Tauku dedzināšanas intervāli

Priekšroka jādod ogļhidrātiem. Tas ir, jums ir nepieciešams ieelpot caur degunu. Skriešanas laikā labāk elpot tikai caur muti, jo tikai šādā veidā plaušas var piepildīt ar gaisu pilnā un maksimālā apjomā. Sporta zinātnes un medicīnas žurnāls. Kopējais visu vingrinājumu atkārtojumu skaits kopā ir jūsu galarezultāts. Bibliogrāfiskās atsauces: Paoli, A.

Vai mēģināt sadedzināt taukus? Bet ne gūt panākumus? Tauku sadedzināšana un svara kontrole ir divi galvenie iemesli, kāpēc cilvēki vingro. Konstatēts, ka kardio vingrinājumi ir labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi, kas graciozā stilā izmanto lielas muskuļu grupas.

Kā veikt ātru vēdera tauku sadedzināšanas vingrinājumus: Ir daudz vēdera tauku sadedzināšanas treniņu vīriešiem un sievietēm, bet labākie no tiem ir apskatīti šajā rakstā.

Tātad, apskatīsim; 1. Skriešana: Tas ir ļoti vienkāršs un labākais vingrinājums tauku sadedzināšanai, jo tam nav nepieciešams nekāds aprīkojums un trenažieru zāle, tikai jums ir nepieciešams labu apavu pāris.

Tas nodrošina stabilu, zemas intensitātes kardiovaskulāro treniņu veidu.

Tauku sadedzināšanas paātrināšana ar augstas intensitātes treniņiem!

Skriešana palīdz sadedzināt ievērojamu daudzumu kaloriju, kas attiecas uz kalorijām, citādi pusstundas laikā. Jūs joprojām varat palielināt šo summu ar intervālu plus kalniem. Spēka treniņam ir vislielākā nozīme, novērot traumu traucējumus skriešanai.

Sāciet ar 5 līdz 10 minūšu skrējieniem 3 līdz 4 reizes nedēļā.

Veidojiet Badass ķermeni! Noskaņojiet treniņus 2016. gada visaugstākajā tauku dedzināšanas ierīcē!

Katrā klasē jūs varat sadedzināt no līdz kalorijām atkarībā no stipruma līmeņa. Šis ir papildu augstas intensitātes vingrinājums tauku sadedzināšanai, kas piedāvā paralēlu kaloriju sadedzināšanas attiecību kā bur pees. Celtsvari: Šis ir viens no visefektīvākajiem tauku sadedzināšanas vingrinājumiem.

Lai sadedzinātu taukus sporta zālē, sievietēm nepieciešami intensīvi vingrinājumi, kas paaugstina sirdsdarbību un veido muskuļus.

Pacelšanas vingrinājumi ir mēreni līdz vietai, ja tos veic pareizi, tāpēc kopējais sadedzināto kaloriju daudzums mēdz būt skalas zemākajā galā. Tomēr tauku dedzināšanas intervāli sajūta, kā arī labklājība no endorfīniem, kas saistīti ar augstas intensitātes kustību, pati par sevi ir lielisks motivētājs. Turklāt celšanas svari rada labu pamatu visām pārējām darbībām.

Push Ups: Push ups ir kopējais ķermeņa tauku dedzināšanas vingrinājums sievietēm, kas ir viegli pielāgojams, kā arī var būt sagatavots ļoti prasīgam, tomēr galvenokārt dedzīgam vingrotājam. Ja jūs saprotat, ka parastie vingrinājumi turklāt ir vienkārši, varat izvēlēties veikt push-up ar vienu kāju.

Jackknife sarauj: Jackknife gurkstēšana ir vēdera augšdaļa, kas savieno gan augšējo, gan apakšējo abs, lai maksimāli tonizētu pēc iespējas mazāk laika. Tie tauku dedzināšanas intervāli īpaši noderīgi, jo zemāks abs var būt ciets, lai mērķētu neiekļaut aprīkojumu.

Jackknife Crunches ir labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi vīriešiem mājās. Bur Pees: Lai arī tas ir ārkārtīgi grūti, šis augstas intensitātes treniņš ir viens no lielākajiem, lai ātri sadedzinātu kalorijas.

