Kā sadalīt piesātinātos taukus.

Tā kā dzīvnieku tauki ir visvairāk barojošie elementi pārtikā, tad pilnīga noraidīšana no tiem novedīs pie svara zuduma dabiski Tauku pārpalikums tiek oksidēts enerģijas iegūšanai tauki dod apmēram divas reizes vairāk enerģijas nekā ogļhidrāti vai olbaltumvielas. Organisms to izmanto, lai atjaunotu šūnu membrānas, regulētu to caurlaidību, sintezētu imūnās aizsardzības regulatorus un citas bioloģiski aktīvās vielas. Taizemes zemesriekstu zirņu zupa Zemesriekstu sviests šai zupai piešķir tik pilnu, bagātīgu garšu un iesaiņo tik daudz dārzeņu, lai iegūtu visu veidu barības vielas. Tas ir lieliski piemērots ēdiena gatavošanai sērijveidā, ēdienreižu sadalīšanai nedēļā vai sasaldēšanai vēlāk, lai šajās drudžainajās dienās jūs neizmantotu. Augļi - tajos ir pārāk daudz cukuru.

Autors: Douglas Barker Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Ogļhidrāti, piemēram, makaroni, sagremojas ātrāk nekā tauki vai olbaltumvielas. Gremošana nozīmē pārtikas sadalīšanu un absorbciju, kaut arī tas ir nedaudz sarežģītāk, nekā izklausās.

Jaungada apņemšanās ikdienas maltītē, iesaka veselīga uztura lietpratēja Dita Lase

Daudzi ēdieni ir ogļhidrātu, tauku un olbaltumvielu kombinācijas, kuras visas organismā sagremojas ar atšķirīgu ātrumu. Lielākā daļa ogļhidrātu ir ātri sagremojami, savukārt treknie kā sadalīt piesātinātos taukus prasa visilgāko laiku.

tauku dedzināšana ar kājām mans fitnesa draugs svara zudums diagramma

Faktiskais laika posms, ko ēdiens sagremo, ir atkarīgs no daudziem faktoriem, it īpaši no jūsu hidratācijas līmeņa, zarnu kustīgumu un kuņģa skābuma. Gremošana mutē Pārtikas ķīmiskā gremošana sākas mutē ar siekalu izdalīšanos.

svara zudums motivācija ķermeņa tēlu labākais veids kā noņemt gūžas taukus

Pirmie makroelementi, kas tiek ķīmiski sagremoti, ir ciete, kas ir sarežģītu ogļhidrātu veids, kas atrodams kartupeļos, kukurūzā un sakņu dārzeņos, kā arī dzīvnieku un augu taukos.

Fermenta alfa-amilāze samazina cieti līdz mazāk sarežģītam cukuram, ko sauc par maltozi, un lingvālā lipāze sāk sagatavot piesātinātos un nepiesātinātos taukus turpmākai gremošanai tievajās zarnās.

pārtikas produkti slimo augšstilbiem vienkāršs veids kā sadedzināt kuņģa taukus

Turpretī olbaltumvielas jūsu mutē netiek ķīmiski mainītas. Gremošana kuņģī Gremošana jūsu kuņģī turpinās ar kuņģa sulas palīdzību, kas satur sālsskābi un fermentus.

popeys top fat burner kā izdomāt savu tauku dedzināšana sirdsdarbību

Daļa kuņģa amilāzes jūsu kuņģī turpina sadalīt ogļhidrātus vienkāršākos cukuros, turpretī olbaltumvielas pepsīns samazina mazākās vienībās, ko sauc par peptīdu ķēdēm. Turpretī tauki, atrodoties kuņģī, ķīmiski netiek mainīti. Skābuma trūkums kuņģī ievērojami samazina gremošanu, īpaši olbaltumvielu.

slim leju muguras labākais veids kā sadedzināt taukus off pecs

Dzeramais daudz ūdens ēdienreizēs ne tikai samazina kuņģa skābumu, bet arī atšķaida fermentus mutē un kuņģī un kavē gremošanas procesu. Gremošana mazajā zarnā Lielākā daļa gremošanas un praktiski visa absorbcija notiek jūsu tievajās zarnās.

