Kā slaids uz leju jūsu vidukļa 2 nedēļu laikā, Slaids viduklis 15 minūtes!

Tagad jūs zināt dažus noslēpumus un ātrāk. Jā, rezultāti būs redzami, ja izvēlēsities pareizo izvēlni. Kosmētika lietošanai mājās- tās ir skrubji un masāžas eļļas un krēmi. Izpildes tehnika: Tas nerada nekādas grūtības, un to pilnībā raksturo attēls.

Mikroklimats Uztaisi meitenei jau vidukli. Kā slaids uz leju jūsu vidukļa 2 nedēļu laikā ātri padarīt vidukli plānu: integrēta pieeja Ātrā ēdināšana un vēlās nakts uzkodas nav vienīgie plānas vidukļa ienaidnieki. Nepareizi vingrinājumi arī neļauj mums to darīt šādi! Mēs piedāvājam jums 5 kļūdas ceļā uz lapsenes vidukli un skaistu vēderu.

Plāna jostasvieta ir tehnoloģiju un pareizas uztura jautājums Vispirms nedaudz anatomijas: ķermeņa vidējās daļas apkārtmērs lielā mērā ir atkarīgs no ķermeņa hormonālajām īpašībām. Piemēram, tās dāmas, kuru asinīs ir daudz sieviešu dzimuma hormonu īpaši estradiolavar lepoties ar plānu vidukli.

kā slaids uz leju jūsu vidukļa 2 nedēļu laikā tauku zudumu tunzivis

Un tie, kuriem trūkst šo vielu organismā, nav tādi laimīgie. Pirmā kļūda: tieksme pēc zemas kaloritātes diētām Daži, cenšoties padarīt vidukli plānu, ievēro diētas, kas ļauj patērēt mazāk par kcal dienā.

Tas ir bezjēdzīgi, saka eksperti.

kā slaids uz leju jūsu vidukļa 2 nedēļu laikā kā es varu sadedzināt taukus uz manas sejas

Turklāt mazkaloriju diētas palēnina vielmaiņu, un, kad tās ir pabeigtas, svars parasti atgriežas kopā ar "draugiem". Ko darīt? Pielāgojiet barošanas avotu. Nav obligāti pie rokas jābūt svariem vai mērglāzēm, jūs varat izmantot plaukstas, lai noteiktu pareizo porcijas lielumu. Viss pārējais - graudaugi, pākšaugi, augļi, piena produkti utt.

Ceļā uz plānu jostasvietu nesāpēs atteikties ne tikai no saldumiem un trekniem ēdieniem, bet arī samazināt augļu daudzumu. Tāpat ir vērts samazināt pākšaugu, raudzēto piena produktu, sojas un lipīgo graudaugu auzu, mannas putraimu patēriņu - šie produkti var izraisīt vēdera uzpūšanos, kas arī palielinās vidukļa apkārtmēru. Otrā kļūda: ilgstoši kardio treniņi Kļūstot slaidākam bez aerobikas, tauku dedzināšanas metodes skrejceļš. Kā slaids uz leju jūsu vidukļa 2 nedēļu laikā kā jūs nevarēsiet padarīt vidukli plānu, ilgstoši veicot šāda veida aktivitātes: neatbrīvos kardio treniņi skriešana, aerobika, ātra iešana vai vingrošana ar elipsveida trenažierikas ilgst vairāk nekā 50 minūtes.

Un bez tā nav iespējams sasniegt elastīgas formas un ātru vielmaiņu! Vienkāršākais veids ir sadalīt aerobikas treniņu 5 minūšu ilgās daļās, starp tām pievienojot lēcienus, pietupienus un lekšanas vingrinājumus. Šādas aktivitātes stimulē aktīvu tauku dedzināšanu. Sāciet vingrot divas reizes nedēļā un trenējieties līdz trim vai četriem.

Kā padarīt vidukli plānu: jautājuma teorētiskā puse.

Ja jūs varat vingrot pirms brokastīm, jūs redzēsiet rezultātus daudz ātrāk. Lai iegūtu slaidāku vidukli, jums nav jāpavada stundas sporta zālē.

Kļūda 3: nepareizs vingrinājums Tie ietver, piemēram, sānu līkumus ar svariem. Šķiet, kas varētu būt efektīvāks: galu galā no šīm kustībām mēs jūtam spriedzi vienā vai otrā pusē?

kā slaids uz leju jūsu vidukļa 2 nedēļu laikā tauku deglis tesco

Patiesībā šādi vingrinājumi tikai palielina vidukļa apkārtmēru. Atteikties no šiem vingrinājumiem par labu jogai. Eksperti iesaka balstīt praksi uz tām pozām, kurās jums ir jāpagriež ķermenis.

