Galvenais tauku zudumu cikls, Augsta tauku slāņa programma ātrās palaišanas atgūšanai

Tas rada tauku zaudēšanas ilūziju 6, 7, 8, 9. Patiesībā, lielākā daļa no celulīta "risinājumiem", ko piedāvā tie, kas jūs nodalītu no jūsu grūti nopelnītās naudas, ir nedaudz vairāk nekā dārgas placebos. Jūs varat pievienot konservētus vai svaigus augļus. Papildus 30 minūšu laikā varat stacionāro ciklu pārvietot kā alternatīvu skriešanas vai skriešanas skriešanas skriešanai.

Pabeigt… Tas ir jautājums, kuru uzdod lielākā daļa cilvēku, kuri praktizē svara treniņu, jo tie, kas vēlas zaudēt svaru, vienmēr baidās no muskuļu pazušanas. Tādā veidā svara zaudēšana un muskuļu palielināšanās vienlaikus kļūst par misiju. Tomēr ceļojums ir garš, un tas jāveic ar plānošanu, jo galu galā, lai ķermenis zaudētu taukus, kaloriju patēriņam jābūt mazākam, tas ir, tie ir pretrunīgi mērķi.

Ir daudzi zinātniski pētījumi, kas skaidri parāda, ka tas var notikt, kas nozīmē, ka ir veids, kā vienlaikus zaudēt svaru un iegūt muskuļus.

Lasiet arī:

Bet sliktā ziņa ir tā, ka galvenais tauku zudumu cikls nenotiks visos gadījumos un ne visiem cilvēkiem. Tāpēc, kad viņi saka, ka tam ir diētas, apmācības un metodes, izmetiet tos ārā! Ņemot to vērā, lai atrisinātu šaubas par cilvēkiem, kuri praktizē kultūrismu un kuru mērķis ir šis mērķis, mēs šajā saturā parādīsim, kad vienlaikus ir iespējams iegūt muskuļu masu un zaudēt taukus, kā to izdarīt un kā pielāgoties lai veiktu šīs divas misijas.

Kad ir iespējams vienlaikus zaudēt taukus un iegūt masu?

galvenais tauku zudumu cikls

Zaudēt svaru un vienlaikus galvenais tauku zudumu cikls muskuļu masu ir pilnīgi atšķirīgi mērķi, jo, lai zaudētu svaru, jāsamazina kalorijas, tas ir, jāēd mazāk. Tagad, lai iegūtu muskuļus, ideāls ir palielināt kalorijas, pietiek enerģijas. Tātad, lai sasniegtu šos mērķus, ir ļoti atšķirīgas pieejas, it īpaši attiecībā uz pārtiku.

How To Lose Belly Fat In 6 Simple Ways

Bet kā tad ir iespējams vienlaikus sadedzināt taukus un iegūt muskuļus? Tas ir tas, uz ko mēs atbildēsim tālāk, jo pat atšķirības dēļ joprojām ir iespējams iegūt abus īpašās situācijās.

Iesācējiem bez pieredzes ar kultūrismu Tiem, kas iepriekš nekad nav praktizējuši svara treniņus, ir vieglāk zaudēt galvenais tauku zudumu cikls un iegūt muskuļus, izmantojot diētu ar zemu kaloriju daudzumu. Bet kāpēc?

Butch diēta - atsauksmes, izvēlnes, rezultāti

Kad kāds pirmo reizi sāk trenēties svaram, spēka treniņa radītie stimuli ir lieliski piemēroti muskuļiem un centrālajai nervu sistēmai. Tādējādi muskuļu spēks ātri tiek apgūts paātrinātā tempā mēnešiem ilgi, pat neuzturot plānoto treniņu un diētu. Tādā veidā, ja indivīds ievēro olbaltumvielām bagātu diētu un cītīgi trenējas, viņš vienlaikus palielinās muskuļu masu un zaudēs taukus.

galvenais tauku zudumu cikls

Tomēr tas nebūs ilgs laiks. Kad ķermenis būs pieradis, tam būs jāsaskaņo spēka treniņš un diēta pareizajā veidā, lai sasniegtu tikai vienu mērķi: zaudēt taukus vai iegūt muskuļus. Cilvēki ar lielu lieko svaru Tiem, kuriem ir liekais svars, kuri tiek uzskatīti par aptaukošanos un kuriem ir augsts ĶMI, vienlaikus var būt arī hipertrofija un dedzināt taukus, jo liekā svara cilvēkiem vajadzīgā enerģija ir uzkrāta tauku krājumos. Tāpēc aptaukošanās persona, uzturot mazkaloriju diētu un sākot trenēties ar svaru, papildus svara zaudēšanai varēs iegūt muskuļus.

