Vai lēkt virvi sadedzina krūšu tauku

Tām sievietēm, kuras tiecas ne tikai uz slaidu, piemērotu, atvieglojumu, bet arī elastīgu ķermeni, tas ir ideāls plastmasas sloksne Mājas darbu plusi Viena no aktuālākajām tēmām katrai sievietei ir svara zudums. Piespiedieni no grīdas plats satvēriens - 3 ar maksimālo reižu skaitu. Lai sasniegtu svara zuduma rezultātu, ne mazāk kā 70 lēcienus minūtē.

Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem

Lai sasniegtu maksimālu rezultātu, sportisti mājās veic svara samazināšanas vingrinājumus ar aerobiku dienas nedēļā. Spēka mājas darbs kāju svara zaudēšanai Ciskas četrgalvu augšstilbs Svērtais Plié Squat Paņemiet hanteli, kas sver 5 kg vai vairāk, pie pamatnes ar abām rokām un nostājieties taisni, plaši izpletiet kājas, nedaudz salieciet ceļus. Zeķes norāda tajā pašā virzienā kā ceļi.

Veiciet plie: Ieelpojot, lēnām salieciet ceļus un tupiet, līdz augšstilbi ir paralēli grīdai. Rokas ir nekustīgas. Koncentrējoties uz papēžiem, izelpojot, lēnām atgriezieties SP. Lai izvairītos no traumām, ir svarīgi turēt muguru taisnu. Priekšējās šūpoles Nostājieties ar kreiso pusi pie krēsla, ar kreiso roku satveriet aizmuguri.

Novājēšanas vingrinājumi mājās

Novietojiet labo plaukstu uz augšstilba. Tehnika: strauji paceliet taisno labo kāju uz priekšu, lēnām nolaidiet to atpakaļ nemetiet, muskulis ir saspringts. Vingrinājums darbojas augšstilba priekšpusē. Dariet 12 reizes, atkārtojiet ar kreiso kāju. Abs, četrgalvu vai lēkt virvi sadedzina krūšu tauku "alpīnists" Pieņemiet uzspiešanas pozu, svaru uz plaukstām un pēdām.

vai lēkt virvi sadedzina krūšu tauku

Pavelciet labo celi pie krūtīm, novietojiet labo kāju uz vai lēkt virvi sadedzina krūšu tauku zem augšstilba. Tehnika: pēkšņi apmainiet kājas lēcienā - iztaisnojiet labo kāju un salieciet kreiso kāju, tāpat kā klinšu kāpējs.

Kāda ir atšķirība starp tauku dedzināšanas apmācību? Šodien internets piedāvā sievietespats skaitlis - neticami kopīgu videoklipu mācību videoklipu kopums. Šī deju nodarbības, piemēram, Zumba iedvesmojošs, stiprums mācību vingrinājumus konkrētām muskuļu grupām: prese, sēžamvietas, krūšu un t. Naibolee populārs un efektīvs, lai samazinātu svaru, tiek uzskatīti par tā saukto "tauku dedzināšana treniņu. Ļaujiet mums formulēt savus pamatprincipus.

Atkārtojiet pārmaiņus ātrā tempā 30 sekundes. Sēžamvietas muskuļi: pusstils Apgulieties uz paklāja uz muguras, rokas gar ķermeni, saliekti ceļi, whole30 svara zudums crossfit plecu platumā. Izelpojot, noliecieties uz papēžiem, paceliet gurnus no grīdas. Turiet muguru taisnu un turiet sekundi.

Inhalējot, lēnām atgriezieties PI. Jūs sarežģīsiet vingrinājumu, ja koncentrēsieties uz vienu kāju un otru pacelsiet ar gurniem. Muguras lāpstiņas - pārmaiņus ar abām kājām. Stāvot, novietojiet krēslu pa kreisi, ar kreiso roku turieties pie krēsla.

Nolaidiet labo roku. Izpilde: Paņemiet labo kāju atpakaļ, saliekot kreiso ceļgalu 90 grādu leņķī.

vai lēkt virvi sadedzina krūšu tauku

Salieciet labo roku pie elkoņa. Labās kājas ceļgals ir vērsts pret grīdu.

vai lēkt virvi sadedzina krūšu tauku

Nospiediet ar labo kāju un pagrieziet to uz priekšu, iztaisnojot kājas un labo roku. Atkārtojiet 10 reizes, pagrieziet labo pusi uz krēsla un strādājiet ar kreiso kāju. Abductor: staigāšana ar gumiju Stends, nedaudz saliektas kājas, vingrošanas elastība ir izstiepta ap ceļgaliem. Mugura ir taisna, galva un kakls ir vērsti uz augšu.

Tehnika: soli uz sāniem uz pusliektām kājām, turot elastīgo vienmēr saspringtu.

Andris Zarins Līdz šim nav vairs strīdu par to, kas ir labāk: kardio vai spēka treniņa. Pētījums Leslie Willis Leslie H.

Novietojot to ap potītēm, nevis uz ceļiem, vingrinājums būs grūtāks. Teļi: svars palielinās Vingrinājumam nepieciešams papildu aprīkojums: dēlis, kas piestiprināts pie grīdas, un virsbūves stienis.

Mājas treniņi svara zaudēšanai

Nostājieties uz dēļa vai jebkura cita parocīga stabila priekšmeta, kura augstums nepārsniedz 3 cm ar pusi kājas. Ceļi ir taisni, papēdis paliek uz grīdas. Turiet bodybar vai stieni uz pleciem, mugura ir taisna.

Vēderam, sāniem, viduklim Viena no problemātiskākajām vietām sievietēm ir vēders, uz kura nogulsnējas viscerālie tauki. Bet ir arī pret viņu. Vertikālās šķēres.

Vingrinājums: stāviet uz pirkstiem, pavelciet potīti uz dēļa un paceliet papēdi no grīdas. Atgriezties pie IP. Ceļi un mugura ir taisni, darbojas teļi un potītes.

Ja nav dēļa vai vingrinājums ir grūts, veiciet papēžu-pirkstu ruļļus uz grīdas. Kāju locītavas Nepieciešams fitbols. Guļot uz muguras, ielieciet teļus uz fitbola tā, lai, pārvietojoties kājām, potītes būtu uz bumbas.

Vingrojums: Paceliet gurnus, turot svaru uz plecu lāpstiņām un pēdām. Salieciet ceļus, velkot bumbu pēc iespējas tuvāk sev, saspiežot hamstrings. Turiet sekundi un atgriezieties PI.

Spēka mājas vingrinājumi svara zaudēšanai, krūšu muskuļi Tauriņš Efektīvs vingrinājums krūšu muskuļu nostiprināšanai. Apgulieties uz muguras ar zemu spilvenu.

8 labākajiem vingrinājumi, svara zudums

Salieciet kājas ceļos, piespiediet kājas pie grīdas. Hanteles rokās, kuru svars ir līdz 4 kg, rokas ir vienmērīgas, izkliedētas uz sāniem. Izpilde: paceliet taisnas rokas līdz acu līmenim, lēnām nolaidiet tās. Veiciet 3 komplektus pa 10 reizēm.