Rem gulēt tauku zudums, Novērst 7 veselības problēmas ar labu nakts miegu

Viduslaikos, bruņinieki no Burgundijas sakārtoti turnīri šeit. Tad jūs varētu dzert 90 minūtes, kas ir pilnīgs miega cikls. Izmaksājusi izdzīvojušos brilles un atvēra durvis, es devos, lai pārbaudītu apskates vietas, KLYANYA ir gaisma, kas ir vērts visu Ziemeļu un ekvatoriālo Āfriku, kas ir uzticīgs navigators ar mani. Pētījumā viņi pārbaudīja 73 dalībniekus, kuri bija uzņēmīgi pret kādu no šīm lietām, mēģinot noskaidrot, vai viņu simptomi parādīsies, reaģējot uz dažāda veida draudiem. Lielās vietas parādīšanās viņa moderns video Mēs esam parādā ķēniņa saulei. Ar to mēs domājam, ka jūs neiet gulēt nosvīdis vai netīrs, tas var ietekmēt jūsu miegu.

Šajās pirmajās dzeršanas sesijās es izdarīju daudz stulbumu. Par laimi, tas nebija nekas tik spēcīgs kafija un Advil nevarēja izlabot, izņemot svara pieaugums.

rem gulēt tauku zudums kā slaidiet kājas uz skrejceļš

Kad biju ārā, es sadedzināt kuņģa taukus pāris Fireball kadrus, dzenājos tos ar sodu un sekoju tam ar flip cup spēli. Spoilera brīdinājums: ja pazaudējat, jūs galu galā gremdējat alu. Es nebiju pārāk labs. Es saņemu a cukura skriešanās tikai domājot par to. Tad pēc daudz dzeršanas tukšas kalorijasEs baroju savas dzirkstošās alkas ar visu, ko vien varēju dabūt rokā - jebko, sākot no čipsu maisiņiem līdz Benam un Džerijam.

Nākamajā rītā pēcpusdienākad pamodos, es biju soda režīmā. Es iztiktu veggies rem gulēt tauku zudums tofū cenšoties kompensēt manus vēlās nakts ieradumus. Es joprojām vingroju, bet man tas vairs nepatika. Agrāk man bija veselīgas maltītes slim leju agri pamosties rīta treniņiem.

Bet tagad, pateicoties manam dzērienu un gulēšanas režīmam, es biju spiests vingrinājums vēlāk pēcpusdienā. Un tā kā es biju paģirās un uzpampis no nevēlamā ēdiena treniņi jutos diezgan rem gulēt tauku zudums.

Ja godīgi, es neesmu pārliecināts, cik daudz dzērienu es katru nedēļu pazemināju, bet tas bija vairāk nekā pieci dzērieni jebkurā vakarā. Ja mans klases darbs būtu viegls, jūs varētu sagaidīt, ka mani redzēsiet četras naktis nedēļā. Pirmā kursa beigās es uzliku 15 mārciņas. Un kā 5 '2' sieviete bija acīmredzams, ka esmu pieņēmies svarā vēderā un muguras lejasdaļa. Es zināju, ka, ja vēlos atvadīties no svara, man vajadzēs atvadīties no dziras.

Pat nedēļu pēc pēdējām novājēšanu žoklis pirmkursnieka dienām es devos ģimenes lokā atvaļinājums.

rem gulēt tauku zudums kā jūs sadedzināt augšstilbu taukus ātrāk

Lieki piebilst, ka es ar mammu un mazo māsu neuzņēmu kadrus un dzēru džungļu sulu. Pirmo reizi kopš dzeršanas uzņemšanas es pamodos agram rītam skrien. Naktīs es vairs nevēlējos ogļhidrātus un taukus.

Nebija vairs rīta ceļojumu, lai bagels jā, daudzveidīgie bagels un kafija būtu tendētas uz manām paģirām.

Tas bija pārsteidzoši, cik daudz labāk jutos. Tieši tad es sapratu, ka negribu dzert alkohols vairs. Bet man vajadzēja dažus mēnešus, lai neveikli mēģinātu - un dažreiz neizdoties - lai no tā izvairītos, pirms es uzdrīkstējos, lai to patiešām izgrieztu. Sākumā, kad es devos uz ballīti un kāds man piedāvāja jau izlietu dzērienu, es to paņēmu, pateicos un nodevu dzērienu draugam.

Reizēm es to vienkārši neveikli iemalkoju, jo negribēju rem gulēt tauku zudums nē un man jāpaskaidro, kāpēc. Galu galā es nonācu līdz vietai, kurā es varēju pateikt: 'Nē, paldies, es nedzeru. Saistīts stāsts Bez alkohola manā dzīvē es drīz atklāju, ka esmu vairāk iesaistījies fitnesakas vēl vairāk atviegloja dzērienu noraidīšanu. Es ar nepacietību gaidīju savus rīta treniņus, un dzēriens tam netraucēja.

