Ķermenis sadedzina taukus kad gavēni. Maggi diēta - efektivitāte un rezultāti

Jā tu vari. Muskuļu sistēma aptaukošanās gadījumā ir nepietiekami attīstīta, tas noved pie vispārēja muskuļu tonusa un muskuļu spēka samazināšanās un komplikācijām, piemēram, trūces, īpaši cirkšņa un nabas trūces. Zema insulīna līmeņa un augsta adrenalīna līmeņa kombinācija, ko rada tukšā dūšā, stimulē tauku audu lipolīzi tauku sadalīšanos un perifēro tauku oksidāciju tauku sadedzināšanu enerģijas iegūšanai.

Vairāk ar Dr. Fung Vai ir iespējams vingrot badošanās laikā? Cilvēki domā, ka ēdiens dod viņiem enerģiju, un tāpēc būs grūti vienlaikus gavēt un vingrot. Daži cilvēki ar fiziski prasīgiem darbiem uzskata, ka viņi nevarētu gavēt un strādāt pareizi. Kāda ir patiesība?

ķermenis sadedzina taukus kad gavēni

Loģiski domāsim par to, kas notiek, kad ēdam. Insulīns paaugstinās, liekot ķermenim nekavējoties izmantot daļu no šīs enerģijas enerģijas.

Kas ir veselīgs uzturs svara zaudēšanai. Pareiza uzturs. Svara zaudēšanas uztura receptes

Atlikušo daudzumu uzglabā kā cukuru glikogēnu aknās. Kad glikogēna krājumi ir pilni, aknas ražo taukus DeNovo Lipogenesis.

Diētiskās olbaltumvielas tiek sadalītas aminoskābēs. Daži no tiem tiek izmantoti olbaltumvielu atjaunošanai, bet liekās aminoskābes tiek pārvērstas par glikozi. Uztura taukus tieši absorbē zarnas. Tas vairs netiek pārveidots un tiek uzglabāts kā tauki. Insulīna galvenā darbība ir lipolīzes kavēšana.

Tas nozīmē, ka tas bloķē tauku sadedzināšanu. Ienākošie glikozes plūdi no pārtikas tiek nosūtīti uz pārējo ķermeni, lai tos izmantotu kā enerģiju. Kas notiek gavēņa laikā?

Eksperta rokasgrāmata par to, kas izraisa mīlestību (un kā tās zaudēt)

Tas ir tikai pārtikas uzglabāšanas process apgrieztā secībā. Pirmkārt, jūsu ķermenis sadedzina uzkrāto cukuru, pēc tam sadedzina uzkrātos taukus. Būtībā barošanas laikā jūs uzkrājat pārtikas enerģiju. Gavēšanas laikā jūs sadedzināt enerģiju no uzglabātās pārtikas cukura un tauku. Ņemiet vērā, ka enerģijas daudzums, ko jūsu ķermenis izmanto un ir pieejams, paliek nemainīgs.

ķermenis sadedzina taukus kad gavēni

Bāzes metabolisma ātrums nemainās. Šī ir galvenā enerģija, ko izmanto dzīvībai svarīgiem orgāniem, elpošanai, sirds darbībai utt. Ēšana nepalielina bazālo metabolismu, izņemot nelielu daudzumu, ko izmanto paša ēdiena sagremošanai pārtikas termiskā iedarbība. Ja jūs vingrojat badošanās laikā, ķermenis sāks, sadedzinot cukuru.

Glikogēns ir molekula, kas sastāv no daudziem cukuriem, kas visi ir salikti kopā. Kad pienāk laiks to izmantot enerģijas iegūšanai, aknas vienkārši sāk salauzt visas ķēdes, lai atbrīvotu atsevišķās cukura molekulas, kuras tagad var izmantot enerģijai. Pārtikas enerģija viegli nonāk un iziet, taču tā ir ierobežota. Ilgtermiņa uzglabāšana tauki ir kā saldētava.

Pārtiku ir grūtāk nokļūt, taču jūs to varat uzglabāt daudz vairāk. Ja jūs ēdat trīs reizes dienā, tas ir tāpat, kā jūs trīs reizes dienā dodaties iepirkties, un visi pārpalikumi tiek glabāti ledusskapī. Ja ledusskapim ir par daudz, tas nonāk saldētavā. Kas notiek badošanās ķermenis sadedzina taukus kad gavēni fiziskās aktivitātes laikā?

