Veselīgs tauku zuduma ātrums, Kā zaudēt svaru, vidukļa un vēdera uz ilgu laiku?

Sievietēm jābūt 0,8 vai mazākai attiecībai; vīriešiem jābūt 0,9 vai zemākam. Turklāt, ola ir bagātīgs proteīna avots, kalciju, folijskābi un omega

Galvenais Ēdiens-Dzēriens Kā ēst, lai iegūtu liesu Gūt liesu nozīmē novērtēt ķermeņa taukus, lai atklātu šo cirsts ķermeni.

veselīgs tauku zuduma ātrums

Bet pirmais jautājums par ēšanu, lai iegūtu liesu: vai vēlaties zaudēt taukus vai veidot muskuļus? Tā kā jūs nevarat izdarīt abus - vai vismaz nedarīt katru no tiem ļoti labi, saka Marks Perijs, C. Pilnīgi iespējams, ka zaudējot taukus, jūs varat izveidot dažus muskuļus, taču jūs neapšaubāmi iegūsiet labākus rezultātus, vienlaikus koncentrējoties tikai uz vienu rezultātu, viņš skaidro. Jums, iespējams, jau ir labs muskuļa gabals. Galu galā jūs regulāri apmeklējat sporta zāli. Tas ir tikai tas nepatīkamais tauku slānis, kas neļauj jums to visu atklāt, vai ne?

Labi, tāpēc jūs esat uz tauku zaudēšanas vilciena.

Recenzijas Apraksts Rokas treneris joslās, kas ir izgatavoti no lateksa-bezmaksas neoprēna. Tas sasilda rokas jomā un veicina svīšanu, tāpēc jūs varat zaudēt kādu ūdens svaru. Arī izmantot roku pastiprinātājs atbalstu wrap palīdz jums sviedri. Viegli padarīt to stingrāku vai brīvāku, un tās paliek, strādājot ārā, vai pēc tam, kad svīšana.

Šis ir jūsu ātrākais ceļš, lai nokļūtu tievībā. Samaziniet kalorijas Šis padoms ir gandrīz tikpat grūti uz vēderu, kā teikts, lai grāvis dzertu jūs zināt, ka tāds nāk.

  • Klāt Nav noslēpums, ka sabalansēts uzturs ietver noteiktu tauku daudzumu.
  • Sergejs Zarins Viduklis, gurni, gūžas, vēders — tas vienmēr ir problemātiskās zonas, katrai sievietei.
  • Kā efektīvi un veselīgi zaudēt vēdera taukus Kā efektīvi un veselīgi zaudēt vēdera taukus Vēdera tauki rodas, ja pārmērīgi vēdera tauki ap vēderu un vēderu ir izveidojušies tādā mērā, ka tiem, iespējams, būs negatīva ietekme uz veselību.
  • Vingrinājumi, svara zudums, vēdera un sāniem - Keto BodyTone

Galvenais izaicinājums, ar kuru vīrieši saskaras, lai iegūtu liesu, ir konsekventi ēst mazāk kaloriju nekā tie sadedzina, saka Perijs. Diemžēl, ēdot mēreni labi vai pat veselīgi, tas netiks samazināts, ja vēlaties zaudēt svaru. Cik daudz kaloriju mēs runājam par samazināšanu? Reiziniet savu pašreizējo ķermeņa svaru mārciņās ar 10 - tas ir veselīga kaloriju deficīts lielākajai daļai vidēji aktīvo puišu, saka Perijs.

