Pastaigas ātrums lai sadedzinātu taukus

Tie var būt vingrinājumi simulatoros vai vingrinājumi ar improvizētu aprīkojumu lecamauklas, pretestības lentes utt. Neliecieties pie sava centiena pēc perfekta svara zaudēšanas sporta. Tas sagatavos muskuļus, saites un locītavas, tos sasildīs, kas samazina traumu iespējamību. Plusi un mīnusi Droši zaudēt svaru veselībai bez sporta ir vienkārši neiespējami. Patiesībā 1 kg tauku ir kaloriju.

Jautri veidi, kā vingrot, nenogurstot Ātruma apsvērumi Ātrums, kādā staigājat, ietekmē to, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt, ejot; jo ātrāk jūs staigāsiet, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet.

Ātra staigāšana svara zaudēšanai

Piemēram: Cilvēks ar mārciņām, kas staigā lēnā tempā aptuveni 2,5 jūdzes stundāpusstundas laikā pastaigas ātrums lai sadedzinātu taukus aptuveni kalorijas. Tas pats cilvēks, kurš staigā trīsdesmit minūtes daudz ātrāk apmēram 4 jūdzes stundāsadedzina tuvāk kalorijām.

Apvidus apsvērumi Reljefs būtiski ietekmē kalorijas, kas sadedzinātas staigājot. Tas prasa lielāku fizisko piepūli un līdz ar to arī kalorijaslai pārvietotos pa nelīdzenu reljefu vai reljefu, kas jūs palēnina piemēram, dubļos vai smiltīs.

kimchi sadedzināt taukus karaliene svara zudums steks

Tas padara skaidru atšķirību, salīdzinot sadedzinātās kalorijas: Persona, kas sver mārciņas, ejot 4 jūdzes stundā pa grants ceļu ar nelielu nogāzi, pusstundas laikā sadedzinās aptuveni kalorijas. Viena un tā pati persona, staigājot ar tādu pašu ātrumu purvainā apvidū lai gan tas būtu diezgan grūtitajā pašā laikā var sadedzināt līdz aptuveni kalorijām.

Svērtie pārnesumu apsvērumi Pievienojot svērto vesti vai mugursomu pastaigas laikā, palielināsies arī sadedzināto kaloriju skaits. Izmantojot tos pašus piemērus, kas iepriekš minēti, mārciņu indivīds, kurš pusstundu staigā pa slīpu granti, pārvadājot papildu 8 mārciņas, sadedzinās aptuveni kalorijas - m6 slimming ārstēšana aptuveni 20 kalorijas pastaigai, pateicoties pievienotajam svaram.

tauku degļa zelta krasts sadedzinot tauku augšstilbiem un gurniem

Ķermeņa kompozīcija Jebkurā darbībā sadedzināto kaloriju skaits ir atkarīgs ne tikai no intensitātes, bet arī no ķermeņa sastāva. Parasti lielāki cilvēki kustībā sadedzina vairāk kaloriju nekā mazāki cilvēki un cilvēki ar ļoti daudz muskuļu sadedzina visvairāk, jo muskuļi patērē vairāk enerģijas nekā tauki.

  1. Veselīgākais tauku dedzināšana pārtika
  2. Cik kalorijas joga sadedzina: vai tā var palīdzēt zaudēt svaru? - Veselība -
  3. Uzzināt vairāk Kas nepieciešams, lai zaudētu svaru Lielākā daļa ekspertu iesaka, ka a veselīgs svara zudums programmas mērķis ir palīdzēt jums zaudēt apmēram mārciņas nedēļā NIH,
  4. Cilvēkiem ar bezmiegu jogas praktizēšana katru dienu palīdz: ātrāk aizmigt gulēt ilgāk ātrāk gulēt, ja viņi pamostas nakts laikā
  5. Sadedzināt augšstilbu taukus vienā nedēļā

Salīdzinājumā: mārciņas cilvēks lēnā pusstundas gājienā sadedzina kalorijas vai stundas laikā. Persona, kas sver mārciņas, vienā un tajā pašā pastaigā sadedzina aptuveni kalorijas vai pastaigas ātrums lai sadedzinātu taukus laikā.

Plašs piepūles līmeņu diapazons

Aprēķini jūdzēs Daudzu iesaistīto mainīgo dēļ nav iespējams noteikt galīgo skaitli sadedzināto kaloriju skaitam, ejot jūdzi vai jebkuru citu attālumu.

Pastaigas laikā nobrauktais attālums ne vienmēr nosaka sadedzināto kaloriju skaitu dažu iemeslu dēļ: Cilvēki staigā ar dažādu ātrumu.

Reljefs var izraisīt pastiprinātu piepūli - jūdzes gājiens pa a līdzena taka atšķiras no jūdzes gājiena pa nelīdzenu reljefu.

Labākie tauku dedzināšanas vingrinājumi mājās 1. Burpees Neviena kardio apkopošana nebūtu pilnīga bez burpees. Viņi izaicina katru ķermeņa daļu un sūta sirdsdarbības ātrumu strauji. Tas viss kopā veido vingrinājumu, kas sadedzina apmēram 10 kalorijas minūtē[1].

Ķermeņa sastāvs un jebkurš papildu aprīkojums var ietekmēt sadedzinātās kalorijas neatkarīgi no attāluma. Novērtējiet savas kalorijas Izmantojiet vingrojumu kaloriju skaitītāja kalkulatoru WebMD piedāvā labu, bezmaksas vai izmantojiet AR formulu lai aprēķinātu sadedzināto kaloriju skaitu staigājot.

Autors: Evan Garcia Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Pastaigas palīdz sadedzināt taukus visā ķermenī, arī ap pakausi.

Valkājot aktivitāšu izsekotājs var arī palīdzēt atklāt kaloriju sadedzināšanu pastaigās. Neatkarīgi no sadedzinātajām kalorijām, pastaigas ir lielisks veids, kā saglabāt aktivitāti, pārmērīgi nepasliktinot locītavas.

svars loss milkshakes slim fast fat burn karne ka tarika