Kas ir tauku sadedzināšana sirdsdarbība

Sporta zālē un mājās, skrejceliņa klātbūtnē, jūs varat trenēties neatkarīgi no laika apstākļiem. Par šādām aktivitātēm mēs šodien runāsim. Kā atbrīvoties no vēdera taukiem ar skriešanu Tātad skriešana un kuņģis un sāni atņem? Šeit ir dažas no tauku dedzināšanas vingrinājumu iespējām. Ir loģiski pieņemt, ka jo lielāks ir skriešanas ātrums, jo lielāks ir kaloriju patēriņš.

Lai jūsu ķermenis varētu izmantot taukos uzkrāto enerģiju, jums jāsasniedz mērķa sirdsdarbība.

easy fat loss hacks

Šis mērķa sirdsdarbības ātrums ir diapazons, kas atkarīgs no jūsu vecuma un fiziskā sagatavotības līmeņa iesācējs, vidējs vai augstāks par vidējo. Tas ir sirdsdarbības ātrums, kas nodrošina pietiekami daudz skābekļa, lai sadedzinātu ķermeņa taukus.

Opcijas vingrinājums ir

Sirdsdarbības ātrumam vajadzētu sasniegt ne tikai šajā diapazonā, lai sāktu tauku dedzināšana, bet tas arī jāuztur vingrošanas laikā, lai turpinātu izmantot tauku kalorijas. Vēl viens hack ir vingrošana no rīta.

Jūs esat pakļauts 2. Vislabāk ir sākt veikt ikdienas uzlabojumus, kamēr vien jūs to varat. Steiga uz tuvāko skrejceliņu parasti ir ikviena risinājums, lai iegūtu taisnu vēderu. Dažreiz ar to vien nepietiek.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Neskatoties uz ikdienas vingrinājumiem un kaloriju ierobežojumu, ja vēdera izkrišana joprojām apiet un jūs jūtaties neapmierināta rezultātu trūkuma dēļ; šādi varētu būt daži no iemesliem, kas par to ir atbildīgi. Nepietiek muskuļu: Ar vecumu un mazkustīgu dzīvesveidu mēs zaudējam muskuļusmasa. Muskuļi uztur lielu uzturēšanu, tie prasa daudz kaloriju, lai tie dominētu, un visi jūsu iekšējie orgāni darbojas efektīvi, lai tos apkalpotu. Sajūtiet reālu enerģijas pieplūdi, kas nepieciešama jūsu ķermenim, lai veidotu izteiktus muskuļus.

Ātri sadedzina tauku audus!

paātrināta uz tauku zaudējumu atsauksmēm

No taukskābēm tiek iegūtas vairāk enerģijas. Palīdz zaudēt svaru un veidot izteiktu, muskuļotu augumu! Ja izvēlaties garu, lēnu kardio, piemēram, staigāšanu un skriešanu, jūs paliksit zonas zemākajā galā 45 minūtes līdz stundai.

Tempo treniņi ir īsāki, bet intensīvāki, piemēram, skrienot 30 minūtes ar savu sirdsdarbības ātrumu tuvu zonas augšējam galam.

Sirdsdarbības zonas

Treniņš ar augstas intensitātes intervālu uz īsu pārrāvumu palielina vai pārsniedz slieksni, pēc tam atjaunojoties zemā līmenī. Piemēram, jūs varētu sprint pēc jūsu maksimālās piepūles 45 sekundēm, pēc tam atgūties uz 20 sekundēm un turpināt šo modeli vismaz 20 minūtes.

slimming ātri

Treniņu biežums Slimību kontroles un profilakses centri CDC iesaka pieaugušajiem piecas dienas nedēļā no 30 līdz 50 minūtēm veikt mērenu aerobo vingrinājumu. Izbraukšana: Agrs rīts ir labākais laiks pastaigām, lai sadedzinātu vēdera taukus. Jūs badojaties naktī, kamēr gulējat.

Šī produkta formula pirms treniņa novērš muskuļu nogurumu, pastiprina modrību un koncentrēšanos intensīvu fizisko aktivitāšu laikā. Sajūtiet reālu enerģijas pieplūdi, kas nepieciešama jūsu ķermenim, lai veidotu izteiktus muskuļus. Ātri sadedzina tauku audus!

Ejot tieši pirms brokastīm, jūs sadedzināsit papildu tauku krājumu organismā, jo kuņģī nav pārtikas produktu. Vērojiet savu ātrumu: Tas, cik ātri jūs staigājat, ir nozīmīgs svara zaudēšanai.

Salīdzināšanas tabula

No otras puses, jūsu pastaigas biežums ir vienmērīgi nozīmīgs, lai zaudētu vēdera taukus. Parastā, lēnā pastaigā sadedzinās 3 ceturtdaļas kaloriju uz ķermeņa masas kilogramu.

recepte zaudējumu svaru

Visticamāk, ka jūs sadedzināsit 70 kalorijas jūdzē, ja svērsit mārciņas. Ātra, ātra pastaiga sadedzinās apmēram kalorijas jūdzē ar nosacījumu, ka jūs sveriet mārciņas.

novājēšanu raksti

Ja jūs to darāt katru dienu, nemainot diētu, jūs katru nedēļu nomest vienu mārciņu ķermeņa svara. Neapšaubāmi, ka vēlaties ātrāk nomest vēdera taukus, jums ir jānoiet lielāks attālums, pretējā gadījumā palieliniet ātrumu, lai samazinātu papildu kalorijas. Ir produkti, kuri veicina tauku uzkrāšanos vidukļa apvidū un ir tādi, kuri — gluži pretēji — palīdz taukus sadedzināt.

Pie kāda pulsa ir tauku dedzināšana

To zinot, varat tos iekļaut vakariņu vai brokastu ēdienkartē un vieglāk tikt vaļā no nevēlamajiem tauciņiem. Spānijas salvijas jeb čia sēklas Tauku dedzinātāju topa virsotnē noteikti atrodas Spānijas salvijas jeb čia sēklas.

Latvijā tās pieejamas samērā neilgi un jau iecienītas kā ļoti vērtīga diētiskās ēdienkartes sastāvdaļa. Tās ir vienas no labākajiem Omega-3 taukskābju avotiem.