Labākais veids kā lēkt virvi lai sadedzinātu taukus. Cik bieži jums ir jālec virve, lai zaudētu svaru?

Interesantas ziņas: Stundu intensīvu treniņu laikā tiek sadedzināti kcal, un skriešanas laikā mazāk nekā ; Izveidota starptautiskā lēciena institūcija; Dažāda līmeņa čempionāti notiek jau vairāk nekā 20 gadus. Pārlēkšanas laikā mainiet kājas vai nu pa kreisi, tad pa labi. Nolaišanās pēc lēkt ir nepieciešams, lai apturētu spilventiņi, nevis visā savā teritorijā. Tāpat kā jebkurā citā fiziskās aktivitātes formā, pirms treniņa ir jāveic iesildīšanās, kas sasildīs muskuļus, un pēc tam - aizķeršanās, vairāki stiepšanās vingrinājumi, lai tos atslābinātu. Piemēram, basketbola, tenisa, slēpošanas, futbola un citu sporta veidu laikā potīte bieži tiek traumēta spēcīga saišu un muskuļu spiediena dēļ. Tas ir ne tikai drošības pasākums, bet arī iespēja atbrīvoties no nepatīkamajiem, kas parādījās pēc vakardienas slodzēm pašā treniņa sākumā.

Kad jūs stāvat virves vidū, rokturiem vajadzētu trāpīt padušu galos. Kad lekt, nolaidieties uz kāju bumbiņām.

onetwoslim tallinn

Pirmajās dienās izmēģiniet trīs līdz piecus lēkājošos atkārtojumus uz vienu līdz divām minūtēm. Pēc tam katru dienu palieliniet atkārtojumu ilgumu, līdz varat lēkt ilgāku laika periodu.

Veiciet gatavību lēkt no 30 līdz 60 minūtēm katru dienu lielākajā daļā nedēļas dienu. Mayo klīnika iesaka kardio minūtes nedēļā, lai palielinātu svara zaudēšanas priekšrocības. Ja jūs svērsit mārciņas un lēksit vienu stundu katru dienu, piecas dienas nedēļā, jūs sadedzināsit 3, kalorijas nedēļā.

50 mārciņas liekais svara zudums

Ja skriešana jums ir pārāk garlaicīga un vienmuļa, izvēlieties grupu deju nodarbības, fitnesu, stepa aerobiku un daudz ko citu. Ir labi, ka aerobos vingrinājumos ietilpst daudz veidu vingrinājumi.

Neaizmirstiet par pareizu uzturu pat vingrojot. Vērojiet savu labsajūtu, skaista figūra ir laba, bet veselība ir svarīgāka. Vai jums patīk skriet, lekt, staigāt un vispār kādas fiziskas aktivitātes, kas liek sirdij pukstēt straujāk? Ja atbilde ir apstiprinoša, jums būs prieks zaudēt svaru, jo šie lean masas tauku deglis veidi ir vērsti uz tauku sadedzināšanu.

Svara zaudēšana no sirds ir efektīvs veids, kā trenēt sirdi, elpošanas sistēmu, uzturēt muskuļus labā formā, dziedēt ķermeni un sadedzināt kalorijas. Pareiza pieeja biznesam nedos papildu mārciņām iespēju palikt pie figūras. Kas ir kardio treniņš Eksperti iesaka apvienot divus fizisko aktivitāšu veidus - spēka treniņus jeb anaerobos un kardio, vai aerobos. Treniņu programma, kas ietver abas iespējas, ir visefektīvākā tauku sadedzināšanai. Tas palīdz ātri noslīpēt figūru un piešķirt tai perfektu formu.

Tas ir darbības veids, kurā pulss manāmi palielinās un sirds muskuļi tiek trenēti. Sirdsdarbības laikā sirdsdarbība paātrinās, un, kad glikogēna krājumi ir izsmelti, tauku šūnas sāk sadalīties. Kardio priekšrocības svara zaudēšanai Aerobie vingrinājumi ir labākais veids kā lēkt virvi lai sadedzinātu taukus katram cilvēkam, kurš vēlas dzīvot ilgu, veselīgu dzīvi. Kardio vingrinājumi sniedz šādus ieguvumus ķermenim: Piespiediet sirdi sūknēt vairāk asiņu, uzlabojot "motora" kvalitāti.

Paplašiniet plaušu ietilpību. Kopā ar pirmo punktu tas palielina izturību. Paātrināt asinsriti. Audi ir piesātināti ar skābekli un vērtīgām vielām, tiek radīti apstākļi tauku sadedzināšanai un svara zaudēšanai visā ķermenī. Uzlabo vielmaiņu. Vielmaiņas procesi ir ātrāki, kas ļauj zaudēt ķermeņa svaru kādu laiku pēc treniņa. Tie palīdz skaisti zaudēt svaru - bez strijām, proporcionāli.