Zarnas sienas un aizkuņģa dziedzera dziedzeri izdala fermentus, kas samazina ogļhidrātus, olbaltumvielas un taukus mazākās sastāvdaļās.

Autors: Douglas Barker Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Ogļhidrāti, piemēram, makaroni, sagremojas ātrāk nekā tauki vai olbaltumvielas. Gremošana nozīmē pārtikas sadalīšanu un absorbciju, kaut arī tas ir nedaudz sarežģītāk, nekā izklausās. Daudzi ēdieni ir ogļhidrātu, tauku un olbaltumvielu kombinācijas, kuras visas organismā sagremojas ar atšķirīgu ātrumu. Lielākā daļa ogļhidrātu ir ātri sagremojami, savukārt treknie ēdieni prasa visilgāko laiku.

Amilāze, maltāze, saharāze un laktāze samazina kā sadalīt piesātinātos taukus cukurus glikozē, kas ātri tiek absorbēts jūsu asinsritē un ar hormona insulīna palīdzību tiek piegādāts visām šūnām. Glikoze ir galvenais ķermeņa avots.

Kādi pārtikas produkti satur taukus?

Daļēji sagremoto olbaltumvielu aizkuņģa dziedzera proteāzes vēl vairāk samazina par aminoskābēm, kuras izmanto, lai veidotu un atjaunotu jūsu muskuļus, ādu un matus. Žults, ko izdala jūsu žultspūšļa un aizkuņģa dziedzera lipāze, taukus sadala taukskābēs un glicerīnā, kas uzsūcas caur tievo zarnu un parasti tiek glabāti kā chilomikroni.

Gremošanas ātrums Gandrīz visi ogļhidrāti, izņemot uztura šķiedrvielas, ir visātrāk sagremojami un absorbējami.

Jāpatur prātā, ka 1 grams tauku ir vienāds ar 9 kcal. Pieļaujamā holesterīna dienas deva vesels cilvēks nedrīkst būt lielāks par mg, un tiem, kas cieš no sirds un asinsvadu slimībām - to aprēķina saskaņā ar ārsta ieteikumiem.

Piemēram, ogļhidrātiem bagāts ēdiens, piemēram, augļi, veggies, ceptas preces, rīsi un makaroni, jūsu kuņģī var pavadīt tikpat daudz kā 30 minūtes, un pilnīgai sagremošanai un absorbcijai var būt nepieciešamas tikai divas stundas, taču katram cilvēkam tas ļoti atšķiras.

No otras puses, šķiedrvielas ir ļoti slikti sagremotas, un lielākā daļa no tām caur jūsu zarnām nonāk neskartas.

Olbaltumvielu sagremošana parasti prasa ilgāku laiku nekā ogļhidrāti, kaut arī olas tiek sadalītas ātrāk nekā sarežģīti ogļhidrāti, piemēram, pupas un veseli graudi. Vidēji liesa gaļa kuņģī pavada apmēram trīs stundas un zarnās vismaz 12 stundas, taču cilvēkiem, kuri ir veci, dehidrēti, neveselīgi vai neaktīvi, šīs likmes var būt daudz lēnākas.

Kalorijas pret taukiem

Atcerieties, ka gandrīz neviens ēdiens nav izgatavots tikai no viena savienojuma. Pārtika parasti ir barības vielu kombinācijas, kas apgrūtina gremošanas ātruma un laika novērtēšanu. Autors: Douglas Barker Douglas Barker ir 41 gadu vecs žurnālists.

labākais veids kā palaist svara zudumu konkursā sadedzināt taukus radīt muskuļus

Veltīts domātājs. Smalki burvīgs interneta entuziasts. Kopējais nemierīgais.