Dedzinot taukus kad gavēni. Kā noņemt vēdera vēdera vingrojumu apakšā. Kā noņemt sagging vēderu mājās. Pareizas uztura pamati

Bet maz ticams, ka būsiet līdzsvarā, ja pēdējā laikā esat pieņēmies svarā! Jāievēro dzeršanas režīms. Tātad vesela cepta ola uz simts gramiem būs kalorijas. Tad jāapkaisa ar sāli un jāiemet ugunī.

Vairāk par periodisku badošanos Kas ir periodiska badošanās? Kā jūs, iespējams, esat sapratuši no tā nosaukuma, periodisks badošanās svara zudums ir diētas plāns, kurā dienas laikā jūs iestatāt badošanās periodus. Tas parasti ir no 16 līdz 20 stundām pēc kārtas, bet tas var būt tikai 12 stundas vai pat 24 stundas vai pat 36 stundas. Gavēšanas laikā jūs varat ēst un dzert ēdienus ar zemu kaloriju saturu vai bez kalorijām.

Domā kafiju, tējaūdens un dārzeņi. Jo vairāk laika katru dienu pavadīsit gavēni, jo labāki būs jūsu rezultāti. Jūs varat veikt šos gavēņus tik bieži, cik vēlaties. Atkal, jo biežāk jūs to darāt, jo labāk[1].

Darba sākšana ar neregulāru badošanos Ievērot šo diētas plānu ir ļoti vienkārši. Viss, kas jums jādara, ir dienas laikā izvēlēties laika periodu, kuru jūs gavējat. Tam vajadzētu būt no 16 līdz 20 stundām. Jo ilgāk jūs katru dienu gavējat, jo labāk. Neuztraucieties par kaloriju ierobežošanu vai ogļhidrātu mērīšanu. Vienkārši koncentrējieties uz dienas turpināšanu, līdz ir pienācis laiks ēst.

svara zudums tauku vielmaiņu labākais tauku dedzināšana svara apmācība

Vislabāk ir izvēlēties noteiktu laika periodu, lai ātri rīkotos. Man patīk gavēt no pulksten līdz nākamajā pēcpusdienā. Tad man būs mana pirmā maltīte dienā un dažas stundas vēlāk uzkodas vai divas.

POWER KETO pirkt kapsulas no € 39 Latvijā

Kad pulkstenis apritē, atkal ir gavēnis. Mana pieredze ar neregulāru badošanos ir tā, ka labāk ir sākt ar 16 stundu badošanos t. Kad esat apmierināts ar šo grafiku, varat palielināt laiku, ko pavadāt gavēni. Dariet dedzinot taukus kad gavēni, pievienojot 30 minūtes katram gavēnim, līdz nonākat vietā, kur jūs gavējat 20 stundas vienlaikus. Arī sākumā jums katru dienu nav jāgavē.

Kā noņemt vēdera vēdera vingrojumu apakšā. Kā noņemt sagging vēderu mājās. Pareizas uztura pamati

Jums var būt ērtāk ielauzties lēnām ar 2 vai 3 dienām nedēļā vai izmēģināt alternatīvu dienu badošanos. Pievienojiet papildu periodiskas badošanās dienas, kad jums kļūst ērtāk ar šo ēšanas stilu.

Drink a cup of this magical drink for 3 days and your belly fat will melt completely

Pārtraukta badošanās grafiki Sākot intermitējošu badošanās diētu, ir vairāki dažādi badošanās grafiki. Šeit ir daži no populārākajiem. Daudzi cilvēki, kuri sāk darbu ar periodisku badošanos, to atradīs visvieglāk. Jūs varat ēst savu pēdējo maltīti ap pulksten un vairs neēst, dedzinot taukus kad gavēni, līdz nākamās dienas pusdienlaikam. Tas izklausās vienkārši, jo jūs tiešām izlaižat tikai brokastis, bet šajā gadījumā jūs faktiski gavējat 16 stundas!

Gavēņa dienās sievietēm jāēd ap kalorijām, bet vīriešiem - ap kalorijām. Alternatīvās dienas badošanās Kā norāda nosaukums, šāda veida periodiska badošanās ietver badošanos katru otro dienu. Tāpat kā ar metodi 5: 2, dažiem cilvēkiem ir vieglāk ēst kalorijas, nevis katru badošanās dienu veikt pilnu badošanos.