Autors: Gina Shaw Kā tas strādā Ja kopš skolas dienām neesat iekļuvis lecamaukla, jums ir pārsteigums. Lēciena virvei ir tāda pati intensitāte kā 8 minūšu brauciena vai 20 kilometru stundā velosipēdu braucienam. Ir iemesls, kāpēc Rihanna zvēr pie viņas lecamaukla - 10 minūšu šūpošanās, ka virve var sadedzināt aptuveni kalorijas!

Pateicoties kardio treniņiem, āda neslīd, tā paliek elastīga un saspringta. Uzlabojiet veselību, garastāvokli, dzīves kvalitāti kopumā.

Jums būs vairāk spēka pabeigt ikdienas aktivitātes. Kardio slodžu veidi Labā lieta aerobikas programmās ir tā, ka tās var veikt jebkurā vietā - mājās, uz ielas, sporta zālē.

Kā trenēties uz virves. Lēkšana svara zaudēšanai. Virves vingrinājumu komplekts svara zaudēšanai

Kardio treniņi ir sadalīti šādos veidos: Pastaigas. Vienkārša un pieejama metode ikvienam. Iesācējiem vajadzētu uzlabot savu fizisko sagatavotību ar šāda veida kardio treniņu. Dažreiz intervāls, izturība, skriešana.

botox jawline novājēšanas izmaksas

Tas trenē visu ķermeni un attīsta muskuļu masu kājās. Stundai skriešanas ātrā tempā ir nepieciešami apmēram kcal. Labākā sirds forma ir krūtis. Lēns treniņš 1 stundu sadedzina kcal. Braukšana trenē visa ķermeņa muskuļus un uzlādē jūs ar možumu. Nelīdzenie ceļi palielina enerģijas patēriņu un svara zaudēšanas ātrumu.

Šim tipam tiek izmantoti vēdera, roku, kāju muskuļi.

Lecamaukla svara zudums: kā lēkt? Kopa vingrinājumi

Šis sporta veids nav ļoti populārs parasto iedzīvotāju vidū, taču velti - 1 stundas treniņam ar airu mašīnu nepieciešami kcal. Dažādas intensitātes lēcieni lieliski trenē visu ķermeni, palīdz panākt svara zudumu kājās un sēžamvietā. Šī kardio treniņa 60 minūtēs jūs iztērēsiet kcal. HIIT apmācība. Šis tips ir fiziski izturīgu cilvēku spēkos, jo īsā laika posmā jums ir jādod viss iespējamais.

Tikai 20 minūtes intensīvas fiziskās slodzes atbrīvosies no kcal. Kurš kardio labāk sadedzina taukus? Uz šo jautājumu nav iespējams viennozīmīgi atbildēt, jo slodze jāizvēlas individuāli. Ja paskatās uz ķermeņa enerģijas patēriņu, pirmās pozīcijas aizņem: HIIT treniņš, skriešana, airēšana, solis.

Cits jautājums ir tas, cik daudz laika jūs varat veltīt noteiktam kardiotreniņa veidam. Stundu lekt ir neveselīgi, augstas intensitātes treniņš 60 minūtes ir absurds, bet skriet, soļot, braukt ar velosipēdu ir diezgan reāli.

Pētījumi rāda, ka, lai sadedzinātu taukus, jums vajadzētu pārmaiņus izmantot zemas intensitātes un augstas intensitātes darbības. Kā vingrot, lai zaudētu svaru Pareizai svara zaudēšanai obligāti jāapvieno spēks un sirds slodzes.

Anaerobie treniņi attīsta muskuļu masu, kas ir enerģijas patērētājs pat miera stāvoklī. Sirdsdarbība ir arī labs veids, kā sadedzināt kalorijas, taču šis process notiek tikai fiziskās slodzes laikā.

Bez diētas aerobos vingrinājumos nav jēgas. Iesildīties Pirms jebkuras sporta aktivitātes notiek sagatavošanās, kas silda ķermeni, sagatavo to nopietnām slodzēm un novērš traumas. Iesildīšanās vai sirdsdarbība jāveic minūtes. Šajā laikā jums jāattīsta locītavas un nedaudz jāpaaugstina sirdsdarbība.

Vingrinājumu piemēri: Pagriezieni, galvas noliekšana. Rotācija ar apakšdelmiem, rokām, izstieptām rokām. Slīpumi, ķermeņa pagriezieni.