Mēneša svara zaudēšanas uztura un treniņu plāns | Oficiālā vietne Keto Guru

Lai muskuļu apjomi sāktu samazināties, veidojot skaistus līkumus, katrā pozīcijā jums jāpaliek vismaz 30 sekundes un jāveic kompleksi vismaz divas reizes nedēļā. Kļūda 4: ikdienas vēdera vingrinājumi "Abs vingrinājumi nav tauku dedzināšana",- skaidro Saša Brauna. Griešana ir tāds pats spēka vingrinājums kā pietupieni, un tam nepieciešama muskuļu atjaunošanās: tas ir, lai "uzzīmētu" skaistus kubus uz vēdera, muskuļiem pēc intensīvas slodzes ir jāatpūšas vismaz dienu.

Turklāt, ja jūsu muskuļi ir pārklāti ar biezu tauku slāni, tad drīz pēc pirmajiem treniņiem jūs varat pamanīt, ka vidukļa apkārtmērs tikai palielinās.

Stipriniet vēdera muskuļus, veicot dēli. Šis vingrinājums neveido muskuļus, bet savelk vēderu. Sāciet ar 15 sekundēm un pakāpeniski strādājiet līdz 1 minūtei. Veiciet stieni katru otro dienu komplektiem. Kad tauku slānis jostasvietā kļūst mazāks, tad jūs varat sākt vērpjot. Atpūtieties un atkārtojiet vēl apļus.

kā slaids uz leju jūsu vidukļa 2 nedēļu laikā kad jūsu ķermenis sadedzina muskuļus pār taukiem

Turklāt vēdera vingrinājumi nav pietiekami energoietilpīgi, tāpēc, visticamāk, no šādiem treniņiem nebūs rezultātu. Izstrādājiet visas muskuļu grupas. Atvēliet vismaz vienu nedēļas dienu, lai trenētu muguru un plecu jostu. Veltiet vēl vienu dienu, lai izstrādātu glutes, lai līdzsvarotu ķermeņa proporcijas un izveidotu smilšu pulksteņa siluetu. Neaizmirstiet arī rūpēties par savu ādu, lai tā nezaudētu savu elastību un tvirtumu. Kontrasta duša var tonizēt ādu, un regulāra masāža jostasvietā palīdzēs paātrināt tauku sadalīšanos un veidot graciozas līnijas.

Kā mājās izveidot plānu vidukli - mūžīgs jautājums katrai meitenei. Sāciet strādāt pie sevis, netērējot ne minūti, un mēs ar prieku jums palīdzēsim.

Kā zaudēt vēdera taukus mājās, izmantojot vingrinājumus?

Kā mājās izveidot plānu vidukli un iegūt plakanu vēderu? Vidukļa izmēru ietekmē šādi faktori: Tauki sānos Hormonu, īpaši estrogēna, daudzums organismā Proporcijas, kuras daba jums piešķīrusi Tātad, kā ātri un efektīvi padarīt plānu jostasvietu mājās? Izmantojiet mūsu piedāvāto kompleksu, kas sastāv no pareiza uztura. Jūs jau varat uzzināt vairāk par veidiem, kā padarīt jostas zonu nedaudz vēlāk, bet vispirms galvenie noslēpumi, kas palīdzēs sākt ceļojumu: Sāc dzert vēsu ūdeni, tas palīdzēs paātrināt vielmaiņu un palielināt lieko tauku dedzināšanas ātrumu.

Izbaudiet pilnas brokastis- tas ir nepieciešams.

No rīta tiek sākti visi ķermeņa vielmaiņas procesi, tu pamosties un esi gatavs no rīta sākt dedzināt taukus. Ja jūs domājat, ka sākat tikai sūknēt presi, iegūt gaidīto efektu- diemžēlnevis tur, kur mēs vēlamies. Integrēta pieeja palīdzēs sasniegt ilgi gaidīto rezultātu.

Slaids viduklis 15 minūtes!

Pareiza diēta Pirmais solis, kas jums būtu jāveic, ir- ir saskaitīt visas kalorijas, ko tu patērē katru dienu. Šī darbība ir svarīga, lai samazinātu ķermeņa apjomu, un jo īpaši vidukli. Šeit ir saraksts ar pārtikas produktiem, kas noder svara zaudēšanai: Olīveļļa un avokado. Pēdējais ir taukskābju piegādātājs.

kā slaids uz leju jūsu vidukļa 2 nedēļu laikā lēkt roping tauku zudumu

Tie neļauj taukiem uzkrāties problemātiskajās zonās. Priežu rieksti, to eļļa paātrina vielmaiņu, uzlabo hormonu izdalīšanos, kas var nomākt apetīti.