Tauku zudums ar izlaišanas virvi, Vai izlaišanas virve ir efektīva. Lekt vietā svara zudums. Cik kaloriju sadedzina ar virvi

Tatjana, 29 gadi. Lēciena virve šajā gadījumā ir īpaši efektīva. Tas ir sarežģīts process un prasa papildu resursus, kas tiek ņemti no tauku rezervēm, ieskaitot tos, kas nekaunīgi atrodas uz vēdera un gurniem, muguras un rokām. Bet atslēgvārds šajā frāzē "pareizi".

Un tērauda stiepļu aukla ir izturīga un stingra, padarot to perfektu, lai vairāk intensīva treniņa.

  • Vai izlaišanas virve ir efektīva. Lekt vietā svara zudums. Cik kaloriju sadedzina ar virvi
  • Sports un fitnessSvara zudums Lēkšana uz virves svara zudums - lielisks veids, kā atbrīvoties no liekā svara uz visiem laikiem Lai ātri atbrīvotos no liekā svara, nepietiek sēdēt uz uztura, jums joprojām ir nepieciešams spēlēt sportu.
  • Airēšanas mašīna sadedzināt taukus

Ir jautri un iegūt jūsu ikdienas kardio ar šo virvi! To var pielāgot, lai atbilstu jūsu fitnesa mērķus. Nepieciešama ātra trosi dubultā unders un footwork prasmes? Izmantojiet mūsu plānas 2. Vēlaties veidot muskuļu un izturības?

Sūtīt draugam

Nav problēma! Šajā brīdī esošā apmācības programma būs jāstiprina un jādažādo. Lai to izdarītu, varat atjaunināt un uzlabot apmācības procesu, pievienojot kaut ko jaunu: palielināt virves apgriezienu skaitu vienā lēcienā; sākt mest pacelto kāju pārmaiņus uz priekšu un atpakaļ, lecot uz otru, atdarinot labi zināmo deju ar nosaukumu kan-kan; paceliet ceļu līdz krūtīm ar vienkāršu lēcienu; pievienojiet rotāciju ar slēgtiem ceļiem no labās uz kreiso pusi un otrādi, paceliet gurnus taisnā leņķī pret pleciem.

Ar šādām vienkāršām darbībām jūs varat iegūt pirmo taustāmo rezultātu ceļā uz ideālu figūru desmit dienu laikā. Treniņa ilgums Lai zaudētu svaru, lecot ar virvi, jums regulāri jāvingro, neizlaižot nodarbības.

Intensīvu treniņu organizēšana vislabāk ir katru otro dienu, lai dotu ķermenim laiku tauku zudums ar izlaišanas virvi iztērētos resursus. Minimālais apmācības laiks ir 7 līdz 15 minūtes.

Pieaugot profesionalitātei izlaišanas jomā, šis laiks var palielināties līdz 45 minūtēm, bet ne vairāk. Iesācējam vajadzētu būt gatavam sāpīgām sajūtām, kas rodas kāju, abs un sēžamvietas muskuļu zonā pirmajās nedēļās, bet, kad ķermenis nedaudz pierod pie slodzes, tas sāks atbrīvoties no toksīniem svīst un vispār pat gūst fizioloģisku baudu.

Pievienot grozam

Velti daži cilvēki, kuri vēlas zaudēt svaru, nekavējoties organizē sev garus treniņus. Parasti neviens nevar izturēt tik lielu slodzi un pamet nodarbības, kļūdaini uzskatot, ka lecamaukla ir grūts un nogurdinošs darbs. No otras puses, pārāk ilga uzkrāšanās pirmajos posmos arī nenovedīs pie vēlamā rezultāta. Tāpēc jums jāsāk lēkt ar zemu intensitāti, bet palieliniet to konsekventi un racionāli. Sākot ar desmit minūšu sesijām, treniņa ilgumu var pakāpeniski palielināt katru dienu, lai pusstundas nodarbības sāktos ne agrāk kā pēc desmit dienām.

Crossfit Lecamaukla Izlaist Ātrums & Svērto Izlaižot Virvi, Fitnesa Virves Stiprums Apmācību

Tauku dedzināšanai vingrinājums, kas ilgst vismaz trīsdesmit minūtes, tiek uzskatīts par efektīvu, jo vispirms tiek sadedzinātas dienā patērētās kalorijas un tikai pēc tam - uzkrātie tauki.

