Fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties.

Atbilstība pareizai uztura un labākas frakcionēšanas un dzeršanas režīmam, kurā tiek sadalīta patērēto kaloriju un pārtikas sastāvdaļu olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu skaits. Tas ir saistīts ar to, ka svari nav paredzēti, lai izolētu slodzi mērķa muskuļos. Spēcīgs korsets ir ļoti svarīgs, taču pārāk bieži, lai strādātu pie šiem muskuļiem, tas nav vērts. Skaista alternatīva cilvēkiem, kuriem nepatīk kardio. Tad mēs nekavējoties noņemam hanteli, pacelsim ceļgalu un izveidojam īsus svārkus. Nav svarīgi, kāda veida lec ar virvi jūs izvēlaties, neaizmirstiet sagatavoties klasēm.

Video: virves apmācības programma iesācējiem Ja nezināt, kā vingrot, ir viegli kaitēt ķermenim: kāju locītavu traumas vai sastiepumi seko tiem, kas neveiksmīgi lec. Bet pēc videoklipa noskatīšanās jūs varēsiet sastādīt treniņu plānu ar pieejamo simulatoru, izvēlēties ritmu, pieeju skaitu, amplitūdu.

Soļi: Pastaiga garums: 1,8 km. Šī treniņa gājiens būtībā ir tradicionāls kardio, ietverot zemas un augstas intensitātes intervālus, kas īsā fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties periodā palīdz sadedzināt vairāk kaloriju.

Ietver iesildīšanās un vieglas izstiepšanas iespējas. Sēžamvietu un augšstilbu apmācība uz toņa bez pratām.

fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties

Fitnesa blenderis. Ilgums: 26 minūtes. Sarežģītība: vidēja. Burns: apm. Es domāju, ka tūlītēja iesācēju iesākuma sākšana ir nedaudz pārāk daudz, tāpēc pirmā apmācība nav diezgan spēcīga, bet drīzāk tikai uz toņa.

Seko Narrative of Beauty arī Instagram!

Bet spēka treniņš un treniņš tonī daudz neatšķiras, jo abos gadījumos ir mērķtiecīgs darbs pie muskuļiem. Atšķirība ir fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties, ka treniņa tonis, lai arī tas izraisa muskuļu masas pieaugumu, bet nedaudz samazinās, ja apmācība apstājas, un svars parasti netiek izmantots. Spēka treniņš dod muskuļu masa uz ilgāku laiku un izmantot svarus.

fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties

Vairāk par apmācību. Tas ir piemērots cilvēkiem ar problēmu ceļiem.

  1. Ja jūtat, ka jūs neatbilstat izvēlētajam lēcienam ar novājēšanu virvi, mēģiniet pielāgot atsevišķus parametrus, piemēram: kopējais treniņa ilgums; laika pieejas vai atpūta starp pieejām.
  2. Efektīvi vingrinājumi no ausīm uz gurniem - 5 labākās braukšanas briļļu kustības - Dermatīts
  3. Virve - priekšrocības ķermenim. Kāds ir ieguvums lēcieniem uz virves
  4. Ja jums patika šis raksts, lūdzu, balsojiet par to: 1 balss Intervālu apmācība tiek plaši praktizēta visā pasaulē.
  5. Slimming ēd kokosriekstu vistas rīsi

Labi izraisa tonusu gluteus muskuļigurnu šķēles, augšstilba četrgalvu, kāju muskuļi un pat balsenes šķībām. Papildus tonizēšanai apmācības nodrošina muskuļus skaista forma.

Izmantojiet vingrinājumus no pilates, joga, neliela kikboksa. Apmācība notiek 2 lokos, 8 vingrinājumi.

Fitnesa svara zudums mājās. Fitness mājās svara zudumam ar video.

Stiepšanās uz apakšas. Apmācība par elastīgumu apakšējā ķermenī.

