Slaids uz leju triceps

Sānu griešanu Sākuma stāvoklis: sēstieties uz grīdas uz sāna, apakšējo roku izstiepiet uz priekšu, augšējo roku ievietojiet pie auss. Atvieglojums: vingrinājums vai diēta? Mēs to saucam par "dzēšanu". Šim nolūkam tiek piemērotas divas līnijas: AB, kas savieno papēža vidū no īkšķa vidus, un skaļrunis, kas savieno papēža vidū ar otro starppalonu intervālu. Bet iedomāties, tas ir šāds stāvoklis un novērš jūsu progresu. Braucot nederīgās vietās, smagajā satiksmē, nezinot noteikumus un zīmes, var būt arī bīstama.

Lai gan daudzi vasaru pielīdzina gulēšanai pie baseina vainīgifitnesa profesionāļi, no otras puses, saulaino sezonu uzskata par vēl vienu iespēju mainīt treniņu vēsā, radošā un produktīvā veidā. Tāpēc mēs lūdzām labākos pasniedzējus izdomāt, kā viņi svīst vasarā. Un pagaidiet, līdz redzēsit viņu atbildes: sākot no pludmales driftwood un smilšu maisu pacelšanas līdz push-up parku stendiem slaids uz leju triceps bradājuma dēļu joga, tie motivēs jūs turpināt slaids uz leju triceps, paaugstinoties temperatūrai.

Lūk, kā 13 zvaigžņu instruktori bez īpašas secības vasarā trenējas ārpus mājas. Es braucu ar slaids uz leju triceps CitiBike! Visur, nevis braucu ar metro, jogu veicu ārpus tās, kad vien man ir iespēja.

Es dodos garās pastaigās ar savu mazo čivavu Ahilleju pie jūras ostas un jebkurā laikā, kad esmu tuvumā tīram ūdenim, pārvietojos tajā. Man patīk peldēt apļus - tas man liekas tik meditatīvs, es izmantoju visas iespējas, kuras man rodas, un pagājušajā vasarā es sāku mēģināt jogu uz airu dēļa.

slaids uz leju triceps kā noņemt taukus no sirds

Jebkas jautri, ārā un saulē. Ūdens noteikti deva priekšroku!

  • Pakauša lielā kaula artērija | Komplicēti par veselību iLive
  • Flatfoot diagnoze. Plakanā pēda
  • Kā sporta zālē veidojas ķermeņa reljefs. Kā jūs varat sūknēt reljefa muskuļus: "žāvēšanas" nianses
  • Mums ir stingras iegādes vadlīnijas un tikai saikne ar cienījamiem mediju portāliem, akadēmiskām pētniecības iestādēm un, ja vien iespējams, medicīniski salīdzinošiem pārskatiem.
  • Ļaujiet bērnam staigāt basām kājām: vasarā - Prezentācija par pozas un plakanās pēdas tēmu Prezentācija par nodarbību, fragmentu video "Flatfoot", lapu sevis analīzes 1.
  • Svara zudums novant veselība

Sērfošana ir mana mīļākā, bet es arī mīlu doties uz leju līdz pludmalei un nolaist kurpes ātram, slepkavas treniņam, kuru mana sieva un draugi sauc par manu Bam Bam rutīnu. Es izdarīšu virkni intervālu sprinta, kas sajaukts ar push-up, lāča rāpošanu, plašiem lēcieniem, kā arī ar smagajiem klinšu un driftwood metieniem un nēsāšanu.

Jā, tas rada dažus nepāra skatus, bet arī sasmalcina katru mana ķermeņa muskulatūru, neveicot pēdas sporta zālē. Un nekas pasaulē nejūtas tik labi, kā pēc 20 minūtēm niršanas okeānā.

