Kā slaids uz leju vēderu

Guliet šajā pozīcijā 5 minūtes. Damselflies ir lielas acis, taču tās nav tik lielas kā spāru acis. Sāciet katru rītu ar jogu, iekļaujot visus trīs komponentus savā nodarbībā, un rezultāts nebūs ilgi gaidāms. Griežot — tas ir vienīgais pasākums, kurā pilnībā strādā visi muskuļi, vēdera prese.

Nedaudz vingrojumu, nedaudz citu gudrību un, visticamāk, jau pēc pāris mēnešiem no lielās riepas vēdera zonā vairs nebūs jākaunas. Deviņus mēnešus nedēļu pēc nedēļas mainījās tavs augums un puncis auga kopā ar mazuli.

pēc 5 dienām nav svara zudums

Tāpēc būtu naivi cerēt, ka, tiklīdz bērniņš ieraudzīs pasauli, organisms spēs veikt milzu lēcienu atpakaļ. Tāpat kā ķermenis pamazām pielāgojas grūtniecībai, tas tikpat pamazām atgriežas labā formā.

Bet, lai tā notiktu, tev mazliet jāpiestrādā.

tauku zudumu izrāviens

Nelaime tā, ka pēc dzemdībām tu esi tik emocionāla kā vēl nekad, un figūras aprišu maiņa var kļūt par teju traģēdiju. Savukārt laika kā slaids uz leju vēderu sakārtošanai un palutināšanai palicis pavisam maz, gandrīz visas nomoda stundas aizņem rūpes par mazuli un barošana. Un savā ziņā tas arī ir pareizi, jo, ja vien nav kāda nopietna iemesla, kāpēc nevari barot mazuli ar krūti, dari to.

Tam ir trīs apakškārtas, un spāre pieder pie apakškārtas Anisoptera. Ir vairāk nekā spāru sugu, un lielākā daļa no tām dzīvo tropu rajonos.

Ne vien tāpēc, ka piens ir labākais zīdainim, bet arī tāpēc, ka šis process tev ļaus straujāk atgūt formu. Pēc bērniņa piedzimšanas dzemdes muskulatūra saraujas, nedēļas laikā tai vajadzētu samazināties svarā teju divas reizes. Šo procesu tu vari sajust kā sāpes vēdera lejasdaļā nu gluži kā mēnešreižu laikā.

Tās kļūst stiprākas, kad baro mazuli. Tas saistīts ar virkni organisma pārmaiņu, kas notiek šajā brīdī — dzemde strauji samazinās un tu kļūsti slaidāka. Lai starpenes muskulatūra un vēders pēc iespējas ātrāk atgūtu savu labo izskatu, jau nākamajā dienā pēc dzemdībām pamazām sāc vingrot.

Piestrādājot ir cerības, ka tad, kad svinēsi sava bērniņa pusgada jubileju, tavs vēders būs tikpat slaids kā pirms grūtniecības. Šis laiks nepieciešams ne tikai tauku pazušanai, bet arī tam, lai savās vietās atgrieztos iekšējie orgāni.

tauku zudumu slimība

Vingrošana pēc dzemdībām ir teju vienīgais līdzeklis, kā atjaunot formu. Tikai nepārspīlē.

SLAIDĪGĀ JOGA 3 VIEGLIEM SOLIEM: ĀTRI REZULTĀTI

Ja agrāk neesi vingrojusi, fiziskās aktivitātes iesūc pamazām. Pārcentība kaitēs ne tikai tev, bet arī mazulim.

Produkta Attēli Silts Padoms 1. Jūs varat darīt drop shipping?

Ja būsi pārgurusi sporta zālē, samazināsies piena daudzumus, turklāt pārpūlētos muskuļos veidojas pienskābe, kas nonāk arī pienā un padara to bērnam nebaudāmu. Arī tām māmiņām, kuras nebaro pašas, ar fizisko slodzi jāuzmanās. Pirmkārt, pēc dzemdībām organisms vēl ir novārdzis un lolojams, tāpat arī negulētās naktis un fiziskā slodze mājās jau ir pietiekami liela, bet pārlieku smagas nodarbības neuzlabos nedz pašsajūtu, nedz izskatu.

kā sadedzināt kuņģa taukus 2 nedēļu laikā

Ieteicamākie iesākumam ir vienkārši vingrinājumi turpat mājās. Gan tāpēc, ka gluži vienkārši tev var neatlikt laika doties uz sporta zāli, gan tāpēc, ka treniņnodarbības var būt pārāk intensīvas.

Dvieļa galus satver rokās, saliec kājas ceļos un pacel ķermeņa augšdaļu. Centies turēt elkoņus paralēli augumam un neliekt zodu pie kakla, bet ar skatienu palikt kādā iedomātā punktā griestos.

