Kā slaids manu plašo plecu pleciem. Nedaudz no anatomijas

Viens no spilgtākajiem piemēriem, manuprāt, ir Merilinas Monro kustība! Piemēram, reizēm aizgāju nevis uz baseinu, bet gan uz kino. To ir daudz zīdaiņiem un salīdzinoši maz pieaugušajiem. Taisnstūris - valkāt drēbes, kas "nosaka" jostasvietu.

Kopā ar nepieciešamo Pilates iekārtu Pat's studija ir pilna ar jautrām mācību līdzekļiem. Mums ir rasējamais dēlis ar krāsainām pildspalvām. Mums ir dažādu krāsu un izmēru bumbiņas un joslas. Un mums ir kauli. Ir pilns skelets, iegurnis un augšstilba kauls. Mēs sākam mūsu sesiju runājot par iegurņa. Ja jūs lietojat Franklin Method seminārus, pirmo no tiem sauc par kā slaids manu plašo plecu pleciem spēku". Atcerieties, ka mēs vēlamies tēlus, kas ir savietojami ar mūsu anatomiju, tāpēc mums ir vajadzīgs laiks, lai pārbaudītu iegurņa un iegurņa izlīdzināšanu organismā.

Pat piesaista sarkanu suni ar vaigu asti, un mēs ejam no critter nostājas uz stāvus ceļš pa ceļam - atzīmējot to, kas kļuva par asti, tagad kokrisks, un kā iegurņa bļoda un augšstilbs rekonstruē vertikālā stāvoklī.

Mēs pārskata iegurņa formu un augšstilba ligzdas augšstilbu kāju kaulu izvietojumu. Bet tad Pats nokūst man jaunu. Es zināju iegurņa locītavas; gūžas simfiza priekšpusē un sacroiliacijas locītavas aizmugurē tiek uzskatītas par daļēji kustīgām locītavām ar uzsvaru uz pusēm. Bet es nezināju, ka, kad mēs saliekam mūsu kājas, mēs atveram sēdekļu kaulus un mūsu gūžas kaulus tuvu, un, kad mēs iztaisnojam kājas, saduras kauliņi saplūst un gūžas kauli izplūst.

Es domāju par iegurņa kausu kā statisku nekā tas. Es sāku justies slikti. Paaugstinot savu jauno izpratni par smagās iegurņa struktūras pulsāciju, kad es pārvietoju, Pats atklāj tensegrity bumbu sk. Mēs izgājām cauri dažādiem pētījumiem un aptaujām un noskaidrojām, ka dāmas priekšroku dod puišiem pēc izskata. Nav svarīgi, vai jūs izskatāties kā grieķu dievs vai nē. Pārejam tieši uz galveno. Sievietei "foršs" ir vajadzīgs tikai vienu nakti, nevis kā dzīves partneri jā, pētījumi to ir pierādījušitāpēc piecelieties un strādājiet pie savas izcilās personības.

Šeit ir atlasītas ārpus kārtības iezīmes, kuras sievietes mīl par puišiem. Un tas attiecas ne tikai uz ķermeņa daļām, bet arī par to, kas tieši viņus piesaista sievietes. Jūs varat sūknēt daļu no saraksta sporta zālē, bet pārējais bija piedodiet ģenētika. Jebkurā gadījumā tas dos jums nelielu ieskatu par to, ko sievietes dod priekšroku.

Padoms: jūs ātri uzzināsiet, ka sievietes nav pārāk atšķirīgas no vīriešiem.

Atvērtās priekšrocības

Sūknēts abs Pētījumā rezultāti nav tik pārsteidzošiko veica Rietumilinoisas universitāte, sievietes vēdera muskuļus ierindoja kā vīrieša ķermeņa seksīgākos muskuļus, raksta ThePostGame. Tas ir saprotams: vēdera muskuļi atrodas priekšā un centrā labi, ja jūs esat bez drēbēmtāpēc viņa neizbēgami tos apskatīs protams, kā slaids manu plašo plecu pleciem sejas. Par laimi jums, jūs varat sūknēt savu abs; bet, mainoties sejai, tas neizdosies.

Taisnības labad jāatzīmē, ka sievietes nav tālu no patiesības. Vīriešiem ar vairāk vēdera tauku ir zemāks testosterona līmenis, kas nozīmē zemāku dzimumtieksmi un zemāku auglību, teikts Gordona Patzera grāmatā Views: Kāpēc viņiem ir nozīme vairāk, nekā jūs varētu iedomāties.

