk. Pirms treniņa noteikti veiciet iesildīšanos, lai sasildītu mērķa muskuļus. Pirmajam vingrinājumam, ko veicat treniņā, vajadzētu būt sienas atspiešanai.

Atspiešanās no sienas Darbā iekļauti šādi muskuļi - lielais krūšu un priekšējais zobs. Turklāt ir iesaistīts taisns vēders, slīps vēders un trīs galvas plecs.

Veicot vingrinājumu, rokas var likt gan platākas par pleciem, gan šaurākas par pleciem. Ar plašu iestatījumu liela slodze iet uz krūšu muskuļiem, ar šauru iestatījumu - pleca tricepsu. Jo lielāks ir ķermeņa leņķis attiecībā pret sienu, jo lielāka ir slodze. Mēs atkāpjamies no sienas apmēram vienu soli. Mēs koncentrējamies uz sienu, noliekot rokas krūtīs.

Mēs veicam atspiešanos, saliekot rokas elkoņos. Šajā gadījumā ķermenis ir viena līnija. Jūs nevarat saliekt un noapaļot muguras lejasdaļu, tas zaudēs krūšu muskuļu slodzi. Mēs veicam desmit vingrinājumus ar vairākām pieejām.

Alus raugs, lai palielinātu krūšu atsauksmes. Alus raugs krūšu palielināšanai

Lai sasniegtu muskuļu augšanas efektu, jums individuāli jāaprēķina slodze un pieeju skaits. Katrai meitenei šie rādītāji var būt atšķirīgi. Tie būs atkarīgi no viņas fitnesa līmeņa, svara un citiem faktoriem. Klasiski atspiešanās Mēs gulējam uz grīdas, rokas saliektas elkoņos, novietojam zem krūtīm.

Ķermenim no pirkstiem līdz galvas augšdaļai vajadzētu pārstāvēt taisne. Mēs veicam atspiešanos, pilnībā iztaisnojot rokas elkoņos. Mēs veicam desmit atkārtojumus divos komplektos.

Atpūtas laiks starp komplektiem ir trīsdesmit sekundes. Nospiediet hanteles, kas atrodas uz horizontāla soliņa Pirmkārt, mēs strādājam pie krūšu muskuļiem, kā arī vairākiem maziem muskuļiem, kurus parasti ir grūti izmantot.

Apsēdieties ar taisnu muguru un satveriet hanteles. Iztaisnojiet kājas ceļa locītavā, pacelieties.

Dr. Krauklis par krūts palielināšanas operāciju un bērnu barošanu

Turot hanteles sloksnes uz gurniem, ar piepūli kā sadedzināt krūšu tauku pusaudžu kājas, noliekot ķermeni uz vingrošanas sola.

Cieši novietojiet kājas uz grīdas. Pārvietojiet hanteles uz krūšu zonu. Iztaisnojot elkoņus, paceliet hanteles uz augšu. Veiciet astoņus vai vairāk atkārtojumus vairākos komplektos. Atpūtas laiks starp komplektiem ir viena minūte.

kā sadedzināt krūšu tauku pusaudžu attēls ķermeņa tauku procentuālā zaudējums

Gulēšana uz slīpa soliņa Mēs izstrādājam krūšu muskuļa apakšējo daļu. Paceliet sola malu četrdesmit grādu leņķī un salabo. Piecelieties, iztaisnojot ceļus. Nolieciet rumpi uz soliņa, turot hanteles sloksnes augšstilbu priekšā. Paceliet hanteles taisnā leņķī pret grīdu, nedaudz salieciet elkoņus. Plaukstas jāpagriež ar pirkstiem uz iekšu. Mēs izklājam hanteles uz sāniem, cenšoties ieelpot. Izelpojot, mēs novedam hanteles tādā stāvoklī, ka tās viegli pieskaras viena otrai.

Rokas tiek virzītas taisni uz augšu. Veiciet astoņus atkārtojumus vai jebkuru citu plānoto numuru ar vairākiem komplektiem. Visu vingrinājumu laikā turiet elkoņus uz leju. Šūpojiet hanteles uz priekšu Šķietami vienkāršs vingrinājums, kas labi darbojas pectoralis major muskuļa klavikulārajai daļai augšpusē un deltveida.

Vingrojumi stimulē muskuļu šķiedru augšanu krūšu muskuļos. Hanteles šūpoles tiek veiktas sēžot un loss fat nashville. Mēs novietojam rokas gar ķermeni paralēli gurnu priekšpusei. Mēs paņemam hanteles tā, lai, veicot šūpoles, palma un pirksti būtu novirzīti no krūtīm. Ieelpojot, paceliet hanteles virs plecu līmeņa. Veicot vingrinājumu vidējā tempā, vienmērīgi, bez raustīšanās, roku pacelšanas un nolaišanas.

Nepaceļot hanteles no grīdas, izstiepjot muguru - tas var izraisīt mugurkaula jostas daļas ievainojumus. Vingrinājumu veicam guļot ar muguras augšējo daļu uz soliņa. Mums ir ķermenis perpendikulāri solam. Kājas atrodas uz grīdas, ceļi saliekti taisnā leņķī. Palūdziet partnerim pasniegt jums hanteli, paķeriet to pie stieņa. Nedaudz salieciet elkoņus un paceliet lādiņu uz augšu. Mēs nolaižam hanteli aiz galvas, vienlaikus ieelpojot, izstiepjot un trenējot krūšu muskuļus. Rokas kustas tikai plecos.

Kā sadedzināt krūšu tauku pusaudžu neceļam iegurņa reģionu uz augšu, pretējā gadījumā krūšu muskuļi netiks pilnībā apstrādāti. Iemērciet uz nelīdzenajiem stieņiem Veicina krūšu muskuļu, tricepsu un deltoīdu izmēru augšanu.

Liels viduklis. Trinny un Suzanne svara pieauguma tendences

Tie tiek izmantoti arī, lai labi strādātu vidējā un apakšējā krūtīs. Mēs pieņemam nostāju uz nelīdzenajiem stieņiem uz iztaisnotajām rokām.

kā sadedzināt krūšu tauku pusaudžu svara zuduma padomi 15 dienas

Mēs saliekam kājas ceļos un saspiežam tās, lai nepieskartos grīdai. Mēs ejam uz leju, mēs izliekam elkoņus uz sāniem, noliecamies uz priekšu, saliekot rumpi.

Mēs nespiežam elkoņus pie ķermeņa. Veicot atspiešanos, rokas elkoņa locītavā nav pilnībā izstieptas. Starp bāriem dodamies lejā - tad krūškurvja muskuļi būs lieliski izstrādāti. Mēs pievelkamies un uzkavējamies šajā pozīcijā dažas sekundes. Mēs veicam astoņus atkārtojumus vai kā sadedzināt krūšu tauku pusaudžu plānoto skaitu ar vairākām pieejām. Ir jāievēro noteikti noteikumi: Lai iegūtu maksimālu rezultātu sekojiet izpildes tehnoloģijai katrs vingrinājums.

Novirze no tehnoloģijas noņem slodzi no mērķa muskuļiem. Nodarbībām jābūt sistemātiskām, tie jāveic katru otro dienu vai trīs reizes nedēļas laikā. Starp tiem jums ir jāpieņem vienas dienas pārtraukums.