Andris Mēs visi vēlamies būt slaidi un derīgi. Lai sasniegtu šo rezultātu, bieži vajadzīgs liels gribasspēks. Vai neiederas jūsu iecienītajos džinsos vai kleitā?

Dienas lielākajā daļā ēdiena uzņemšana ir ierobežota ar nelielu daudzumu augļi un dārzeņi mazkaloriju pārtikas produkti. Katru dienu četras stundas jūs ēdat maltītes lielās porcijās, lai uzņemtu dienas kalorijas. Šīs metodes intensīvā rakstura dēļ tā ir ieteicama tikai tiem, kas kādu laiku uzturējušies ar pārtraukumiem tukšā dūšā un jūtas ērti.

Padomi, kā padarīt periodisku badošanos vieglāku 1. Izdzeriet daudz ūdens Izspiest nedaudz citrona vai laima sulas ūdenī, lai palīdzētu atbrīvoties no visām vēlmēm. Jūs varat arī dzert kafiju, tēju vai citus dzērienus bez kalorijām. Pēc dažām nedēļām jūs atradīsit, ka periodiska badošanās neļauj jums pilnībā alkt cukura.

Uzņemiet kofeīnu no rīta un agri pēcpusdienā The kofeīns kafijas un tējas pagatavošana var nedaudz atvieglot periodisku svara zaudēšanu tukšā dūšā, jo tas labi palīdz apetītei. Esiet piesardzīgs, lai nepieļautu pārmērīgu izturēšanos, jo tas var novest pie tā, ka jūs jūtaties mazliet pārāk vads. Es iesaku arī šos dabiskās enerģijas palielināšanas padomus, lai jūs varētu turpināt darboties dienas laikā.

Pētījumi rāda, ka tas faktiski var stimulēt jūsu apetīti[3]kā dzēriens, kas satur cukuru un liek pārēsties. Nelietojiet aiziet pie pirmās ēdienreizes Pirmajai ēdienreizei pēc gavēņa jābūt ēdiena daudzumam, ko parasti ēdat.

Binging tikai liks jums justies briesmīgi un mazināt ieguvumus, ko jūs saņemat no gavēņa. Lai no tā dedzinot taukus kad gavēni, mēģiniet izveidot maltīšu plānus, vismaz pirmajās nedēļās. Tas palīdzēs ieiet ritmā, kad ēšanas laikā regulāri ēdat porcijas.

pastaigas ātrums lai sadedzinātu taukus tauku sadedzināt sirdsdarbības diapazonu

Reklāma 5. Samaziniet apstrādātos ogļhidrātus un cukurus Kaut arī neregulāra badošanās patiešām ļauj ēst nedaudz brīvāk nekā parasti, jums tomēr vajadzētu ēst pēc iespējas mazāk maizes, makaronu, rīsu utt. Tā vietā koncentrējieties uz olbaltumvielu lietošanu no liellopa gaļas, zivīm vai cūkgaļas, ogļhidrātus no dārzeņiem, augļiem un saldajiem kartupeļiem un veselīgus taukus no tādiem pārtikas produktiem kā mandeles, avokado, zivis un olīveļļa.

Šeit varat atrast dažus ogļhidrātu avotus, kas palīdzēs jūsu svara zaudēšanas ceļojumam.

VeselībaVeselīgs uzturs Ogļhidrātu maiņas. Power princips, dedzināt taukus Ikviens, kurš jebkad ir jāievēro stingra mazkaloriju diētu, zina, ka blakusparādība samazināt svaru, ir muskuļu atrofija. Tas nozīmē, ka rezultāts būtu nopietnāka ierobežojumi slikti, bet brīvs ķermeņa. Protams, šāds rezultāts ir apmierināts ar nav viss. Protams, mēs varam ieteikt zaudēt svaru diētu aktīvi iesaistīties sportā laikā.

Kā periodiska badošanās palīdz zaudēt svaru Ēdot šādā veidā ir daudz priekšrocību attiecībā uz svara zudumu. Pirmais ir tas, ka tad, kad jūs gavējat, jūsu ķermenis būs spiests enerģijai izmantot savus uzkrātos ķermeņa taukus.

Pēc vairāku stundu ilgas dedzinot taukus kad gavēni jūsu ķermenis iztērēs cukura krājumus, kā rezultātā tas sāks dedzināt taukus enerģijas iegūšanai - šo procesu sauc par vielmaiņas maiņu.

