Vai pastaigas sadedzina vēdera tauku. Labākie veidi, kā iekļaut pastaigas vēdera tauku samazināšanai

Kā zināt, vai jums ir jāzaudē vēdera tauki, neizmantojot dārgus izmeklējumus skenēšanas tomogrāfijā vai magnētiskās rezonanses attēlveidošanā? Dēlis jums jābalstās uz zeķēm ar kājām; balstiet rokas uz elkoņiem, izstiepjot rokas uz priekšu; ķermenis tiek ievilkts vienmērīgā auklā, aizmuguri nevar pacelt. Vingrinājums "Krēsls" Parasts vingrinājums, kas labi noslogo visus muskuļus. Glikogēns ir spēcīgāks un vieglāk pārveidojams enerģijā nekā tauki. Pētījumā Karalienes universitātē Ontārio, Kanādā, divas aptaukojušos sieviešu grupas tika barotas ar tādu pašu diētu ar zemu tauku saturu.

Trešais aplis: kardio vingrinājums Ceturtais aplis: kodola stiprināšanas vingrinājumi Veiciet vingrinājumus norādītajam atkārtojumu skaitam. Starp vingrinājumiem pēc vajadzības atpūtieties sekundes.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Ja esat pieredzējis students, katru loku varat atkārtot divas reizes. Ja esat iesācējs, tad samaziniet atkārtojumu skaitu, vingrinājumu skaitu vai apļu skaitu. Pirms treniņa noteikti atdziest un pēc treniņa atdziest. Sāciet skriet vietā, paceliet ceļus augstu.

Gurniem vajadzētu pacelties apmēram paralēli grīdai vai nedaudz augstāk. Nelieciet muguru mugurā un neceliet galvu uz augšu, lai neradītu slodzi uz mugurkaula. Zemi nolaisties, nenoslogojot ceļus. Rokas pārvietojas sinhroni ar kājām. Ja vēlaties vienkāršot šo vingrinājumu, tad neceliet ceļus pārāk augstu.

Cik daudz darīt: Nolaisties sumo pietupienā: kājas plaši viena no otras, augšstilbi paralēli grīdai, pirksti pagriezti, taisna mugura noliekta, iegurnis noliecies. Nolaidiet rokas tā, lai plaukstas pieskartos grīdai.

PRIVĀTAIS TRENIŅŠ Vēdera presei

Viegli leciet ārā no pietupiena, pilnībā iztaisnojoties un saliekot kājas kopā. Rokas paliek brīvas gar ķermeni.

Seši produkti, kuri palīdzēs tev ātrāk atgūt plakanu vēderu - nerakstitie.lv

Neuzturoties augstākajā pozīcijā ilgāk par sekundi, atgriezieties sumo pietupienā ar lēcienu. Ja vēlaties vienkāršot šo vingrinājumu, tad nemērciet dziļā sumo pietupienā gurni var nesasniegt paralēli grīdai. Cik daudz darīt: reizes Paņemiet dēļu stāvokli uz rokām - it kā jūs gatavotos veikt atspiešanos. Sāciet pārmaiņus vilkt ceļus pie krūtīm, ātri pārkārtojot tos vienu pēc otra.

  1. 5 labākie zinātniski pierādītie veidi, kā zaudēt vēdera taukus - Dzīve -
  2. Meklēt Meklēt Kā noņemt taukus jostasvietā.
  3. Hanteles prese Skriešana, starp treniņiem Galvenais ir likt darboties lielām muskuļu grupām, piemēram, kājām un mugurai, visvairāk ir glikogēna cukura rezerves.
  4. Svara zudums sāpes nogurums kuņģis
  5. Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim
  6. Kāda veida pārtika sadedzina ķermeņa tauku
  7. Visi dabiskie tauki sadedzināt
  8. Novājēšanu gultas

Iedomājieties, ka jūs skrienat horizontālā stāvoklī. Pievelciet vēdera muskuļus. Ja vēlaties vienkāršot šo vingrinājumu, lēnām nolieciet ceļus pie krūtīm bez skriešanas.

vai pastaigas sadedzina vēdera tauku

Skrienot horizontāli, viss muskuļu korsete ir lieliski iesaistīts, tāpēc noteikti iekļaujiet šo vingrinājumu treniņu plānā, ja vēlaties noņemt vēderu. Cik daudz darīt: reizes katrā pusē Nolaidieties pusčupā. Labā kāja ir atbalsta kāja, kreisā kāja paņem to pa diagonāli atpakaļ, viņas kāja nepieskaras grīdai. Labā roka ir arī atlaidusies, kreisā roka pieskaras grīdai. Ar nelielu atsitienu uz sāniem pārsūtiet svaru uz kreiso kāju, ar labo roku pieskaroties grīdai. Šajā vingrinājumā papildus vēderam jūs aktīvi iesaistāt arī sēžamvietas un augšstilbu muskuļus, lai jūs varētu ne tikai noņemt kuņģi, bet arī pievilkt visu ķermeni.