Spēcīga sēžamvieta Kad pagriežat muguru, sievietes neskatās ne pakausī, ne ceļgalos. Sievietēm viņu dibens patīk tieši tikpat labi labi, varbūt ne tik ļoti kā vīriešiem, kā to apstiprina AskMen aptauja. No aptaujātajām sievietēm lielākā daļa pauda mīlestību pret spēcīgu sēžamvietu. Plati spēcīgi pleci Sievietes seksuālā apmierinātība ir cieši saistīta ar viņas partnera pievilcību un plecu platumu, liecina Albānijas universitātes pētījums. Padoms vīriešiem ar gadījuma pleciem: dodieties uz sporta zāli.

Pacelta, konusveida mugura Ir svarīgi, novērtējot vīrieša pievilcību vairāk nekā 79 procentiem sieviešu. Plaša, V veida mugura pat pārsniedza cilvēka augumu un talantus, kad runa bija par fizisko pievilcību.

Reljefas, stipras rokas Aptaujā, kurā piedalījās vairāk nekā sieviešu studentes, kuras HerCampus. Sievietes to instinktīvi uztver kā zīmi, ka jūs rūpējaties par savu ķermeni, un atzīst, ka viņām patīk redzēt vīriešu bicepsu aprises zem T-krekla vai džempera. Spēcīgas rokas liecina par vīrieša spēju aizsargāt sievieti, labi, un viņa spēju nēsāt viņu rokās Sievietes dod priekšroku tam, ka vīrietis ir labā formā, bet nav "pumpēts".

Jums ir vajadzīgas stingras krūtis. Nekas, kas karājas priekšā, nekonkurē ar viņas krūtīm - tikai plati krūšu muskuļi.

Seja Saskaņā ar Journal of Personal and Social Psychology pētījumu sievietes visvairāk piesaista vīriešus, kuru sejas izsaka kopšanas tieksmi kopā ar vēlmi gulēt ar seksuāli nobriedušu partneri, ziņo LA Times.

Tas nozīmē, ka viņiem patīk vīrieši ar lielām acīm un mazu degunu "lelles seja"kā arī spēcīgu žokli un platiem vaigu kauliem nobrieduša vīrieša seja. Sievietes vēlas sajaukt mājas zēnu ar sliktu zēnu, kurš izstaro seksuālu spēku. Noslēpumaina mute Tas ir spring valley tauku deglis puiša trakums.

Britu Kolumbijas universitātes pētnieki ir atklājuši, ka sievietes ir mazāk seksuāli kā slaids manu plašo plecu pleciem geju puišiem nekā brūninošiem. Krūškurvja apkārtmēra attiecība pret vidukļa apkārtmēru Ideāls vīriešu ķermeņa uzbūve ir apgriezts trīsstūris vai latīņu V, ar platiem pleciem, ievērojamām krūtīm un šauru vidukli un gurniem.

To nosaka atšķirība starp krūšu apkārtmēru un vidukļa apkārtmēru. Attiecībā uz etalonu šai atšķirībai jābūt vienādai ar Šis rezultāts ir arī labas veselības rādītājs.

Kāpēc ir plaša lāde

Šāds vīrietis ir mazāk uzņēmīgs pret dažādām slimībām. Adonis indekss Grieķi izmantoja šo indeksu, lai norādītu ideālās vīriešu figūras parametrus.

Veidojot antīkas statujas vai gleznas, kurās bija redzamas cilvēka ķermenistika ieviestas īpašas proporcijas. Varbūt tieši tāpēc daudzus gadsimtus skulptūras ar ideāla vīrieša tēlu turpina pievērst uzmanību. Mūsdienās šīs proporcijas sauc Adonis indekss, par godu sengrieķu dievam, izskatīgajam medniekam Adonim, kurā iemīlējusies mīlestības dieviete Afrodīte.

kā slaids manu plašo plecu pleciem

Senie cilvēki uzskatīja, ka, pateicoties Adonim, pirmie ziedi parādījās pavasarī, augļi nogatavojās vasarā, un ziema mirušajam dievam ir bēdu laiks. Skaitļošanas jomā Adonis indekss izmanto " zelta proporcija "Vai" zelta proporcija ". Kopš Leonardo da Vinči laikiem daudzi mākslinieki apzināti izmantojuši "zelta proporcijas" proporcijas tēlniecībā, glezniecībā un pat mūzikā.