Efektīva kardio svara zaudēšanai. Uzlabots kardio tauku sadedzināšanas treniņš vīriešiem

Paceļot ceļgalā saliektās kājas, šūpojot kājas. Apmācība, lai būtu viegli un ātri, sadalīt to trīs posmos: Pirmā lieta, jums ir nepieciešams, lai uzzinātu, kā lecamaukla bez. Ir svarīgi, lai attīstītu prasmes, lai izjauktu prom uz pirkstgaliem uz grīdas pāris centimetru.

Līdz ar to ir nepieciešams, lai izpildītu straujajā - apmēram lēcieniem minūtē. Otrais posms - nepieciešams, lai uzzinātu, lai pagrieztu sinhroni ar pušķi lec. Pirmais Praksē tas vienkāršas roku kustības.

Lai to izdarītu vienu roku ņem abus rokturus. Pagriezt nepieciešams tāpēc, ka ļoti maz virves izlocīšanās uz grīdas.

Izlaižot virvi, vienā stundā zaudējiet līdz 800 kalorijām

Tagad jūs varat apvienot šo uzdevumu ar lekt, bet veikt apvalks ar abām rokām, kamēr tas ir nepieciešams. Uzziniet, lai sasniegtu virvi uz grīdas tieši tajā brīdī, kad viņa kājas iztrūkt to. Tā joprojām ir tikai apvienot visus pārbaudītās iemaņas un saņemt uz pilnu lēkt.

Tagad jūsu neaizstājams ikdienas līdzeklis cīņā pret lieko svaru, var būt lecamaukla svara zudums. Kā lēkt: nianses Panākumu atslēga ir dīrāšanu - pareizā metode. Ikviens, kurš nav jau kļuva viņai sākotnēji kā rezultātā nevarēs lēkt garš un sasniegt vēlamo rezultātu. Tātad, ņemot virvi, lai rokturi, jums ir nepieciešams, lai saliekt jūsu līkumiem, kas tiek piespiestas pie ķermeņa. Ar šī pamata stāvoklī vajadzētu sākt jebkuru darbību ar lādiņu.

Kustības būtu jāīsteno ar rotējošu otas vietā rokās. Ieroču un pleciem jābūt noteikta, tad tie netiks get noguris, un jūs varat iegūt labu tempu.

Nolaišanās pēc lēkt ir nepieciešams, lai apturētu spilventiņi, nevis visā savā teritorijā. Tādējādi visā komplekts pieskarties zemi tikai zeķes.

Treniņa lēciens - kā lēkt, lai zaudētu svaru?

Stāviet taisni ar kājām plecu platumā. Tupēt, turot rokas pa labi.

Tas ļauj jums pārlēkt pa kreisi. Tagad sprādzienbīstami un uz sāniem lēkt uz augšu. Nolaidieties uz abām kājām. Atkal tupiet ar rokām kreisajā pusē un atkal lēkt augšup pretējā virzienā. Turpiniet darīt pēc iespējas vairāk komplektu. Sānu dēlis ar kāju pacelšanu: Šī ir uzlabota pilates forma, kas efektīvi izkausē ķermeņa taukus.

Apgulieties labajā pusē un paceliet apakšējo ķermeni ar elkoņa un labā apakšdelma atbalstu. Tagad paceliet gurnu tā, lai ķermenis būtu izlīdzināts, un tikai labā kāja un roka pieskaras zemei. Turiet kreiso roku uz gūžas un izstiepiet kreiso kāju pēc iespējas augstāk.

Ieelpojiet, izelpojiet un nāciet atkārtot to pašu otrā pusē. Pārlecošie squats: Tempšana ar lēkšanu ir vienkāršs, taču izdevīgs tauku dedzināšanas vingrinājums gan sievietēm, gan vīriešiem. Lēkājošie squats ir atšķirība no tradicionālajiem squats, lai viegli izkausētu ķermeņa taukus. Stāviet taisni uz paklāja ar kājām nedaudz atstatus apmēram plecu platumā.

Pārlēkt virves treniņi: intensīvi, lēti un vienkārši - Fitness - Vingrinājums - 2021

Veiciet regulārus tupus un pēc tam ar visiem spēkiem uzleciet uz augšu. Pieskaroties grīdai, nolaidiet ķermeni regulārā tupus pozīcijā. Tas pabeidz vienu ciklu. Nolaižoties pēc lēciena, ir svarīgi iegūt kontroli pār savu ķermeni.

Pārlec arī pa visu pēdu un ne tikai kāju pirkstiem. Katru dienu veiciet lēkājošu tupējumu komplektus ar 10 atkārtojumiem katrā komplektā.