vai pastaigas sadedzina vēdera tauku

Ja vēlaties vienkāršot šo vingrinājumu, tad pārejiet no vienas kājas uz otru, nelecot. Jūs varat arī pieskarties grīdai ar aizmugurējo kāju, tas atvieglos izpildīšanu. Cik daudz darīt: Otrais aplis: vingrinājumi kodola stiprināšanai Apgulieties uz muguras, plaukstas sakrustotas aiz galvas. Salieciet ceļus un paceliet tos tā, lai apakšstilbi būtu paralēli grīdai.

KĀ EFEKTĪVI SADEDZINĀT TAUKUS? [EKSPERTA PADOMS] - VINGRINĀJUMS -

Nospiediet muguras lejasdaļu uz grīdas, starp grīdu un aizmuguri nedrīkst būt atstarpes. Pievelciet vēderu un paceliet plecus un plecu lāpstiņas no grīdas. Turiet sekundi augšējā stāvoklī un nolaidieties uz grīdas. Nelieciet kaklu un nevelciet to uz priekšu; visa vingrinājuma laikā elkoņi norāda uz sāniem. Vai pastaigas sadedzina vēdera tauku vēlaties vienkāršot šo vingrinājumu, nolaidiet kājas uz grīdas. Cik daudz darīt: reizes Elkoņa dēlis ir viens no efektīvākajiem statiskā kodola vingrinājumiem, kas palīdz izlīdzināt vai pastaigas sadedzina vēdera tauku un nostiprināt mugurkaulu.

Jūs varat likt apakšdelmus taisni sev priekšā vai salikt plaukstas kopā. Cik daudz darīt: sekundes ja nav hronometra, varat saskaitīt līdz Atkal gulējiet uz grīdas un nolieciet rokas aiz galvas. Paceliet plecus no grīdas, sakrustojiet ceļus un paceliet tos no grīdas. Saritināties pa diagonāli, lai labais elkonis pieskaras kreisajam ceļam, ar labo kāju pilnībā izstieptu.

1. Iekļūstiet tauku sadedzināšanas zonā

Tad velciet labo celi pret kreiso elkoni, pagriežot pretējā virzienā. Jūtiet, kā darbojas slīpi vēdera muskuļi. Jo augstāk kājas tiek paceltas virs grīdas, jo vieglāk ir izpildīt vingrinājumu.

Cik daudz darīt: Apgulieties uz vēdera, izstiepjot rokas uz priekšu virs galvas. Vienlaicīgi pēc iespējas augstāk paceliet labo roku un kreiso kāju, paceļot krūtis un augšstilbu no grīdas. Sajūtiet sasprindzinājumu vēdera dobumā un psoas.

Atgriezieties sākuma stāvoklī un paceliet kreiso roku tādā pašā veidā un labā kāja uz augšu.

vai pastaigas sadedzina vēdera tauku

Šis vingrinājums ne tikai palīdzēs noņemt vēderu, bet arī uzlabos stāju un atvieglos sāpes muguras lejasdaļā. Cik daudz darīt: reizes katrā pusē Nokļūstiet sānu dēļu pozā. Lai to izdarītu, noliecieties uz sāniem ar atbalstu uz apakšdelma, kājas atrodas viena virs otras, vēders ir sasists, roka ir uz sāniem.

vai pastaigas sadedzina vēdera tauku

Paceliet iegurni uz augšu, balstoties uz apakšstilba apakšdelmu un pēdu. Izstiepiet gurnus uz augšu, turiet stabilu stāvokli.

vai pastaigas sadedzina vēdera tauku

Šī ir sānu dēļu poza, kas palīdz pacelt vēderu un pievilkt jostasvietu. Ja esat iesācējs, palieciet statiskā sānu dēļu stāvoklī 30—45 sekundes. Pieredzējušākiem praktikantiem sānu dēlis jāveic dinamikā ar iegurņa pacelšanu augšup un lejup.

Nolaižot ķermeni uz leju, tikai viegli pieskarieties grīdai, neatslābiniet muskuļus. Atcerieties, ka vingrinājums jāveic abās pusēs. Cik daudz darīt: reizes katrā pusē 6. Nedaudz nolieciet muguru tā, lai starp muguru un paklāju būtu aptuveni 45 grādu leņķis.

Novietojiet plaukstas kopā netālu no krūtīm.