Foto: Ādams Rosante Virši Doraks Pilates platīns, Losandželosa Vasarā ir vairāk steidzamības, lai mans treniņš tiktu veikts agrāk dienā, pirms tas kļūst pārāk karsts.

slaids uz leju triceps noņemiet taukus no kakla aizmugures

Man patīk pārgājieni Temescal kanjonā vai Mandeville agri no rītiem. Katra pārgājiena sākumā es mēģinu atrast skaidru zonu dažiem pushups, tricep dips un dēļiem. Vēl viens triks ir trenēties netālu no okeāna, kur ir vēsāk.

Pakauša lielā kaula artērija

Man ir paveicies, ka varu izskriet ārā pa Venēcijas dēļu ietvi. Dažreiz es skriešu vienā virzienā uz dēļu un otru virzienu smiltīs, lai izaicinātu kāju muskuļus.

slaids uz leju triceps f10 tauku deglis

Ir arī dažas lieliskas vietas, kuras var pievienot soli, zigzagging caur stabiem un pull-ups. Un, ja tas nav pārāk aizņemts vai silts, man patīk izaicināt sevi, paceļot pa Santa Monikas piestātni, Kalifornijas slīpumu vai Santa Monikas kāpnēm.

Aukstākos mēnešos karstā vinyasa joga ir personīga fave, tāpēc, kad laika apstākļi sasilda, es vedu to uz savas ēkas jumtu. Tas ir skaisti pabeigts ar augiem un soliem - es gandrīz jūtu, ka peldu virs pilsētas prom no ikdienas kņadas. Tas ir vienkāršs veids, kā es varu atrast mazliet iekšēja miera, strādājot ar sviedriem.

Tievēšana iesācējiem - Black Latte

Cik es mīlu grupu nodarbības, jogas praktizēšana vien liek man koncentrēties tikai uz mani un tikai uz mani, ko es ne vienmēr daru savas noslogotākās sezonās. Protams, obligāti jābūt ūdensnecaurlaidīgam sauļošanās līdzeklim! Sērfošana ir lielisks treniņš visa ķermeņa treniņam, un tam ir nepieciešams milzīgs muguras un ķermeņa augšdaļas spēks.

Uznirstošais un patiesībā vilšanās vilnis ir visas ķermeņa pūles! Es esmu vislabākajā formā, kad sērfoju visu vasaru. Man patīk trāpīt LA ielās ar diviem vieglajiem gabaliem: manu lecamauklu un pretestības joslu.

Es skriešu 5 minūtes, apstāšos un izdarīšu 5 minūtes lecamauklas, skriešu 5 minūtes, izmetīšu pretestības joslu ap tuvāko palmu un izdarīšu 50 rindas. Es to daru 3 reizes. Tas ir slepkava vasaras slaids. Es skrienu pie piestātnes, klausoties sava sestdienas atskaņošanas sarakstu un tad daru visu ķermeņa svara slaids uz leju triceps, lunges, squats, sit-up, push-up, burpees utt.

Tas ir lielisks veids, kā sagatavoties manai klasei nākamajā dienā, saņemt enerģiju un saņemt manu sviedri.

Kā sporta zālē veidojas ķermeņa reljefs. Kā jūs varat sūknēt reljefa muskuļus: "žāvēšanas" nianses

SUP ir visrāmākais un ideālākais veids, kā sākt manu svētdienu vai jebkuru dienu. Es nedēļas laikā pasniedzu tik daudz kardio, tāpēc SUP man vairāk ir atjaunošanās treniņš un meditācija, bet, kad tas ir vējains un ūdens ir raupjš, tas noteikti ir darbs. Viens no maniem iecienītākajiem treniņiem ir spēka pastaiga vai skriešana 20 minūtes apvienojumā ar 20 minūšu barre3 darbu pie parka sola vai jebkuras citas virsmas, ar kuru es saskāros.