Kā ēst, lai iegūtu liesu

Kādam vajadzētu būt jūsu kaloriju sadalījumam? Sentpjērs ir mazāks makro aprēķināšanas un vairāk porciju skaitīšanas cienītājs. Visvairāk aktīvo vīriešu, kuri vēlas zaudēt taukus, bet uztur muskuļu masu, viņu ikdienas ēdienreizes izskatīsies apmēram šādi: - 6 līdz veselīgs tauku zuduma ātrums palmu lieluma liesās olbaltumvielas porcijas - 6 līdz 8 dūriena lieluma dārzeņu porcijas - 4 līdz 6 glāzes saujas veselīgs tauku zuduma ātrums - 4 līdz 6 veselīgu tauku īkšķa lieluma porcijas Tomēr pārliecinieties, ka jūs noraizējaties par visām trim barības vielām - olbaltumvielas uztur jūs pilnā apjomā un palīdz veidot muskuļus, ogļhidrāti palīdz palielināt treniņu un atgūties no tā, un tauki palīdz trokšņot jūsu hormoniem un imūnsistēmai, piebilst Sentpjēra.

Šis attiecību diapazons nodrošina pietiekami daudz olbaltumvielu jūsu muskuļiem, lai novērstu muskuļu sabrukšanu, pietiekami daudz tauku, lai palīdzētu jūsu hormoniem darboties nevainojami, kā arī pietiekami daudz ogļhidrātu, lai palīdzētu treniņiem, viņš piebilst. Pārnēsājiet diskomfortu Mēs to izšausim taisni: kaloriju samazināšana patiešām iesūcas visu pirmo nedēļu.

Kā ēst, lai iegūtu liesu

Bet pirmās neērtības ir pirmās ieraduma iemācīšanās dienas, norāda Perijs. Vienkārši nospiediet diskomfortu, veselīgs tauku zuduma ātrums jaunie ieradumi kļūst par jaunu normu. Jūsu prāts un ķermenis pielāgosies.

Novietojiet izsalkumu perspektīvā Kad jūs kļūstat slaidāks, jūsu smadzenes darīs divas lietas, lai izvairītos no bada: Tas padarīs jūs izsalkušāku, jo domā, ka jūs zaudējat potenciāli izdevīgus taukus un vēlaties tos veselīgs tauku zuduma ātrums, un tas palēninās vielmaiņu, lai mēģinātu palēnināt vai apturēt turpmāku tauku zudumuPaskaidro Sentpjērs.

Šīs sistēmas bija izdevīgas simtiem tūkstošu gadu, kad mums bija vajadzīgi tauki, lai mēs veselīgs tauku zuduma ātrums dzīvi, bet ne tik ļoti mūsdienu pasaulē. Ja jūs ievērosiet pārējo mūsu plānu, cerams, ka jums nevajadzēs pārāk bieži saskarties ar trakojošo veselīgs tauku zuduma ātrums.

  1. Sadedzināt taukus ātri ēdot
  2. Svara zudums ir vienāds

Bet, kad jūs to darāt, atcerieties, ka tā galvenokārt ir psiholoģiska spēle. Krāj olbaltumvielas Vissvarīgākā uzturviela, kurai jāpievērš uzmanība, mēģinot iegūt liesu, ir olbaltumvielas, saka Sentpjēra. Pietiekams daudzums nomierinās izsalkumu, veicinās vielmaiņu un palīdzēs saglabāt visu svarīgo veselīgs tauku zuduma ātrums masu. Turklāt, saglabājot augstu olbaltumvielu līmeni, kad jums ir kaloriju deficīts, tas palīdzēs jūsu ķermenim izvairīties no olbaltumvielu iegūšanas no muskuļiem, lai sadedzinātu kā degvielu, un tā vietā uz tauku degšanu, lai apmierinātu jūsu kaloriju vajadzības, skaidro St Pjērs.

Viņš iesaka mērķēt uz sešām līdz astoņām palmu lieluma liesās olbaltumvielu daļām dienā. Ēdiet dārzeņus Pēc olbaltumvielām Senpjērs saka, ka nākamais svarīgākais ēdiens, kam jāpievērš uzmanība, ir pietiekami daudz dārzeņu ēšana. Dārzeņiem acīmredzami ir daudz ieguvumu veselībai, taču papildus tiem ir daudz barības vielu un ļoti maz kaloriju. Viņiem ir daudz šķiedrvielu un ūdens, un tie aizņem daudz vietas jūsu kuņģī, palīdzot justies pilnvērtīgam ar mazāk kalorijām.