Nu ķermenis vienkārši izvelk enerģiju no 'ledusskapja'. Tā kā jums ir pietiekami daudz glikogēna, kas ir uzglabāts vairāk nekā 24 stundas regulārā dienā, jums ilgi būs jāveic nopietni vingrinājumi, pirms šos veikalus varētu izsmelt. Iespējams, ka vairs nav neizdzēšams attēls, atsitoties pret sienu, kā Ķermenis sadedzina taukus kad gavēni uz tauku sadedzināšanas režīmu Tātad, kā jūs tam apiet? Glikogēna veikali nav pietiekami, lai vadītu jūs visā IronMan sacīkstēs.

Tomēr tajā pašā laikā jūs joprojām nesat milzīgu enerģijas daudzumu tauku veidā. Visa šī enerģija tiek glabāta prom un fiziskās aktivitātes laikā nav pieejama. Bet vienīgais iemesls, kāpēc to nevar izmantot, ir tāpēc, ka jūsu ķermenis nav pielāgots tauku sadedzināšanai. Ievērojot ļoti zemu ogļhidrātu diētu vai ketogēno diētu, jūs varat apmācīt savu ķermeni sadedzināt taukus.

Tāpat, veicot vingrinājumus tukšā dūšā, jūs varat trenēt muskuļus, lai tie sadedzinātu taukus. Tagad tā vietā, lai sacensībās paļautos uz ierobežoti pieejamu glikogēnu, jūs darbina gandrīz neierobežota enerģija, kas tiek patērēta tieši no jūsu tauku krājumiem. Treniņš ķermenis sadedzina taukus kad gavēni dūšā Pētījumi sāk parādīt šādas apmācības priekšrocības.

Piemēram, šajā pētījumā tika apskatītas muskuļu šķiedras gan pirms, gan pēc treniņa tukšā dūšā.

Tas nozīmē, ka jūs badojaties noteiktā laika posmā, parasti apmēram 24 stundas, un tad veicat izturību vai veicat citus treniņus. Zema insulīna līmeņa un augsta adrenalīna līmeņa kombinācija, ko rada tukšā dūšā, stimulē tauku audu lipolīzi tauku sadalīšanos un perifēro tauku oksidāciju tauku sadedzināšanu enerģijas iegūšanai. Citi pētījumi jau ķermenis sadedzina taukus kad gavēni, ka, trenējoties tukšā dūšā, palielina intramiocelulāro lipīdu IMCL - tauku iekšpusē esošie muskuļi sadalīšanos.

Sešu nedēļu apmācības laikā tukšā dūšā arī izraisīja lielāku taukskābju saistošo olbaltumvielu un atdalītā proteīna-3 satura palielināšanos muskuļos. Ko tas nozīmē clen tauku zuduma cikls angļu valodā?

Tas nozīmē, ka mūsu ķermenim ir lieliska spēja pielāgoties pieejamajam. Gavējot, mēs noņemam lielu daļu no uzkrātā cukura glikogēna.

  1. Tieši uz tā pamata mūsdienu uztura speciālisti ir izveidojuši ikdienas uzturu svara zaudēšanai.
  2. Vairāk ar Dr.
  3. Novājēšanas iekšējie augšstilbi ātri
  4. Labākā apmācība sadalīt zaudējumus taukus
  5. Maksimālais svara zudums četros mēnešos
  6. EKSPERTA ROKASGRĀMATA, KAS IZRAISA MĪLESTĪBAS ROKTURUS (UN KĀ TOS ZAUDĒT) - VESELĪBA-FITNESA
  7. Svara zudums 4 mēneši pēcdzemdību
  8. Badošanās un vingrošana

Pēc tam mūsu muskuļi daudz efektīvāk izmanto taukus enerģijas iegūšanai. Citiem vārdiem sakot, mūsu muskuļi iemācās sadedzināt taukus, nevis cukuru. Aplūkojot muskuļu šūnas pirms un pēc fiziskās slodzes tukšā dūšā, jūs varat redzēt, ka ir vairāk muskuļu saišķu, bet arī tas, kā slaidiet rokas ar svariem ir dziļāka sarkanā nokrāsa, norādot uz enerģiju vairāk pieejamo tauku.

Kā elites sportisti to var izmantot Leģendārais fizioloģisko vingrinājumu fiziologs ķermenis sadedzina taukus kad gavēni ārsts Tims Noakess no Keiptaunas, Dienvidāfrikas, ir parādījis priekšstatu par zemu ogļhidrātu diētu priekšrocībām elites līmeņa sportistiem. Daudzas nacionālā līmeņa komandas piemēram, Austrālijas kriketa komanda tagad izmanto šīs nodarbības, lai sagrautu viņu konkurenci. Leģendārie NBA spēlētāji, piemēram, LeBrons Džeimss, Kobe Braients un Karmelo Entonijs, lai samazinātu un pagarinātu karjeru, pievēršas diētām ar zemu ogļhidrātu daudzumu un tauku saturu.