Bieži vien bērni pievienojas! Es veicu push-ups kombināciju un savus 10 pārveidojošos gājienus, kas man raksturīgi Mīli savu ķermeņa augšdaļu grāmata.

slaids uz leju triceps vai badošanās padara jūs sadedzināt taukus

Tās ir kustības, piemēram, stāvošie push-up, plies, stāvošie kāju pacēlāji, lunges un jogas pozas, piemēram, pusmēness, kuras var veikt jebkur un prasa tikai nelielu līdzsvaru. Es iesaku atcerēties šos 10 gājienus, jo jūs tos burtiski varat ievietot jebkurā laikā un vietā.

Lieliski piemērots, kad esat ceļā vasarā.

slaids uz leju triceps kā nokļūt nedēļas laikā

Mans mīļākais ir veikt ātrumposma 20 minūšu treniņu: zāļu bumba ar mainīgiem kāju pacēlājiem, kettlebell šūpoles, lecamaukla, zāļu bumbiņu slams, push-up, ķermeņa svara tricep iemērkšana un nobeigums ar ķermeņa svara tupiem lecieniem, katrs 50 atkārtojumiemvienreiz viss ir viss, kas man vajadzīgs… Kļūsim seksīgi!

Dažreiz es vienkārši airu, bet citreiz es spēlējos ar jogas pozām.

Anatomija Kā braukt klasika uz slēpēm.

Lai pieveiktu karstumu un ļaudis, tas viss ir par Bruklinas tilta vadīšanu saullēktā. Brauciens turp un atpakaļ ir gandrīz četras jūdzes plus pacēlums un ikoniskas ainavas.

Skaistas rokas. Skaisti un gudri jūsu sapņu pildspalvas

Es apstājos pusceļā uz push-ups un lunges. Es iekļauju arī smilšu maisiņu apmācību - jūs dzirdējāt pareizi! Tas man dod attaisnojumu doties uz pludmali pēc smiltīm, kā slaids uz leju triceps jūs varat atveldzēties ūdenī pēc sviedru sabojāšanas. Pārbaudiet Kym smilšu maisa treniņu šeit. Pēc ziemas, kas mums bija, es izmantoju katru iespēju, lai sviedri būtu ārpusē. Man patīk savas svētdienas sākt ar jauku ilgtermiņu.

Man ir pāris maršruti atkarībā no mana garastāvokļa. Viens maršruts sākas netālu no Viljamsburgas tilta Austrumu pusē un ved pa salas galu. Dienvidu ielas jūras osta parasti uzturas ar cilvēkiem, tāpēc tas ir labs attaisnojums staigāt, aizraut elpu, izstiepties un noraidīt Brīvības statujas piedāvājumus, pēc tam atkal paceļoties man tuvāk Hudsonam. Pēc tam es turpinu līdz Kanāla ielai vai Kristofera ielai, ja es to jūtu. Kad es gribētu padarīt skrējienu mazliet pikantāku, es ik pēc astoņām minūtēm iemetu vienu minūšu pastaigas ķēdes… runājam par degli!

slaids uz leju triceps ūdens aknu tauku zudums

Es izdzeru tasi karsta ūdens un citronu, kad pamodos sāciet sadedzināt tauku ems tad dodos uz pludmali.

Es sēžu 5—10 minūtes meditācijā, aizverot acis un klausoties, kā viļņi satriec pret krastu. Pēc tam es sākšu ar dažām pusdienām un uz priekšu vērstām krokām, pēc tam strauji eju gar pludmali. Pastaiga galu galā rada impulsu skrējienam. Pēc 20 minūtēm pēc kardio, es sāku 20 minūšu vinyasa slaids uz leju triceps, kas noved pie karaļa dejotāja pīķa, kad slaids uz leju triceps saskaras ar okeānu.

kā 13 zvaigžņu treneri vasarā trenējas ārpus mājas | nerakstitie.lv

Mana iecienītākā poza pludmalē ir Warrior I, vienlaikus ar okeānu vērojot iespēju un spēku, lai sāktu savu dienu! Man patīk noteikt nodomu ienest pasaulē mīlestību un gaismu.

Foto: Eimija Roze.