Sieviešu Intimates

Bet visi produkti nav vienādi. Pētījums pagājušajā gadā PLOS Medicīna konstatēja, ka svara zaudēšanai visizdevīgākie dārzeņi bija bez cietes - salāti, sparģeļi, brokoļi, ziedkāposti, gurķi, spināti, pipari, tomāti - un tie, kuru šķiedrvielas bija zemākas un glikēmiskā slodze bija lielāka, piemēram, kukurūza, zirņi un kartupeļi kas saistīts ar svara pieaugumu.

Sentpjērs iesaka mērķēt uz sešām līdz astoņām plaukstas lieluma dārzeņu porcijām dienā. Ēd katru dienu vienā un tajā pašā laikā Jūs to varat spārnot sapulcēs, ceļojumos, pat nakts laikā.

Bet, kad jāsamazina kalorijas un jācenšas ēst veselīgāk, ēdienreizes spēlēšana pēc auss palīdzēs jūsu progresam.

1. Samaziniet kalorijas

Izveidojot lielāku struktūru, lai jūs katru dienu ēst vienā un tajā pašā laikā, daudz vieglāk pieturēties pie plāna, kontrolēt badu un attīstīt ieradumus, saka Perijs. Turklāt jūsu smadzenes jums pateiks, ka esat badā, atceraties?

Cik es sveru pēc apņemšanās ēst veselīgāk? Svars un veselīgs uzturs.

Mēs vienmēr varam atbrīvot vietu, lai ēst vairāk pārtikas, ja mēs joprojām esam izsalkuši, taču šobrīd ir grūti atšķirt psiholoģisko un fizioloģisko izsalkumu, skaidro Perijs. Viņš piebilst, ka, tiklīdz esat jau slaids, jums nebūs jābūt tik strukturētam. Bet līdz tam plāno vienādu progresu.

veselīgs tauku zuduma ātrums

Plānojiet maltītes Hormons, kas izdalās tieši pirms mūsu ķermeņa paredzētā ēšanas, grelīns liek mums pieņemt sliktākus lēmumus un vājāk kontrolēt impulsus, liecina pētījums Neiropsihofarmakoloģija veselīgs tauku zuduma ātrums gads.

Tas nozīmē, ka, ja jūs gaidāt, līdz esat izsalcis, lai izlemtu, ko ēdīsit, iespējams, ka maize pārtraukuma telpā uzvarēs salātus, kas jums jāiziet un jāatrod. Turklāt, ja vien jūs neatvedīsit pusdienas vai precīzi nezināsiet, kurā tirgū atvērties, jūs, iespējams, iestrēdzīsit bez daudzām zemas kalpošanas iespējām.

veselīgs tauku zuduma ātrums

Mūsu vide ir izveidota tā, lai mēs varētu izgāzties. Lielākajā daļā restorānu tiek pasniegtas milzīgas pārtikas porcijas, lielākā daļa delis ir piepildīti ar pārtikas produktiem, kuros nav barības vielu, kaloriju blīvs un nepiesātināts, saka Perijs.

Izveidojiet plānu svara zudums

Ja jūs sākumā zināt, ko ēdīsit dienā, jūs patiešām esat sakrājuši kārtis savā labā. Dzer kā zivs Šī nav metafora, kā to uzmest. Mēs domājam, ka faktiski dzeriet kā zivis - tikai ūdeni un vēl vairāk.

veselīgs tauku zuduma ātrums

Ūdens dzeršana ir saistīta ar ātrāku tauku zudumu un samazinātu izsalkumu, saka Perijs. Turklāt pat neliels dehidratācijas līmenis var samazināt fizisko un garīgo veiktspēju, kas nozīmē sliktāku treniņu.

Zinātne nevar īsti vienoties par ideālo skaitli, bet Perijs saka, ka astoņas glāzes ūdens dienā ir saprātīgas. Sagrieziet pārstrādātu pārtiku Pirms ēdat kādu uzkodu vai maltīti, pajautājiet sev, cik tuvu šis ēdiens ir visam tā veidam?