Džons Hopkinss, neirozinātnieks, doktors Marks Mattsons skaidro šo efektu vienkārši: Pārtraukta badošanās kontrastē ar parasto ēšanas paradumu lielākajai daļai amerikāņu, kuri ēd visu nomoda laiku Ja kāds ēd trīs ēdienreizes dienā, kā arī uzkodas un nesporto, tad katru reizi, kad viņš ēd, viņš skrien uz tiem kalorijas un nededzinot to tauku krājumus.

Tas nozīmē, ka jūs ne tikai būsiet plānāks, dedzinot taukus kad gavēni arī izskatīsities labāk un daudz veselīgāk, nekā zaudējot svaru vecmodīgi[5].

  • Tauku deglis bezmaksas izmēģinājumu
  • Priekšrocības medus svara zudums
  • Ja 3 kg - tad nometiet 24 dienu laikā.
  • Kā nokļūt savās rokās mēnesī
  • Kad [raganas] par daudz piena izslaukušas, tad esot jāizvemj un tai vietā piepes pie kokiem augot.
  • Tauku dedzināšana veselīgas maltītes

Pārtraukta badošanās var palīdzēt optimizēt galveno tauku sadedzināšanas hormonu izdalīšanos organismā. Tas jo īpaši attiecas uz diviem vissvarīgākajiem hormoniem: cilvēka augšanas hormonu HGH un insulīns. Cilvēka augšanas hormons spēlē galveno lomu, ieslēdzot ķermeņa tauku dedzināšanas krāsni, lai darbam un rotaļām nepieciešamās kalorijas iegūtu dedzinot taukus kad gavēni uzkrātajiem ķermeņa taukiem.

Pētījumi rāda, ka badošanās var ievērojami palielināt HGH ražošanu[6].

Kas ir periodiska badošanās - un vai tā ir domāta jums? Gavēnis tūkstošiem gadu tiek izmantots ar reliģisku praksi, pārtikas resursu trūkumu un vienkāršām svara zaudēšanas cerībām. Bet periodiska badošanās ir dota jauna dzīve nesen, varbūt tāpēc, ka tas jūtas mazāk ierobežojošs nekā skaitot ogļhidrātus, un tādas slavenības kā Terijs EkipāžaDženifera Lopesa un Kourtney Kardashian ir baumas, ka to praktizē. Turklāt ir arvien vairāk zinātnisku pētījumu, kas apstiprina, ka tas varētu būt arī ilgāka mūža atslēga - ne tikai svara zaudēšanas dēļ, bet arī tāpēc, ka tas var mazināt iekaisumu un oksidatīvo stresu, palielināt metabolismu un šūnu atjaunošanos, uzlabot zarnu mikrobiomu un palielina jutību pret insulīnu.

Pārtraukta badošanās ietekme uz insulīnu ir tikpat iespaidīga un, iespējams, vēl svarīgāka. Zema un vienmērīga insulīna līmeņa uzturēšana ir atslēga, lai zaudētu lieko tauku daudzumu un noturētu to. Diētām, kurās ir daudz pārstrādātu ogļhidrātu maize, makaroni, rīsi un vienkāršu cukuru konfektes, cepumi un sodair pretējs efekts.

Tie izraisa insulīna līmeņa strauju pieaugumu un pēc tam avāriju katru reizi, kad ēdat kādu no šiem pārtikas produktiem. Šīs parādības tīrais rezultāts ir tāds, ka jūsu ķermenis vairāk no tā, ko ēdat, uzglabās kā lieko ķermeņa tauku daudzumu, nevis sadedzinās to kā enerģiju. Reklāma Šāda insulīna līmeņa hroniska paaugstināšana var izraisīt arī 2. Pārtraukta badošanās viegli atrisina šo problēmu. Vienā pētījumā tika atklāts, dedzinot taukus kad gavēni vīriešiem, kuri piedalījās intermitējošā tukšā dūšā, bija dramatiski zemāks insulīna līmenis un ievērojami uzlabojās jutība pret insulīnu[7].

Tas notiek dedzinot taukus kad gavēni, ka jūs nedodat ķermenim pārtiku, tāpēc tas neradīs insulīnu, ļaujot līdzsvarot insulīna līmeni, līdz atkal ēdat. Tas palīdz jūsu ķermenim palikt kaloriju un tauku sadedzināšanas stāvoklī. Jūs atradīsit arī to, ka tas dod jums vairāk enerģijas visas dienas garumā. Vēl viens lielisks svara zaudēšanas ieguvums no periodiskas badošanās ir tas, ka bada lēkmes un alkas, kas parasti jūs var nomocīt visas dienas garumā, samazināsies, ja netiks pilnībā novērstas.