Bonuss: Man nebija iemesla nopļaut neveselīgu pārtiku pēc nakts pavadīšanas vai dienas laikā badoties.

Kāpēc es nevaru zaudēt svaru? / Fiziskā veselība | Thpanorama - Padariet sevi labāk šodien!

Man sāka rast līdzsvaru. Protams, izmaiņas, kuras es redzēju savā ķermenī, arī atviegloja atturēšanos. Svars ap manu vidusdaļu bija pirmais, kad es izgriezu alkoholu. Pēc apmēram sešu mēnešu nedzeršanas es pazaudēju visus spirta vēders un 15 mārciņas, kuras rem gulēt tauku zudums ieguvu.

Makenzija Makssone Tagad, trīs gadus vēlāk, es dzīvoju Ņujorkā, pilsētā, kura nekad neguļ, un esmu pastāvīgi blakus alkohols. Bet es dzeru reti. Lielāko daļu laika es palieku pie ieročiem un, ja kāds man piedāvā dzērienu, es saku: 'nē, paldies' vai ka es īsti nedzeru, un tad saruna turpinās kā parasti. Es pat neuztraucos izskaidrot, rem gulēt tauku zudums, ja kāds nav patiesi ziņkārīgs.

Tomēr ik pēc pāris mēnešiem, parasti, kad parādās īpašs gadījums, es izbaudīšu vienu glāzi vīna vai vienkāršu kokteili piemēram, degvīna soda.

rem gulēt tauku zudums labākais veids kā sadedzināt kuņģa taukus muskuļos

Es izlaižu margrietiņasrums un koksa, vai jebkas cits, kas ir pārslogots ar cukuru. Jā, pat baudot veselīgākus dzērienus, es aprobežojos tikai ar vienu glāzi.

rem gulēt tauku zudums kā noņemt taukus no baltajiem rīsiem

Es uzskatu, ka viens dzēriens neattur mani no veselīgu lēmumu pieņemšanas - un ir daudz vieglāk apstāties pēc viena nekā pēc diviem vai trim. Saistīts stāsts Gadījumā, ja jūs domājat, es nejūtos tā, ka man kaut kas pietrūkst, tik reti lietojot alkoholu.

  1. 17 lbs tauku zudums
  2. Miega traucējumi: bezmiegs, miega apnoja un citi - Veselība -
  3. Labs nakts miegs var dot vairāk ieguvumu, nekā jūs varētu domāt.
  4. NOVĒRST 7 VESELĪBAS PROBLĒMAS AR LABU NAKTS MIEGU - ZIŅAS
  5. Beļģijas laukums Grand Place. Kvadrātveida grand plaza
  6. Vairumtirdzniecība Personas Veselības Aprūpe - 3 Page \ nerakstitie.lv

Drīzāk es jūtu, ka tas man patiešām palīdz veselīgāk attiecības ar ēdienu, fiziskām aktivitātēm un manu ķermeni. Cik esmu noraizējies, tas nav vērts palaist garām.

Miega traucējumi: bezmiegs, miega apnoja un citi

Ne tikai pati dzeršana uzkrāj kalorijas un veicina svara pieaugumu lai gan katrs dzēriens, neatkarīgi rem gulēt tauku zudums tā, vai tas ir viegls alus vai jaukts dzēriens, kopā veido vismaz līdz kalorijas, saskaņā ar ASV Nacionālā medicīnas bibliotēka.

Uztura izvēle, ko veicat reibumā, arī nav optimāla. Saistīts stāsts TO pētījums no žurnāla Apetīte konstatēja, ka mēreni dzērāji par 24 procentiem biežāk pēc dzeršanas pasūta kaut ko pikantu, piemēram, sāļus kartupeļus, kas var būt vienīgais ēdamais priekšmets jūsu vietējā niršanas bārā. Jūsu svaru ietekmē ne tikai ēdiena kvalitāte, bet arī uzņemtais daudzums, īpaši, ja vakaru nesākāt ar sātīgu maltīti.

Un, ja jūs trenējaties, dzeršana uz reg. Var pasliktināt jūsu veselību. Tas arī pasliktina miega un pamošanās ciklu.

Beļģijas laukums Grand Place. Kvadrātveida grand plaza

Šis vispārējais gausums un miega trūkums, kas rodas no alkohola, var veicināt vairāk kaloriju un svara pieauguma patēriņu, kas publicēts Uzturs un diabēts šovi. Nesen ķīniete pētījums pamato šos apgalvojumus un parādīja, ka atteikšanās no dzeršanas var uzlabot arī jūsu garīgo veselību.