  • Pie stipri palielinātas omega-6 taukskābju uzņemšanas iespējama palielināta brīvo radikāļu veidošanās, kas nelabvēlīgi ietekmē šūnu struktūras, un tauku peroksidācija, kas var izraisīt aterosklerotiskas pārmaiņas.
  • Psiholoģija, filozofija un domāšana par dzīvi.
  • Metabolisms attiecas uz dzīvību uzturošiem procesiem, kas notiek organismā un var ietekmēt svara zudumu vai svara pieaugumu.
  • Kā Palielināt Metabolismu Un Ierobežot Badu -

Pankūkas, kruasāni, frī kartupeļi - lielākā daļa grubu, kuru jūs zināt, ka jums nevajadzētu ēst, neiztur šo pārbaudi. Tikmēr augļi, gaļa, dārzeņi, rieksti, sēklas un pākšaugi visi pāriet. Mēs nesakām šīs lietas, lai jūs spīdzinātu, bet jautājums ir ļoti vienkāršs veids, kā noteikt, kas ir jūsu darāmo un neēsto cilvēku sarakstā. Jums nav jābūt perfektam, piebilst Perijs.

Saistītie Produkti

Samaziniet dzērienu Jums tas nav pilnībā jāizgriež lai gan, ja jūs to izdarīsit, tas noteikti paātrinās šķūni. Dzērienā ir 7 kalorijas uz gramu alkohola, kas var ātri palielināties. Turklāt šīs kalorijas pievieno nulles uzturvērtību, tāpēc jūs neiegūstat nevienu uzturvielu. Ja vēlaties pavadīt nedaudz vairāk laika sirdsdarbībai, lai kopā ar zēniem būtu dažas alus darītavas, tas noteikti nemazinās visu jūsu diētas plānu.

Bet, kas nav apspriežams: Nesasniedziet laimīgo stundu tūlīt pēc sporta zāles. Nesenais pētījums Dž Stiprības un kondicionēšanas pētījumu žurnāls konstatēts, ka alkohola lietošana pēc spēka treniņa neļauj muskuļiem signalizēt ar ceļu, kas liek tiem sākt muskuļu olbaltumvielu sintēzi - izšķirošo procesu, kā muskuļus atjaunot lielākus un spēcīgākus.

Uzturs pill, vidukļa un vēdera

Izlaist ogļhidrātus pirms treniņa Kad jūs trenējaties, tauku oksidēšanās ātrums vai ķermeņa tauku dedzināšanas temps ir dabisks. Pētījums Uztura biedrības raksti šī gada sākumā atklājās, ka, ēdot ogļhidrātus pirms sviedru seansa, šis process tiek kavēts, jo jūsu ķermenis vienmēr izvēlēsies sadedzināt ogļhidrātus pirms taukiem.

Tomēr pētījums arī atklāja, ka tauku oksidēšanās ātrums netiek ietekmēts, ja pēc treniņa samazinās ogļhidrātu daudzums.

Cilvēkiem ar bezmiegu jogas praktizēšana katru dienu palīdz: ātrāk aizmigt gulēt ilgāk ātrāk gulēt, ja viņi pamostas nakts laikā

Faktiski atveseļošanās ar ogļhidrātiem un olbaltumvielām var būt izdevīga, jo jūsu muskuļiem ir nepieciešama degviela, lai veicinātu muskuļu olbaltumvielu sintēzi, paskaidro pētījuma autori. Izņēmums no šī visa?

Bet laiki mainās, un tagad galvenais ir "sausa" masa, proti, atbrīvoties no tauku masas, lai maksimāli palielinātu muskuļus. Izteikti muskuļi, nevis taukaudi. Šis skaitlis - liesa ķermeņa masa bez liekiem noguldījumiem - pēdējā laikā ir kļuvis par treneru un apmeklētāju galveno mērķi.