Ogļhidrātu maiņas. Power princips, dedzināt taukus

Tas, iespējams, ir saistīts ar tā spēju līdzsvarot insulīna un cukura līmeni asinīs un, savukārt, palīdzēt izlabot citu hormonālo nelīdzsvarotību. Bieži uzdotie jautājumi par svara zaudēšanu badošanās laikā Tagad, kad jūs zināt, kas ir neregulāra badošanās un kā sākt, ir pienācis laiks atbildēt uz citiem jūsu jautājumiem. Zemāk ir sniegtas atbildes uz bieži uzdotajiem dedzinot taukus kad gavēni par periodisku badošanos.

Šīm atbildēm vajadzētu jums palīdzēt un daudz vieglāk sākt darbu. Cik daudz es zaudēšu svaru? Svara daudzumu, ko jūs zaudējat ar gavēni, nosaka tas, cik bieži un ilgi jūs esat gavēni, ko jūs ēdat pēc tam, un dedzinot taukus kad gavēni faktori. Viens pētījums, ko publicēja American Journal of Clinical Nutrition atklāja, ka vidējais svara zudums, lietojot pārtraucošu badošanās diētu, pēc 12 mēnešiem bija aptuveni 9 mārciņas, un svara zudums visveiksmīgākais bija tiem, kuri stingri ievēroja izvēlēto diētu[8].

Vai es varu trenēties badošanās laikā? Jā tu vari. Patiesībā, veicot pareizo treniņa veidu, kamēr gavēnis palīdzēs ātrāk zaudēt svaru un pat veidot muskuļus.

kā lebron james zudums svars novājēšanas brokastis cept

Ja esat nopietns sportists un katru dienu bieži vingrojat stundu vai vairāk, periodiska badošanās var nebūt jums labākā izvēle, jo šādam vingrinājumu apjomam ir nepieciešama degviela, lai jūs kustētos un veidotu muskuļus. Tomēr viegliem līdz vidēji intensīviem treniņiem 2 līdz 4 reizes nedēļā vajadzētu darboties ar periodisku badošanos. Labākie treniņi, kas jādara, kamēr badošanās ir svara zaudēšana, ir spēka treniņš treniņi. Tas nozīmē jebko, sākot no standarta spēka treniņiem līdz kettlebell vai ķermeņa svara treniņiem.

Apvienojiet tos ar vieglākiem vingrinājumu veidiem, piemēram, staigāšanu, skriešanu vai jogu. Jūs to varētu arī izmēģināt 30 dienu pretestības grupas treniņu izaicinājums kopā ar periodisko badošanās diētu.

kā veidot liesās muskuļus sadedzinot taukus padarīt ķermeni sadedzināt taukus ātrāk

Tas palīdzēs jums iekļūt vingrinājumu rutīnā, vienlaikus atvieglojot jauno ēšanas režīmu. Reklāma Koncentrējieties uz kopējo ķermeņa vingrinājumu veikšanu vienā treniņā ar pēc iespējas mazāku atpūtu starp komplektiem.

ir fat burners fda apstiprināts pārtika apdegums pie kuņģa taukiem

Šāda rīcība palīdzēs sadedzināt vairāk kaloriju treniņa laikā un pēc tā. Jūs arī izveidosiet muskuļus, kas palīdzēs jums izskatīties un justies labāk, kad svars nokrīt. Atcerieties, ka vingrošana var palielināt izsalkumu, tāpēc mēģiniet trenēties stundas vai divu laikā tieši pirms tiek plānots pārtraukt badošanos[9].

Jūsu ķermenis tiks sagatavots maltītei, un izsalkums nedos jums vislabāko.

novājēšanu kafijas mlm pārtikas produkti kad jūs vēlaties sadedzināt taukus

Vai tad, kad es gavēju, es nezaudēšu muskuļus? Pirmkārt, jūs neesat pietiekami ilgi gavējis, lai jūsu ķermenis sāktu sadalīt muskuļus enerģijas iegūšanai. Jums, iespējams, ir simtiem tūkstošu kaloriju no jūsu uzkrātajiem ķermeņa taukiem, kas jāizlieto, pirms tas sāk notikt. Ja tukšā dūšā mēģināt veidot muskuļus, jums jānodrošina, ka katrā ēdienreizē starp gavēni jūs saņemat pietiekami daudz kaloriju, īpaši ar olbaltumvielām.