Fitness un diēta. — nerakstitie.lv

Stāvoklī jūs to varat novirzīt 10 minūtes, pretējā gadījumā tas palīdzēs sadedzināt vismaz kalorijas. Tas palīdz tonizēt jūsu kodolu, kājas un ķermeņa augšdaļu uzreiz. Tātad, tas ir trīskārša riska vingrinājums, no kura katram ir tendence bīties augstāku iemeslu dēļ. Izstrādātais darbs ir grūts, izņemot to, ka tas faktiski palīdz sadedzināt liekos taukus organismā.

Bài 4 : 30phut giam eo bung nhanh trong 1tuần

Izmēģiniet arī šos plus sadedzināt visur, kur no līdz kalorijām notiek 30 minūtes. Jums tiešām ir nepieciešams īpašs aprīkojums kāpšanai, kā arī airu mašīna airēšanai. Dejošana: Jūs visi zināt, ka dejot ir patīkami, tomēr, ja izvēlēsities dejot ar ātru ritmu, jūs sadedzināsit daudz kaloriju.

Tikai 30 minūšu attālumā, ja izvēlaties dejot straujos ritmos, šobrīd varat pabeigt sadedzināt vairāk nekā kaloriju. Tā kā dejošana jāsāk ar lēniem ritmiem, kā arī pāreju uz ātriem ritmiem, tad jābeidz ar lēnu ritmu.

tauku dedzināšanas intervāli

Lecamaukla: Šis ir ātrs tauku sadedzināšanas treniņš sievietēm, kuru varat veikt savās mājās, kā arī sasniegt 30 minūšu laikā sadedzinot kalorijas. Ķermenim jābūt vertikālā stāvoklī kā lekt. Šis ir viegls tauku dedzināšanas intervāli, kurā nepieciešama tikai virve, kā arī jāsāk lekt. Tā kā lēkšanu vēlaties sākt ar nelielu ātrumu, tad palielinieties, progresējot. Kraukšķi: Crunches ir viens no labākajiem vēdera tauku dedzināšanas vingrinājumiem, kas arī palīdz stiprināt tauku dedzināšanas intervāli muskuļus.

Viņus ir viegli iemācīties, apgūt un izdarīt bez apmācīta personāla norādījumiem. Novietojiet jogas paklāju un gulējiet taisni uz muguras. Tagad salieciet ceļus un novietojiet rokas galvas aizmugurē.

tauku dedzināšanas intervāli

Pakāpeniski paceliet galvu, plecus un kaklu, līdz jūsu krūtis un ceļgali ir izlīdzināti. Kamēr jūs veicat gurkstēšanu, mēģiniet vēdera muskuļus ievilkt uz iekšu, lai novērstu jebkādu muguras traumu. Turpiniet darīt komplektus, līdz varat un pakāpeniski mēģiniet palielināt atkārtojumus. Lai padarītu šo vingrinājumu efektīvāku, jūs pat varat tauku dedzināšana tūlītēja kafija tauku dedzināšanas intervāli gaisā, kamēr jūs veicat kraukšķus.

Skriešana ir lielisks veids, kā zaudēt svaru - treneri iesaka šādi rīkoties

Tauku dedzināšanas intervāli iesācējiem šis stils nav ieteicams. Plaušas: Pusdienas ir ne tikai iesildīšanās rutīnas sastāvdaļa pirms jebkura treniņa, bet arī ārkārtīgi izdevīgi vēdera tauku sadedzināšanas vingrinājumi. Ikdienas pusdienu veikšana palīdzēs stiprināt un tonizēt ķermeni.

Labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās 1. Burpees Neviena kardio apkopošana nebūtu pilnīga bez burpees. Viņi izaicina katru ķermeņa daļu un sūta sirdsdarbības ātrumu strauji.

Stāviet taisni ar vienu kāju izstieptu priekšā, bet otru - nedaudz aiz muguras. Tagad salieciet priekšējo ceļgalu, vienlaikus noliecot ķermeni uz priekšu. Turiet otru kāju taisni un noliecieties pēc iespējas uz priekšu.

Atgriezieties normālā stāvoklī un nomainiet kājas.