Tomēr papildu tauku pārvadāšanai ir negatīvas puses, taču tā ir lieliska iespēja tiem, kuriem ir liekais svars un kuri vēlas vienlaikus iegūt masu un zaudēt taukus. Cilvēki, kuri lieto anaboliskos hormonus Hormonu lietošana spēj nodrošināt anabolisko līmeni cilvēkiem.

  1. Sākotnēji, Butch diēta bija paredzēts sportistiem, bet pēdējos gados ir kļuvusi populāra starp cilvēkiem, kuri vēlas, lai efektīvi zaudēt svaru.
  2. Share on Facebook Share on Twitter Kas tieši ir celulīts un kas to izraisa?
  3. Kā vienlaikus zaudēt svaru un iegūt muskuļus - Sports -
  4. Share on Facebook Share on Twitter Kā lietot ikmēneša ciklus, lai, lūdzu, veselība, skaitlis, skaistums?
  5. Ļoti spēcīgi tauku degļi
  6. Tauku badošanās ir diētas paņēmiens, ko izmanto cilvēki, kuri vēlas panākt ātru tauku zaudēšanu.

Bet daudzi cilvēki nezina, ka anaboliskie steroīdi papildus liesās masas pieauguma paātrināšanai taukus izmanto kā enerģijas avotu, tas ir, vienlaikus stimulē tauku zudumu un hipertrofiju. Lasiet arī: Kā ZMA palīdz iegūt muskuļu masu?

Olbaltumvielu daudzums dienā: skatiet, kā aprēķināt Kas ir BCAA, kam tas paredzēts, tā priekšrocības un kā to lietot Kas ir oksandrolons, cikls, blakusparādības un kā to lietot Sūkalu olbaltumvielu lietošana no rīta muskuļu palielināšanai Ko ēst pirms treniņa, lai iegūtu muskuļu galvenais tauku zudumu cikls Rīta un pēcpusdienas uzkodas, lai iegūtu muskuļu masu 10 kopīgas kļūdas, ko sievietes pieļauj, lai zaudētu taukus Atcerieties, ka steroīdu lietošana tiek izmantota īpašām stratēģijām un var izraisīt blakusparādības.

Tāpēc, pirms domājat par tā lietošanu, ir svarīgi aprunāties ar ārstu-speciālistu, lai parādītu, ko vislabāk lietot. Cilvēki, kuri iet prom no apmācības Tie, kuri nedēļas, mēnešus vai pat gadus pavada bez treniņiem, līdz ar to zaudē visu treniņa laikā iegūto muskuļu masu. Bet muskuļu atmiņa turpinās.

Kas ir tauku badošanās?

Ņemot to vērā, tie, kuri jau ir trenējušies un kuriem vienmēr ir bijis labs muskuļu masas līmenis, pēc atgriešanās pie svara treniņa, bez šaubām, varēs zaudēt taukus un vienlaikus iegūt muskuļus, tos lietojot. Cilvēki ar priviliģētu ģenētiku Dažiem cilvēkiem šim mērķim vienkārši ir ārpustelpu ģenētika: vienlaikus zaudēt svaru un iegūt muskuļus.

Tātad, kam ir iespējas, tam ir privileģēta ģenētika. Kā vienlaikus zaudēt svaru un iegūt muskuļus? Lai gan mērķi ir pretēji, tas notiks tikai noteiktos gadījumos. Tomēr, lai sasniegtu galvenais tauku zudumu cikls mērķus vienlaikus, ir jāpieņem daži kritēriji: Uzturēt diskrētu kaloriju deficītu Tas ir viens no pamatkritērijiem, lai vienlaikus iegūtu muskuļu masu un sadedzinātu taukus.