Kā slaids manu plašo plecu pleciem atribūts aprēķinos Adonis indekss ir augstums, krūšu apkārtmērs un plecu platums. Ideālā vidukļa izmēru nosaka pēc augstuma, kas savukārt ir sākumpunkts ideālā plecu platuma noteikšanai. Ideālai proporcijai starp vidukļa apkārtmēru un plecu platumu jābūt 1: 1, Tas ir, ideālais plecu platums ir 1, reizes lielāks par ideālo vidukli noteiktam augstumam.

Tomēr papildus trim uzskaitītajiem indeksiem, ideāla vīrieša figūra jāatbilst dažām citām prasībām, kuru identificēšana palīdzēs slēpt dažus figūras trūkumus un tuvināties attēlam ideāls vīrietis, bet ar drēbju palīdzību. Ķermeņa tips Saskaņā ar attiecību gurnu apkārtmērs un plecu platums ir trīs galvenie ķermeņa tipi: - ķermeņa V forma. Gurnu apkārtmērs ir tieši par 10 cm mazāks nekā plecu platums. Šī ķermeņa uzbūve tiek uzskatīta par ideālu. Gurnu apkārtmērs ir mazāks par plecu platumu 10 cm un mazāk.

Ciskas apkārtmērs ir mazāks par plecu platumu 7,5 cm vai mazāks, vai augšstilba apkārtmērs un plecu platums ir vienādi Saskaņā ar attiecību ķermeņa garums līdz kājas garumam Izšķir arī trīs ķermeņa tipus: - Ideālā gadījumā ķermeņa garums no galvas līdz vietai, kur kājas savienojas ar ķermeni, ir vienāds ar kāju garumu.

Šajā gadījumā tas ir atļauts nav liela atšķirība tieši 2,5 cm. Roku proporcija: - Ideāls rokas garums ir tad, kad rokas brīvi karājas gar ķermeni, plaukstas locītava ir vienā līmenī ar vietu, kur kājas savienojas ar ķermeni. Garās rokas ir tad, kad plaukstas karājas 2,5 cm vai vairāk zem vietas, kur kājas savienojas ar ķermeni.

Labāko treniņu komplekts kājām

Kakla proporcijas: - Ideāls kakla garums ir tad, kad zods ir 4 pirksti no zoda līdz kakla galam. Tajā pašā laikā mazais pirksts atrodas dobumā pašā kakla galā. Augstums: Vīrietis tiek uzskatīts par īsu, ja viņa augums ir no cm un zemāks. Vidējais augstums - no cm Garš - no cm un vairāk.

Šim nolūkam katrai muskuļu grupai ir paredzēts labāko fizisko aktivitāšu komplekss. Kuras no tām būs visefektīvākās meitenēm un sievietēm?

Kādas ir apmācības mājās iezīmes un kādiem punktiem jums vajadzētu pievērst uzmanību? Apskatīsim šos jautājumus. Nedaudz no anatomijas Kāju muskuļi veido piecdesmit procentus no visa ķermeņa muskuļu masas. Par to formu ir atbildīgas sēžamvietas, augšstilbu un apakšstilbu muskuļu grupas.

KAHEKILI KAULI - Londons Džeks :: Режим чтения

Mērķējot uz šo zonu, jūs varat sasniegt harmonisku, slaidu figūru un skaistu kāju līniju. Īpašu vingrinājumu komplekts var tikt galā ar tādiem trūkumiem kā pārāk plāni teļi vai pilni gurni, nokarenas sēžamvietas. Šie muskuļi labi reaģē uz stresu, tāpēc regulāras apmācības meitenēm palīdzēs veidot pievilcīgu reljefu un samazināt kāju apjomu.

Labāko treniņu komplekts kājām Vingrinājumi šajā kompleksā slaidām kājām ir izvēlēti tā, lai efektīvi trenētu visus muskuļus. Tie palīdzēs padarīt tos stingrus un piemērotus. Racionāli ēdot un veicot kompleksu, jūs varat veiksmīgi sadedzināt liekos ķermeņa taukus un iegūt slaida figūra.

Šis treniņš lieliski trenē sirds un asinsvadu un elpošanas sistēmu, ir varikozu vēnu profilakse. Attīstītās muskuļu grupas labi palīdz sirdij sūknēt asinis. To darot, jūs stiprināsiet muskuļus, asinsvadus un ķermeņa veselību kopumā.