Kāpēc tauki uz vidukļa un vēdera ir problemātiska vieta uz sievietes ķermeņa

Paceliet kājas no grīdas. Starp ķermeni un augšstilbiem tiek izveidots taisns leņķis. Šajā stāvoklī sāciet pagriezt ķermeni uz sāniem, iesaistot vēdera muskuļus un mēģinot pieskarties grīdai ar elkoņiem. Lai atvieglotu šo vēdera vingrinājumu, nolaidiet kājas uz grīdas. Cik daudz darīt: reizes katrā pusē Stāviet dēļu stāvoklī uz elkoņiem, kā aprakstīts iepriekš.

Sāciet pagriezt ķermeni uz sāniem tā, lai gurni pieskartos grīdai. Nekrītiet uz sāniem, galvenajiem muskuļiem vajadzētu palikt saspringtiem. Veiciet vingrinājumu pārmaiņus abos virzienos. Šis vingrinājums palīdzēs noņemt vēderu, slīpi muskuļus un sānu zonu. Cik daudz darīt: reizes katrā pusē Trešais aplis: kardio vingrinājumi tauku sadedzināšanai Izlietne uz pusi pietupies, mugura noliekta, ceļgali neiznāk pirksta priekšā.

Rokas ir saliektas elkoņos un saliktas kopā.

Ātra staigāšana svara zaudēšanai

Sāciet lēcienā plaši izplatīt kājas, viegli nogrimstot uz pirkstiem. Vienlaicīgi ar kājām izlieciet elkoņus uz sāniem, lai aktīvi iesaistītos ķermeņa augšdaļā un sadedzinātu vairāk kaloriju. Ja vai pastaigas sadedzina vēdera tauku atvieglot vingrinājumu, ielieciet rokas uz jostas. Cik daudz darīt: reizes Burpee ir viens no labākais vai pastaigas sadedzina vēdera tauku lai noņemtu vēderu un atbrīvotos no problemātiskajām vietām.

Lai to pabeigtu, ieņemiet dēļu stāvokli uz rokām. Lēcienā pievelciet ceļus pie krūtīm un iztaisnojiet, strauji lecot uz augšu ar paceltām rokām. Neapstājoties augšējā stāvoklī, noliecieties uz grīdas un novietojiet plaukstas uz grīdas. Pēc tam ieleciet dēlī, pilnībā iztaisnojot ķermeni. Ja vēlaties vienkāršot šo vingrinājumu vēderam, tad, iztaisnojoties, neleciet vietā.

Cik daudz darīt: reizes Vai pastaigas sadedzina vēdera tauku ir vienkāršs, tomēr efektīvs vingrinājums svara zaudēšanai vēderā, augšstilbā un sēžamvietā. Stāviet taisni ar saliektām rokām pie elkoņa kā skriešanai. Sāciet izplest kājas lēcienā tā, lai priekšējā kāja būtu saliekta pie ceļa, un aizmugurējā kāja būtu izstiepta un noliecusies.

Aizmugurējās pēdas papēdis nepieskaras grīdai. Ja vēlaties vienkāršot vingrinājumu, tad ielieciet rokas uz jostas un neizkliedējiet kājas pārāk tālu viena no otras - viegli leciet uz pirkstiem, neliekot priekšējo kāju ceļgalā.

Cik daudz darīt: reizes katrā pusē Uzņemiet dēļu stāvokli uz rokām: mugura ir taisna, vēders ir saspringts, iegurnis nav nokarājies, plaukstas atrodas zem pleciem, muguras lejasdaļā nedrīkst būt novirzes. Sāciet lekt ar plaši izplatītām kājām uz sāniem. Mugura paliek taisna, nevelciet iegurni pārāk augstu. Zemi nolaidies, nedaudz atlecot ceļiem. Ja vēlaties vienkāršot šo vingrinājumu, pārmaiņus paņemiet kājas uz sāniem. Noteikti iekļaujiet šo statiski dinamisko vingrinājumu treniņā, ja vēlaties atbrīvoties no vēdera.

Cik daudz darīt: reizes Jūs varat atkārtot šo kardio loku divas reizes, ja jūsu izturība to atļauj. Ceturtais aplis: kodola stiprināšanas vingrinājumi Veselīgas tauku dedzināšana brokastu receptes uz muguras, muguru stingri piespiežot pie grīdas.

25 Veidi, Kā Līdz Vasarai Saplacināt Vēderu - Veselība

Pleci ir no zemes, tauku deglis trojan ir brīvs, skatiens ir vērsts uz priekšu. Rokas ir izstieptas gar ķermeni, taisnas kājas ir paceltas virs zemes.

Pamīšus ar nelielu amplitūdu paceliet uz augšu un uz leju tā paša nosaukuma rokas un kājas. Pārvietojieties sinhronizēti, nepaceļiet muguras lejasdaļu no grīdas.

vai pastaigas sadedzina vēdera tauku