Jūs varat būt sasodīti pārliecināts, ka šie elites līmeņa sportisti nedarīs šo zemu carb mumbo jumbo ķermenis sadedzina taukus kad gavēni trenēsies tukšā dūšā, ja tas nelabvēlīgi ietekmētu viņu sportisko sniegumu. Gluži pretēji.

Cik kilogramu nedēļā jūs varat zaudēt svaru

Dzerot cukurotu Gatorade? Nav asiņains, iespējams, palīdzēs. Citā pētījumā tika apskatīta 3, 5 dienu ātras ietekmes ietekme uz visiem dažādajiem sportiskās veiktspējas rādītājiem.

Rīki Kāpēc badojoties nezaudēju svaru? Kāpēc mēs nezaudējam svaru orazes laikā papildināts? Kā tos pagatavot Galvenais svara pieauguma iemesls ir pārmērīgs augstas kaloriju pārtikas patēriņš. Katrā produktā ir kalorijas vienā vai otrā daudzumā.

Viņi izmērīja izturību, anaerobo spēju un aerobo izturību. Visi šie pasākumi tukšā dūšā nesamazinājās. Izturības sports Ķermenis vienkārši pāriet no cukura sadedzināšanas uz tauku sadedzināšanu. Bet izturības sportistiem pieejamās enerģijas pieaugums ir būtiska priekšrocība, jo jūs varat uzglabāt bezgalīgi vairāk enerģijas tauku, nevis cukura veidā. Laikā, kad pielāgojaties šīm izmaiņām, jūs, iespējams, pamanīsit veiktspējas samazināšanos.

ķermenis sadedzina taukus kad gavēni

Tas ilgst apmēram 2 nedēļas. Tā kā jūs noārdat cukura daudzumu ķermenī, muskuļiem ir nepieciešams laiks, lai pielāgotos tauku izmantošanai enerģijas iegūšanai. Jūsu enerģija, muskuļu spēks un vispārējās spējas samazināsies, bet tās atjaunosies. Tātad LCHF diētām, ketogēnām diētām un tukšā dūšā treniņiem var būt ieguvumi, trenējot muskuļus tauku sadedzināšanai, taču pielāgošanās tiem prasa zināmu laiku.

Apsveriet analoģiju.

ķermenis sadedzina taukus kad gavēni

Iedomājieties, ka mūsu ķermeņi ir degvielas tankkuģi. Mēs braucam apkārt šiem lielajiem tankkuģiem, bet gāzes tvertnē ir tikai ierobežots daudzums ķermenis sadedzina taukus kad gavēni.

ķermenis sadedzina taukus kad gavēni

Kad gāzes tvertne ir beigusies, mēs esam iestrēguši ceļa malā, lūdzot palīdzību. Bet pagaidiet, jūs varētu teikt. Tas ir ironiski. Jūs pārvadājat visu gāzes tvertni, bet izplūda benzīns.

Kā tas tā ir?

Maggi diēta: ēdienkarte 4 nedēļas un katru dienu, tabula, pārskati un rezultāti

Nu, tā gāze nav pieejama. Tādā pašā veidā mēs kā tauki pārvadājam milzīgus enerģijas krājumus. Bet mūsu muskuļi ir apmācīti darboties ar cukuru, un viņiem trūkst enerģijas, tāpēc mums pastāvīgi jāuzpilda degviela, neskatoties uz lielo degvielas tvertni, kas tiek glabāta kā tauki. Kāds ir mans labākais padoms par fizisko piepūli un badošanos? Neuztraucieties par to. Dariet visu, ko parasti darāt badošanās laikā. Ja jūs parasti vingrojat vai pat ja to nedara, jūs to joprojām varat darīt badošanās laikā.

Neatkarīgi no tā, vai jūs gavējat 24 stundas vai 24 dienas, jūs joprojām varat vingrot. Tomēr muskuļiem var būt vajadzīgas līdz divām nedēļām, lai tauki pielāgotos.

ķermenis sadedzina taukus kad gavēni

Pirmajās divās badošanās nedēļās jums to var nākties veikt nedaudz viegli, taču pēc tam jums ātri jāatgūst.