  • Līderi akumulatora darbības laikā. Kā uzzināt, kāds procesors ir instalēts iPhone
  • Kā paplašināt krūtis?
  • Novājēšanu recepte idejas
  • Zīmulis svārki zem ceļa: ko valkāt un kā apvienot?
  • Kā es varu slaidu uz leju manu vaigiem
  • VAKARA ZIŅAS: Šausmas laulībā ar fitnesa treneri - nerakstitie.lv
  • Sadedzināt pakaļa tauku
  • Novājēšana ēd 29 nedēļā

Uzkāpjot uz platformas Pirmos vingrinājumus veicam ar savu svaru, izstrādājam tehniku, izvēlamies sev ērtu ritmu.

To var izdarīt vairākos veidos: 1. Mēs stāvam taisni platformas priekšā, rokas nolaistas, pleci nedaudz atlocīti.

Pareizie apģērba piederumi sievietēm ar platiem pleciem Ķermeņa tips - piliens šauri pleci, plaši gurni. Pareizie apģērba piederumi sievietēm ar platiem pleciem Sveicieni, dārgie lasītāji! Bieži vien, lai saglabātu savu pievilcību, mēs ejam uz veikalu, lai atjauninātu savu garderobi, taču tas, diemžēl, ne vienmēr ir efektīvs. Lai zinātu, kuras drēbes uzsvērs cieņu, jums tās ir jāuzrāda, tāpēc es jums detalizēti un ar fotoattēlu pastāstīšu, ko valkāt apgrieztu taisnstūri figūras tipam. Detalizēti ieteikumi kliedēs šaubas un palīdzēs izvēlēties tieši to apģērbu, kas izskatīsies vislabāk.

Arī šī treniņa veikšanas ērtībai varat saliekt elkoņus. Mēs vispirms stāvam uz platformas ar vienu kāju, tad noliekam otru. Mēs soli desmit reizes ar labo, tad tas pats ar kreiso kāju.

kā slaids manu plašo plecu pleciem

Atbalsta kājai jāsaglabā taisns leņķis. Mēs stāvam ar muguru pret sienu un nedaudz atkāpjamies no tās. Lēnām iegrimstam iedomātā krēslā. Mēs simulējam sēdēšanu uz krēsla vidēji no trīsdesmit sekundēm līdz vienai minūtei. Mēs cieši piespiežam aizmuguri un galvas aizmuguri pie sienas, ceļa locītavā turiet taisnu leņķi.

Ar augšstilba un apakšstilba piepūli iztaisnojiet kājas un pacelieties. Kratot kājas, mēs trīsdesmit sekundes atpūšamies.

kā slaids manu plašo plecu pleciem

Mēs atkārtojam trīs līdz piecas reizes. Pietupieni Ideāli piemērots kājām. Tie veido atvieglojumu, izstrādā sēžamvietas un gurnu problemātiskās vietas. Viens no nedaudzajiem vingrinājumiem, kas veiksmīgi sūknē iekšējā puse gurniem, attīsta gūžas, ceļa un potītes locītavas.

Tas ir lielisks gājiens priekš. Šīs vietas bieži sabojā kāju liesās līnijas lieko tauku un neattīstīto muskuļu dēļ. Visefektīvākie ir šādi veidi: Kājas plecu platumā, rokas izstieptas uz priekšu, zods pacelts. Saliekot ceļus, mēs nolaižamies stāvoklī, kurā ceļa locītavā tiks izveidots taisns leņķis.

Veiciet desmit pietupienus ar trim atkārtojumiem. Squat "Plie" Uzsver augšstilba iekšējās daļas slodzi. Mēs tupējam ar taisnu muguru, rokas var izstiept uz priekšu vai aptīt ap pleciem. Kājām jābūt platākām par plecu platumu, kāju pirksti izrādījās. Mēs tupējam, kā pirmajā gadījumā, ne pilnībā, lēnā tempā.

Ķermeņa tipi

Pēc tehnikas praktizēšanas sekojiet. Dziļāks pietupiens - kad sēžamvieta atrodas tuvu grīdai, to izpildīt ir bīstami. Tas rada pārmērīgu slodzi uz ceļa locītavām un rada lielu traumu risku. Lunges Lēcieni ir labi, lai noslogotu augšstilbu muskuļus - četrgalvu, kā arī sēžamvietas un apakšstilbus. Viņi lieliski izstiepj hamstringu, maigi noslogo kāju locītavas. Šis šķietami vienkāršais vingrinājums ir iekļauts daudzos kompleksos.