Tāpēc rīta lecamaukla tiek uzskatīta par visefektīvāko. Kaloriju skaitīšana Kad lecamauklas galvenais mērķis ir zaudēt svaru, tad agrāk vai vēlāk ir interese aprēķināt sadedzinātās kalorijas, proti, izredzes tās sadedzināt.

tauku zudums ar izlaišanas virvi

Vidēji ar svaru 57 kg treniņa stundā tiek iztērēti aptuveni kcal. Precīzāks sadedzināto kaloriju skaits ir atkarīgs gan no svara, gan minūtē veikto lēcienu skaita. Kaloriju kontroles tabula Lēcienu skaits 1 minūtē tiek uzskatīts par vidējo - — Kā zaudēt svaru 2 nedēļu laikā Tiem, kas vēlas zaudēt svaru īsā laikā, jāizveido treniņu grafiks, lai kontrolētu svara zaudēšanas procesu, maksimāli izmantojot ķermeņa laiku un resursus.

Pirmā nedēļa, kas tradicionāli sākas pirmdien: Otrā nedēļa: Pirmdiena. Mēs palielinām lēcienu skaitu par 50 un atkal veicam sarežģītu treniņu, mainot vingrinājumus. Papildu tehnika būs "astotais skaitlis": turot virvi aiz rokturiem salocītās rokās, mēs rotējam bezgalības zīmi gaisā, pirms katra lēciena atsitoties pret grīdu. Lai to pabeigtu, jums ir jāšķērso kājas ar katru lēcienu.

tauku zudums ar izlaišanas virvi

Līdz desmitajai apmācības dienai jums būs jāveic lēcieni uz virves, kas ir daudz. Svara zaudēšanai šis daudzums ir pilnīgi pietiekams, tāpēc nav nepieciešams to palielināt.

Tas var veicināt jūsu cirkulācijas sistēma, enerģijas izmaksas ir tādas pašas, kā darbojas.

Lēcieni jāveic dubultā, divreiz atlecot vienā virves apgriezienā. Lai atvieglotu vingrinājumus, labāk ir likt kājas uz priekšu, nevis atpakaļ. Ceturtdien mēs pievienojam stiept lēcieniem.

tauku zudums ar izlaišanas virvi

Lai to izdarītu, jums ir jāizstiepj rokas ar virvi, kas izstiepta starp tām, salocīta uz pusēm, un paņemiet tās aiz muguras paralēli grīdai. Attālumam starp rokām vajadzētu samazināties katru dienu. Piektdien tiek apgūts jauns stiepšanās vingrinājums. Uz virves uzliktā kāja lēnām paceļas pēc iespējas augstāk. Priekšpēdējā un sestdienas nodarbību dienā jau esošajam kompleksajam treniņam pievienojam vingrinājumu ar dubultlēcieniem pār šķērsotu virvi. Mēs atkārtojam iepriekšējās dienas treniņu.

Pēc 14 dienu lekšanas virves svara zaudēšanas programmai pabeigšanas ir ievērojamas svara izmaiņas, bet tikai tad, ja treniņu atbalsta diēta.

Ir pilnīgi dabiski, ka nekādas fiziskās aktivitātes nevar izmainīt ķermeņa formu, ja pārmērīgi lietojat pārtiku, kas piesātināta ar taukiem.

Vingrinājumi novājēšanas kājām

Sporta laikā jums jāievēro pareizs uzturs. Dzert tīrs ūdenszaļā tēja un nepaļaujieties uz saldajiem augļiem. Ja apetīte ir palielināta un slodzes laikā tas ir dabiski, tad jūs varat maldināt ķermeni, absorbējot visu barojošo līdz pulksten pēcpusdienā, un pēc tam ēst tikai diētiskus produktus un iet gulēt agri. Ja 2 nedēļu laikā ievērojat visus noteikumus, jūs varat viegli zaudēt svaru par kilogramiem.

Cik lēkt ar virvi, lai zaudētu svaru - video Vizuāli izlaižot rezultātus Vismaz 4 nedēļas, lecot uz virves, visi, kas ievēroja dažus izlaišanas noteikumus un nepārkāpa citus, svin patīkamas pārmaiņas ne tikai izskatsbet arī veselībā. Meitenes ne tikai zaudēja kilogramus un vizuāli kļuva plānākas un piemērotākas, bet arī pamanīja vieglumu ikdienā. Viņiem kļuva vieglāk ne tikai kāpt pa kāpnēm pēc darba, bet arī no rīta izkāpt no gultas.

Turklāt notika vispārējs emocionāla pacēlums, pazuda garastāvokļa svārstības un parādījās izturība, kas iepriekš nebija novērota. Bet atslēgvārds šajā frāzē "pareizi". Pretējā gadījumā nogurums un rezultātu trūkums ne tikai sabojās garastāvokli, bet arī nedos uzlabojumus, pēc kuriem tiecāties. Zaudēt svaru ar lecamo virvi būs ātri un efektīvi! Izveidojiet noteikumu, ka jums ir nepieciešams tikai lēkt uz pirkstiem, piespiežot elkoņus pie ķermeņa un turot muguru taisni.