Soļi: Pastaiga garums: 1,8 km. Šī treniņa gājiens būtībā ir tradicionāls kardio, ietverot zemas un augstas intensitātes intervālus, kas īsā laika periodā palīdz sadedzināt vairāk kaloriju.

Ilgums: 13 minūtes. Grūtības: viegli.

Vai spiediens var lēkt ar osteohondrozi? Lecamaukla svara zaudēšanai

Labs stiepšanās pēc pirmajiem treniņiem. Es izvēlējos daļu ķermeņa apakšdaļai, jo abas šodienas treniņi galvenokārt ietver kājas un sēžamvietas. Katrs stiepšanās vingrinājums ilgst 30 sekundes.

Garāks stiept tūlīt pēc treniņa var vājināt locītavu, kas nākotnē ir pilns ar traumām. Esiet uzmanīgi, kā ar jebkuru citu stiept, neizraisa sāpes: muskuļu spriedzi, saišu plīsumiem - tas ir kaitējums, kas neļauj jums iesaistīties ilgu laiku.

Jums vajadzētu justies tikai stiepjas un patīkami, un muskuļu relaksācijai. Ilgums: 42 minūtes. Apdegums: apm. Otrajā dienā es ieslēgts 2 kardio treniņu, kas kopā veido laiku 30 minūtes, kas ir optimāla iesācējiem fitnesa, ņemot vērā vidējo intensitāti, kā arī apmācību ķermeņa augšdaļas. Mēs vēlamies harmonisku ķermeni, vai ne?

Ierobežojiet tauku sadedzināšanas kardio treniņu ar Denise Austin. BeFit Ilgums: 20 minūtes. Intensitāte: vidēji. Apmācības mērķis ir degt taukus un palielināt vielmaiņu. Šī intervāla apmācība apvieno sporta vingrinājumus, aerobiku, kikboksu, kā arī uzsvaru uz balsta vēdera muskuļiem. Lai gan viss ķermenis ir iesaistīts apmācībā.

Ietver iesildīšanās un uzkares funkciju. Kardio kikbokss. Apmācība ar Denise Austin. BeFit Ilgums: 10 minūtes. Šī apmācība ir diezgan standarta aerobika, bet ar cīņas mākslas elementiem. Pats par sevi, tad uzdevums nav sadedzināt daudz vai vistas krūtiņa sadedzina taukus, bet pēdējā veido labu programmu otrajā fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties treniņiem iesācējiem.

Šie divi pirmie kardio slimming vingrinājumi būs labi salauzt ķermeņa vēlāk spēka mācības augšējā daļā.

fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties

Apmācība ar uzsvaru uz ķermeņa augšdaļu ar pats svars. Ilgums: 9 minūtes. Aprīkojums: nav nepieciešams var izmantot paklājiņu. Visi vingrinājumi no šīs svara treniņa ar ķermeņa svaru ir pieejami pat iesācējiem.

Atcerieties, ka jūs vienmēr varat veikt vingrinājumus, kas nav tik dziļi kā parādīts.

Jaudas vingrinājumi ar geju uz preses. Mahi divi svari. Vingrinājumi ar svariem ķermeņa augšdaļā

Dariet pēc iespējas labāk, bet pārliecinieties, ka ievēro pareizo tehniku! Apmācība ietver 8 vingrinājumus 2 kārtās. Atkārtojumu skaits ir atšķirīgs. Jums var būt nepieciešams stends vai krēsls vai dīvāns - kaut ko jūs varat paļauties ar rokām. Kā mēs jau esam darījuši treniņu 30 minūtes sirds, jums ir nepieciešams tikai stiepšanās.