Tas trenē līdzsvara izjūtu, lieliski ietekmē sirdi - asinsvadu sistēma Spēcīgas lunges var palīdzēt jums cīnīties ar šīm papildu mārciņām un uzturēt sevi labā formā. Stāviet taisni ar zodu uz augšu un rokas uz leju. Mēs speram soli uz priekšu ar labo kāju, balstoties uz visu pēdas zonu. Mēs saglabājam taisnu leņķi ceļgalā, saglabājam līdzsvaru.

kā slaids manu plašo plecu pleciem

Tajā pašā laikā kreisā kāja ir izstiepta, ceļgalis ir tuvu grīdai. Mēs nedaudz noliecam ķermeni uz priekšu, mēs sekojam līdzsvara saglabāšanai. Mēs atkārtojam piecpadsmit - divdesmit reizes.

Kad jūs pielāgojaties slodzei un iemācāties bez grūtībām ievērot tehniku, varat veikt divas vai trīs pieejas ātrā tempā. Tas ir interesanti! Lai mainītu, varat izmantot lunges ar kājām, veicot plašus soļus aplī. Jo plašāk sper soli, jo vairāk tiek noslogoti mērķa muskuļi. Glute tilts Viens no efektīvākajiem vingrinājumiem gurniem un sēžamvietai.

Labi vēdera muskuļu stiepšanai. Mēs guļam uz muguras, galva ir ērti novietota uz grīdas. Rokas atrodas gar ķermeni. Mēs saliekam kājas taisnā leņķī, novietojiet pēdas, nedaudz atlociet zeķes.

Atbalstoties uz lāpstiņu un pēdu zonas, pēc iespējas paceliet sēžamvietu. Vairākos gadījumos mēs noturējam pozīciju un ejam uz leju. Trīsstūris - uzsvērt, vizuāli paplašināt plecu līniju, izvairīties no liekas uzmanības detaļu, tekstūras, krāsas dēļ pret gurniem, it īpaši, ja uzskatāt sevi par ķermeņa kā slaids manu plašo plecu pleciem Pietūcis trīsstūris.

Aplis - novērsiet uzmanību no pilnas ķermeņa daļas - vēdera, liekot uzsvaru uz krūšu līniju un kājām. Atcerieties, ka kājas ir jūsu trumpis!

Vai arī garas sievietes ar skaidru, plānu vidukli, bet kā slaids manu plašo plecu pleciem dibenu un taisniem pleciem. Tādēļ, ja jūs nevarētu piedēvēt sevi kādai no iepriekš uzskaitītajām grupām, rakstiet man uz BabaDeda foruma virsrakstu, un es jums noteikti palīdzēšu. Vienmēr esi skaista! Attēlu stiliste Irina Ergina Vai vēlaties, lai mēs jums atklājam visbriesmīgāko noslēpumu? Nepilnīgas figūras nav.

Jā, jā, mēs nekļūdījāmies "neeksistē". Ja jūs neapmierina jūsu izskats, tad tikai tāpēc, ka izvēlējāties nepareizu apģērbu. Patiešām, lai izskatītos kā miljons, pietiek tikai zināt, kāda veida figūra jums ir.

Izmantojot šo informāciju, jūs varat viegli izvēlēties apģērbu, kas paslēps jūsu trūkumus un uzsvērs jūsu nopelnus. Liels skaits modes žurnālu un ne mazāk modes stilisti iesaka: "Lai precīzi izvēlētos drēbes, jums jānosaka ķermeņa tips. Ir tikai pieci galvenie skaitļu veidi. Tiksim galā ar katru atsevišķi kopā.

Kā noteikt ķermeņa tipu? Smilšu pulkstenis X veida Šis ir klasisks ķermeņa tips: gurniem un pleciem ir vienāds platums, liekot ķermeņa augšdaļai un apakšdaļai parādīties proporcionāli. Viduklis pie "pulksteņa" bieži ir izteikts, dažreiz pat pārāk šaurs. Kad X tipa sieviete iegūst svaru, liekie tauki galvenokārt tiek nogulsnēti uz krūtīm un augšstilbiem.

Turklāt uz gurniem parādās tā sauktās "ausis". Un tas nav svarīgi, cik kilogramus jūs pieņemat, viduklis joprojām būs skaidri redzams. Un pat tad, ja jūs zaudējat daudz svara, jūsu gurni joprojām izskatīsies sievišķīgi.

kā slaids manu plašo plecu pleciem

Vārdu sakot - jums ir neticami paveicies! Kā uzzināt figūras tipu "smilšu pulkstenis"? Jums ir noapaļota forma liela krūtis un izteikti sēžamvieta.