Tikpat lēnām, kā cēlies, veic arī atgriešanos sākuma pozīcijā. Sāc ar desmit presītes vingrinājumiem dienā, lēnām palielinot to skaitu. Ieņem tādu pašu pozu kā iepriekšējā vingrinājumā, tikai kājas pirkstgalus aizāķē aiz kā smaga un stabila, piemēram, dīvāna.

Ileus: simptomi, cēloņi un ārstēšana - Gremošanas-Veselība - 2021

Pacel ķermeņa augšdaļu un izturi šo pozu pēc iespējas ilgāk. Lēnām atlaidies atpakaļ uz grīdas un nedaudz atpūties. Atkārto vingrinājumu vairākas reizes.

Pacel uz augšu plecus un ar pirkstgaliem mēģini aizsniegt iedomātu vietu pie savām pēdām.

tauku dedzināšana neapstrādātu pārtiku

Pārmaiņus uz vienu un otru pusi. Atkārto vingrinājumu desmit reizes.

www.gaiacentrs.lv

Ar pēdu gaisā zīmē nelielus apļus, sākotnēji desmit reizes pulksteņa rādītāja virzienā, pēc tam pretēji. Atkārto to pašu ar otru kāju. Atvirzi pēdas aptuveni 30 centimetrus uz priekšu un lēnām, neatraujot muguru no sienas, ieliecies ceļos it kā ar muguru pašļūcot uz lejulīdz ceļgali un kāju pirkstgali ir vienā līmenī.

Noturi pozu kā slaids uz leju vēderu lēnām atgriezies sākuma stāvoklī.

Kā zaudēt svaru, novērst vēdera tauku - 10 labākajiem vingrinājumi, lai novājētu?

Atkārto vingrinājumu 10 reizes. Lai ātrāk atjaunotu tā muskulatūru, stāvot kājās vairākas kā slaids uz leju vēderu sasprindzini un atslābini starpenes muskulatūru. Tas jādara tāpat, kā urinējot procesa vidū tu mēģinātu to pārtraukt un atkal turpināt. Veic šo vingrojumu katru dienu vairākas reizes.

apakšmute - Chondrostoma nasus (L.) - Zivis - Latvijas daba

Neaizmirsti, ka laba vingrošana ir arī intensīva pastaiga ar ratiem vai mazuļa auklēšana! Saudzē muguru. Gaidot mazuli, tu esi pieņēmusies svarā, mainījusies stāja un arī mazais kunkulis dienā jācilā neskaitāmas reizes. No tā visvairāk cieš mugura, turklāt, stāvot sašķiebusies un izgāzusies, tu arī izskaties resnāka.

Tāpēc, lai pasaudzētu mugurkaulu, reizēs, kad bērns jāpaceļ vai jāieliek gultiņā, dari to ar taisnu muguru, ieliecoties ceļos. Nekādā gadījumā neloki muguru un nesakumpsti. Nepārspīlē ar diētu.

Viegli vingrinājumi svara zaudēšanai uz vēdera un sāniem - kā to darīt mājās vīriešiem un sievietēm

Lai kā gribētos ātrāk atgūt formu, pēc dzemdībām ar diētām aizrauties nevajadzētu. Tu neesi viena, bet gan atbildīga par vēl vienu mazu un no tevis pilnībā atkarīgu cilvēku. Ja neēdīsi pilnvērtīgi un pietiekami daudz, barojot bērniņu, arī viņš nejutīsies paēdis. Un pat ja tavs mazais ēd piena aizvietotāju, tomēr ir svarīgi, lai tu pati būtu paēdusi un spēcīga.

Slodze, auklējot mazuli, ir pārāk liela, lai varētu atļauties staigāt tukšu vēderu. Lai atgūtu figūru, labāk ēd reizē ar bērnu, kaut ik pēc pāris stundām, taču nelielām porcijām. Tā tu iegūsi vienmērīgu enerģiju visas dienas garumā. Vienīgi skaties, lai tas, ko ēd, būtu kvalitatīva un veselīga pārtika, nevis mazvērtīgi un kalorijām bagāti našķi. Ja esi dzemdējusi dabiski, gulēt uz vēdera vari jau tajā pašā naktī. Pēc ķeizara gan jāpagaida nedēļa.

Tas ļauj atslābināt muskuļus un arī vēderam savākties vieglāk. Vienīgais šīs pozas mīnuss ir ar pienu piedzītās krūtis.

Piepildi sapni par slaidu augumu! | Dermatoloģijas klīnika

Tāpēc, ja guli uz vēdera, lūkojies, lai pārāk nenospiestu krūtis, jo tas var veicināt piena sastrēgumu veidošanos. Neaizmirsti par kontrastdušām. Jo tauki un lielā dzemde nav vēdera skaistuma vienīgās problēmas.

Juris Lielākā daļa rakstu par jogu svara zaudēšanai ir virspusēji.