Kādi ir citi ieguvumi veselībai, atmest dzeršanu? Bez svara zaudēšanas ir daudz citu priekšrocību, kas atvieglo alkohola lietošanu.

'Es pārtraucu dzert 6 mēnešus - un tas pilnīgi pārveidoja manu ķermeni'

Tas ir tas, ko jūs varat sagaidīt, ja kādu laiku pametat dzeršanu. Vairāk enerģijas 'Tas var izklausīties pretin intuitīvi, jo, rem gulēt tauku zudums, lielākā daļa no mums ātri aizmigs pēc nakts dzeršanas vairāk nekā parasti, taču pārāk daudz alkohola faktiski piesaista jūsu miega statusu,' saka Brigitte Zeitlin, RD, BZ Nutrition īpašniece Ņujorka.

Viņa piebilst, ka pēc dažiem dzērieniem jūsu ķermenis nesaņem iespēju sasniegt dziļu miegu cita starpā REM miegukas jums jāpalīdz ķermenim mazināt stresu, atjaunot un papildināt sevi gaidāmajai dienai. Kad jūs novedīsit pie alkohola, jums nebūs šīs miegainās, bet vēl nemierīgās naktis. Dzidra āda Alkohols ir diurētiķis, kas nozīmē, ka tas rem gulēt tauku zudums likt jums biežāk doties uz vannas istabu un galu galā atstāt jūs nedaudz dehidrētu, saka Zeitlins.

Un šī dehidratācija var nopietni ietekmēt jūsu ādu. Turklāt augsts sāls un cukura saturs alkoholiskajos dzērienos var izraisīt hormonu IGF-1, kas izraisa pārmērīgu eļļas ražošanu jūsu ādā čau, pūtītes! Savienojiet to ar straujo insulīna līmeni, kas izraisa iekaisumu, un esat ieguvis sev recepti pūtītes.

Dzēriena pauze var potenciāli uzlabot pūtītes tiem, kam tas ir, kā iepriekš ziņots mūsu. Spēcīgāka imūnsistēma Piedzēries var nomākt imūnsistēmas darbību, kas cita starpā var padarīt jūs neaizsargātāku pret patogēniem, kas izraisa saaukstēšanos un gripu, saka Kerija Pētersone, MD, WH konsultatīvās padomes locekle.

Turklāt bieža dzeršana var izraisīt iekaisumu visā ķermenī. Tas viss nozīmē, ka atelpošana no dzēriena var palīdzēt labāk cīnīties ar sezonālām slimībām.

vairumtirdzniecība

Labāk gulēt, jo esi prātīgs, noteikti arī nekaitē. Mazāk trauksmes Nākamajā dienā pēc dzeršanas jums var būt raksturīga slikta dūša un galvassāpes, kas rodas ar paģirām. Bet jūs varētu arī piedzīvot to, ko sauc piekārt'vai trauksmes sajūtas, kuras piedzīvo kā daļu no paģirām, saka Dr Pētersons. Ja jūs turēsities prom no alkohola, jūs atbrīvosities no paģirām un karstuma, kas nozīmē mierīgākas naktis un mazāk satraucošus rītus.

Labāka vispārējā veselība Kad jūsu ķermenis pielāgojas alkohola trūkumam, asinsspiediens, visticamāk, pazemināsies, un jūsu aknas sadzīs no jebkādām spēcīgas vai pārmērīgas dzeršanas sekām, saka Dr Pētersons. Jums, visticamāk, būs mazāk galvassāpju, ko var izraisīt dehidratācija dzerot. Kādi ir daži padomi, kā atmest vai samazināt alkohola lietošanu? Ja jūs interesē dzeršanas samazināšana, izdomājot, kā atteikties no dzēriena tagad, vēlāk varēsit izvairīties no neērtām sarunām, saka Vanesa Kenedija, PhD, psiholoģijas direktore Driftwood atgūšana.

Tomēr neuztraucieties par citu aizskaršanu, sakot nē. Jūs varat arī padarīt to mazliet vieglāku sev, izvairoties domāt par to, kas jums it kā pietrūkst - un, izejot ārā, dzerot citus mitrinošus dzērienus, piemēram, ūdeni plakanu vai rem gulēt tauku zudums karstu vai ledu vai citu.

Vai alkohols var ietekmēt muskuļu augšanu un fitnesa līmeni?

Makteļivai bezalkoholiskie kokteiļi vienmēr ir labs mijmaiņas līdzeklis. Apakšējā līnija: Tas ir personisks lēmums, vai jūs dzerat vai nē, un cik daudz. Bet alkohola samazināšanai ir rem gulēt tauku zudums veselības ieguvumu. Jaunākās Ziņas.