Treniņu sākumā, apmēram nedēļas, mēģiniet pārmaiņus trenēties un atpūsties. Turklāt, lai izvairītos pārmērīgas slodzesveiciet pārējo divas reizes ilgāk nekā aktivitātes. Tas ir, ja jūs lēkt 1 minūti, ļaujiet sev atpūsties minūtes un, ja iespējams, turpiniet nodarbības. Veiciet treniņus 3 reizes nedēļā. Treniņu pirmajās dienās nepārslogojiet sevi ar pārāk daudz garlaicīgu lēcienu.

Sākot ar otro nedēļu, kad jau jūtaties tauku zudums ar izlaišanas virvi, sāciet vingrot 4 reizes nedēļā un samaziniet treniņam un atpūtai veltītā laika daļu. Tagad lēciena minūte būs vienāda ar atpūtas minūti.

Gastric Sleeve Post Op Diet Weight Loss - Weight Loss Surgery Diet: What to expect before and after

Trešajā nedēļā, kad esat jau sasnieguši noteiktus rezultātus, mēģiniet lēkt bez atpūtas 10 minūtes. Ja varat to izdarīt, mēģiniet uzlabot treniņa rezultātus citos veidos: palieliniet lēciena ātrumu pārmaiņus lēkt uz vienas un otras kājas Pilnībai nav robežu.

tauku zudums ar izlaišanas virvi

Uzlabojiet vingrinājumus, dodieties uz iecerēto mērķi, un jums noteikti izdosies. Novājēšanas virve: cik lēkt? Lēcienu skaits uz virves būs atkarīgs no jūsu izturības un sporta iedvesmas. Bet jebkurā gadījumā nevajag vingrot pārāk intensīvi, it īpaši pirmajā treniņu nedēļā.

  • Lēkšana uz virves svara zudums - lielisks veids, kā atbrīvoties no liekā svara uz visiem laikiem
  • Šis rādītājs jābūt vadlīnijām.
  • Tauku zudumu peptīda cikls

Galu galā pienskābi, kas nogulsnēsies muskuļos pēc intensīvas slodzes, atspoguļos stipras sāpes visā ķermenī. Esiet gatavi tam, ka visi muskuļi pēc lekšanas sāpēs. Treniņa pirmajās dienās sāciet ar mazu - nelēcieties ilgāk par 5 minūtēm. Lēcienu skaits minūtē ir ne vairāk kā Pakāpeniski palieliniet pavadīto laiku - tiekties pēc pusstundas atzīmes.

Bet atkal, nelēcieties nolietojuma dēļ, labāk ir veikt pāris piegājienus 15 minūtes, nekā izturēt 30 minūtes ar pēdējiem spēkiem. Trīs mēnešu nepārtrauktas apmācības laikā jūsu panākumi var tuvināties stundai.

tauku zudums ar izlaišanas virvi

Šajā laikā veiciet pārtraukumus minūtes. Ātrums minūtē - - lēcieni. Bet, diemžēl, jūs ne vienmēr varat lēkt uz virves. Tie cilvēki, kuriem ir sirds un asinsvadu slimības, nevar uz leju lēkt uz svara zaudēšanas virves, jo viņiem tas ir ļoti intensīvs treniņš. Ar šādu apmācību var paaugstināt spiedienu un pulsa ātrumu, un tas ir nepieņemams šādās slimībās. Arī jūs nevarat lēkt uz virves tiem, kam ir problēmas mugurkaulā, jo mugurkaula lēkāšanas laikā ir noteikta slodze.

Pārāk daudz cilvēku, kam ir ļoti liels svars, arī nedrīkst sākt zaudēt svaru ar lecējamiem virvēm, jo tas nopietni ietekmēs sirdi. Jo ērtāk ir virve, jo efektīvāka būs lēkšana ar virvi svara zudumam. Tāpēc ņemiet pietiekami daudz laika, lai izvēlētos ērtu un vieglu virvi.

tauku zudums ar izlaišanas virvi

Ļoti labi, ja tas ir pielāgots garumam. Tādējādi jūs varat izvēlēties visērtāko lekt garumu.

Jūs varat arī patīk

Optimālais garums tiek uzskatīts par garumu, kas, ja izlaišanas virve dubultojas, ir vienāds ar garumu no zeķēm līdz krūts līmenim. Ja garums ir garāks, tad ir iespēja pieskarties grīdai, un, ja garums ir mazāks, lecamo laikā būs jāpiespiež kājas. Nepareizs garums var radīt pat ievainojumus, tāpēc svara zuduma lekt ir jāveic tikai ar pareizu virves garumu.