Dinamiskā stiepšana virs ķermeņa. Rudens fitnesa. Ilgums: 3 minūtes. Lieliska dinamiskā stiepšana rokām, mugurai, pleciem. Labs secinājums par šodienas apmācību. Ir jogas nodarbības. Ilgums: 47 minūtes. Trešā diena mājas svara zudums apmācību ietver kardio apmācības, kā arī darbu pie korsetes muskuļiem.

fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties

Korsete muskuļi ietver visus vēdera muskuļus taisni, šķērsvirziena un slīpi un jostas. Viņi reaģē gandrīz uz ikvienu mūsu kustību ikdienā, kā arī palīdz apmācības laikā.

Šie muskuļi stabilizējas, ti, tie, kas palīdz uzturēt līdzsvaru it īpaši ar vēdera muskuļiem.

Efektīvi vingrinājumi no ausīm uz gurniem - 5 labākās braukšanas briļļu kustības

Spēcīgs korsets ir ļoti svarīgs, taču pārāk bieži, lai strādātu pie šiem muskuļiem, tas nav vērts. Manuprāt, pietiek ar vienu reizi nedēļā, ņemot vērā to, ka netieši šie muskuļi strādā visos pamata izturības vingrinājumos. Attiecībā uz šodienas sirds treniņu, tas būs daudz nopietnāks nekā iepriekšējās.

fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties

Atcerieties, ja jums ir grūti, ja jūs elpot, pulsa pārāk augsts, bija reibonis, "vieglums", galvas, vai slikta dūša, jums ir nepieciešams uz laiku pārtraukt treniņu un staigāt, lai atjaunotu fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties stāvokli. Ja pēc šādas īsa atpūtas varat turpināt darīt treniņu vai lēnāk, vai mainīt vingrinājumus, lai būtu vieglāk.

Bet jebkurā gadījumā nesēdieties un nenokļūstiem, vienmēr jāatjauno pakāpeniski. Gandrīz visos vingrinājumos, kurus es šeit sastroju, ir vieglākas iespējas veikt vingrinājumus.

Jaudas vingrinājumi ar geju uz preses. Mahi divi svari. Vingrinājumi ar svariem ķermeņa augšdaļā

Tāpēc esiet uzmanīgi, ieteicams vispirms redzēt apmācību un pēc tam sākt to darīt. Ja vieglas iespējas netiek piedāvātas, padomājiet par to, kā vieglāk veikt vingrinājumus. Piemēram, lēcienus viegli nomainīt pa soļiem. Vēl viena svarīga piezīme. Kad jūs veikt treniņu muskuļu korseti un vispār kādu no iepriekš vingrinājumi muskuļiemvienmēr stingri izdarīt vēders un saglabāt savu atpakaļ taisni. Ja jūs gulējat - mugurai jābūt stingri nospiestai uz grīdas īpaši apakšpuse. Un tomēr: prioritāte ir pareizā metode, nevis atkārtojumu skaits vai ātrums!

Sākums kardio treniņi tauku dedzināšanai. Ilgums: 37 minūtes. Iesācējiem šī apmācība var būt pārbaude. Atcerieties, ka es uzrakstīju iepriekš: klausies savas jūtas fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties, ja nepieciešams, ievelciet elpu. Apmācība ietver iesildīšanu un izstiepšanu. Korsetes muskuļu fitnessblender tauku dedzināšana iesildīties Hardcore.

Ilgums: 10 minūtes. Aprīkojums: nav nepieciešams pēc pieprasījuma. Lieliski darbojas ar visiem korsetes muskuļiem. Jūs varat atvieglot treniņu vairākos veidos. Piemēram, lai padarītu tos nav tik dziļa, kā redzams, zemākas kājas nav tik zema, vai arī mazāk reps. Pēc treniņa ir stiepšanās. Ilgums: 69 minūtes.

Fitnesa svara zudums mājās. Fitness mājās svara zudumam ar video.

Burns: kcal. Tātad, 4. Kopā šie divi treniņi dod pārsteidzošu tauku dedzināšanas efektu, kā arī savelk, stiprina un dod skaistu veidot kājas un sēžamvieta. Ilgums: 32 minūtes. Intensitāte: virs vidējā līmeņa.