Ideāls ir patērēt mazāk kaloriju, lai organisms izmantotu taukus kā enerģijas avotu. Jāatceras, ka jūs nevarat ierobežot ogļhidrātu lietošanu, bet gan samazināt.

Šīs vielas veido ķīmiskie elementi ogleklis Cskābeklis Oūdeņradis Hslāpeklis N un fosfors P.

Patērējiet nepieciešamo olbaltumvielu daudzumu dienā Olbaltumvielas ir būtiskas mūsu muskuļu audu veidošanai. Bez pietiekamas uzņemšanas būs grūti iegūt muskuļu masu.

Ieteicams uzņemt 2g olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa svara dienā. Piemērs: Cilvēkam, kas sver 70 kg, ir jāuzņem vismaz g olbaltumvielu. Koncentrējieties uz saliktiem vingrinājumiem un pārslodzi Salikto fizisko vingrinājumu ļaunprātīga izmantošana ar lielu slodzi ir lieliska tiem, kas vēlas zaudēt taukus un iegūt liesu masu.

Tādā veidā vienmēr mēģiniet palielināt slodzi uz tādiem vingrinājumiem kā stenda presēšana, presēšana, strupceļš un squats. Pašlaik nav ieteicamas tādas metodes kā pilienu komplekti, milzu komplekti un citas, jo tās treniņu rutīnā radīs tikai nevajadzīgu stresu. Tomēr 8X8 metode šajā gadījumā ir ārkārtīgi interesanta. Veiciet mērenu aerobiku Aerobika mērenā daudzumā papildus veselībai, sadedzina kalorijas un uzlabo kondicionēšanu smagiem treniņiem. Kad mēs runājam par mērenību, tas nozīmē nodarboties ar aerobiku apmēram 3 reizes nedēļā, kas ilgst 20 līdz 30 minūtes.

Kādi pārtikas produkti palīdz zaudēt svaru un iegūt muskuļus? Daži pārtikas produkti ir nepieciešami, ja mērķis ir tauku sadedzināšana un hipertrofijas iegūšana.

Related Content

Tātad nosauksim dažus no šiem pārtikas produktiem. Skatīt zemāk! Olas: Tie ir bagāti ar olbaltumvielām, kā arī satur vitamīnus D, E un A.

Turklāt tas ir dabisks testosterona manipulators. Lasis: Tas ir omega 3, olbaltumvielu avots un stimulē muskuļu augšanu.

Secinājums

Augļi: Tie lieliski satur C vitamīnu un antioksidantus, kā arī minerālvielas. Zivju eļļa: Palīdz palielināt testosteronu un ārstēt locītavas. Linsēklas: Tajā ir daudz šķiedrvielu un omega 3. Liellopu gaļa: Ir svarīgi zaudēt taukus un palīdzēt palielināt muskuļu masu, jo tas ir kreatīna, karnozīna, dzelzs un omega galvenais tauku zudumu cikls avots.

Auzas: Tam ir zems glikēmiskais indekss, un tas ir šķīstošo šķiedrvielu avots.

galvenais tauku zudumu cikls

Kefīrs: Dabisks probiotikas līdzeklis, kā arī kalcija un olbaltumvielu avots. Dārzeņi: Īpaši tumšie zaļumi, piemēram, brokoļi un spināti, satur vielas, kas darbojas muskuļu veidošanā. Nerafinēta olīveļļa: Tas ir bagāts ar polifenoliem, palīdz zaudēt svaru, nezaudējot muskuļu masu. Kvinoja: Lielisks augu olbaltumvielu avots.

galvenais tauku zudumu cikls

Tāpēc tas ir lieliski piemērots svara zaudēšanai. Papildus šiem pārtikas produktiem šajā nolūkā ir nepieciešami burkāni, tomāti, apelsīni, āboli, vistas krūtis, tītari un dabiskās tējas, piemēram, zaļā tēja, kajēnas piparu tēja un kanēlis. Tomēr katram cilvēkam ir īpatnības, kas fiziskajam pedagogam ir jāievēro un, protams, jāanalizē.

Trombocīti Asinis sastāv no formelementiem, jeb asinsķermenīšiem un asins plazmas.