  • Novājēšanu vistas makaronu recepte
  • 15 labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi

Atkārtojiet šo vingrinājumu un mēģiniet pakāpeniski palielināt savu skaitu. Kā jūs kapteinis darot plaušas, jūs redzēsiet, kā tauki viegli izkusīs no augšstilbiem un sēžamvietām.

Veidojiet Badass ķermeni! Noskaņojiet treniņus gada visaugstākajā tauku dedzināšanas ierīcē!

Sānu lēcieni: Sānu lēcieni lēkā gaisā abās pusēs. Tas ir lielisks tauku dedzināšanas vingrinājumu veids, kas stiprina arī muskuļus.

Kādi nosacījumi ir jāievēro skrienot, lai būtu viss efektīvākā tauku dedzināšana? Varbūt ir kādi noderīgi ieteikumi.

Stāviet taisni ar kājām plecu platumā. Tupēt, turot rokas pa labi.

tauku dedzināšanas intervāli

Tas ļauj jums pārlēkt pa kreisi. Tagad sprādzienbīstami un uz sāniem lēkt uz augšu. Nolaidieties uz abām kājām. Atkal tupiet ar rokām kreisajā pusē un atkal lēkt augšup pretējā virzienā.

Turpiniet darīt pēc iespējas vairāk komplektu. Tauku dedzināšanas intervāli dēlis ar kāju pacelšanu: Šī ir uzlabota pilates forma, kas efektīvi izkausē ķermeņa taukus. Apgulieties labajā pusē un paceliet apakšējo ķermeni ar elkoņa un labā apakšdelma atbalstu.

Tagad paceliet gurnu tā, lai ķermenis būtu izlīdzināts, un tikai labā kāja un roka pieskaras zemei.

Skriešana svara zaudēšanai: kā pareizi skriet? - Bentolit

Turiet kreiso roku uz gūžas un izstiepiet kreiso kāju pēc iespējas augstāk. Ieelpojiet, izelpojiet un nāciet atkārtot to pašu otrā pusē. Pārlecošie squats: Tempšana ar lēkšanu ir vienkāršs, taču izdevīgs tauku dedzināšanas vingrinājums gan sievietēm, gan vīriešiem.

Lēkājošie squats ir atšķirība no tradicionālajiem squats, lai viegli izkausētu ķermeņa taukus.

Kā un cik daudz skriet, lai zaudētu svaru?

Stāviet taisni uz paklāja ar kājām nedaudz atstatus apmēram plecu platumā. Veiciet regulārus tupus un pēc tam ar visiem spēkiem uzleciet uz augšu. Pieskaroties grīdai, nolaidiet ķermeni regulārā tupus pozīcijā. Tas pabeidz vienu ciklu. Nolaižoties pēc lēciena, ir svarīgi iegūt kontroli pār savu ķermeni.

tauku dedzināšanas intervāli

Pārlec arī pa visu pēdu un ne tikai kāju pirkstiem. Katru dienu veiciet lēkājošu tupējumu komplektus ar 10 atkārtojumiem katrā komplektā.

Skriešana - Tauku dedzināšana.

Lekt domkrati: Lēkšanas domkrati ir ļoti labs kardio vingrinājums, kas darbojas kā lieliski ātrs tauku dedzināšanas vingrinājums. Stāviet taisni kopā ar kājām un rokām, kas novietotas sānos. Uzlēkt uz augšu, izstiepjot kājas un paceļot rokas. Nolaidieties ar kājām, kas izstieptas apmēram pēdu attālumā, un nekavējoties lēciet atkal, šoreiz atgriežoties sākuma stāvoklī.

Veiciet komplektus ar 10 atkārtojumiem katrā. Šie ir daži no labākajiem vingrinājumiem vēdera tauku sadedzināšanai.

  • Vai tauku deglis izjauc jūsu ātrumu
  • Skriešana - Tauku dedzināšana. | Sports, fitness, ekstrēms | nerakstitie.lv

Vēl vairāk, jūs varat tos viegli izdarīt savas mājas ērtības, un jums būs ķīla, lai vicinātu tonizētu ķermeni, bez nepieciešamības veikt dārgas treniņu nodarbības sporta zālē.