Kādi ir labākie veidi kā sadedzināt ķermeņa taukus

Lai ķermeņa taukus sāk intensīvi izmantot skriešanas treniņu laikā, vislabāk tos ieplānot agrā rīta stundā. Tiesa, ziemas sezonā būs grūtības ar ledu vai pārāk salnu laiku.

Bieži uzdotais jautājums, ko man jaunie klienti uzdod katra gada sākumā, ir kādi ir labākie treniņi svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai? Realitāte ir tāda, ka uz šo jautājumu nav viennozīmīgas atbildes, taču ir veidi, kā maksimāli palielināt kaloriju un tauku daudzumu, ko jūs patērējat sportojot. Šajā rakstā es izpētīšu, kurš vingrinājumu veids patērē visvairāk kaloriju, un kāpēc tas var nebūt svarīgi, kad runa ir par tauku zaudēšanu.

Elektriskais remonts Viss, kas jums jāzina par tauku dedzinātājiem. Labākie tauku dedzinātāji svara zaudēšanai sievietēm: atsauksmes, lietojuma iespējas un ēdiena veidi, lietojot tauku degļus Vai esat kādreiz domājuši, kāda jums ir seksīga un skaista figūra?

Es jums sniegšu arī 10 aktivitāšu sistēmu, kuras jūs varat veikt katru dienu un kas palīdzēs jums maksimāli palielināt sadedzināto tauku daudzumu jā, pat vēdera taukus. Kāds vingrinājums sadedzina visvairāk tauku?

vantage starptautiskā novājēšanu kafija

Pirms tieku pie gaļas, ļaujiet man lauzt mītu: neviens vingrinājums nededzinās vairāk vēdera tauku. Tā ir skumja patiesība, es zinu.

Kādi ir labākie veidi kā sadedzināt ķermeņa taukus vingrinājumu veidiem ir atšķirīga vielmaiņas ietekme uz ķermeni. Tas nozīmē, ka daži vingrinājumu veidi patērē vairāk kaloriju, kamēr jūs tos darāt, un citi veidi patērē mazāk.

Caureja Koncentrēšanās trūkums Šie simptomi var ilgt līdz vienai nedēļai, un daži cilvēki var priekšlaicīgi pārtraukt ketogēno diētu. Mērens ūdens un kofeīna daudzums var novērst šos jautājumus. Ja simptomi neizzūd, ieteicams sazināties ar ārstu. Kaut arī katrs ražotājs izmanto nedaudz atšķirīgas sastāvdaļas, starp formulām ir dažas līdzības. Visredzamākais no tiem ir beta-hidroksibutirāts BHBkas pazīstams arī kā eksogēni ketoni vai ketona sāļi.

Ja jūs meklējat tīru kaloriju patēriņu, zinātne ir skaidra: dažas darbības sadedzina vairāk nekā citas. Vingrinājumi, piemēram, svara treniņš, nedeg tik daudz kā sirds, bet tiem ir pēcdzemdību efekts. Diemžēl, ja jūs meklējat neto tauku zudumu, jums, iespējams, būs jāņem vērā vairāki mainīgie papildus tam, kādu vingrinājumu jūs veicat piemēram, miegs, atpūta, uzturs un stresa pārvaldība.

Pagaidām es izpētīšu visvairāk un vismazāk kalorijas patērējošos vingrinājumu veidus, un es jums pastāstīšu, kā tos padarīt vēl kaloriju patērējošākus.

  • Kvantu tauku zaudējumu atsauksmes
  • Bieži uzdotais jautājums, ko man jaunie klienti uzdod katra gada sākumā, ir kādi ir labākie treniņi svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai?

Lecamaukla — kalorijas stundā ja lecat ar izlaidumiem minūtē Bonusa apdegums: Kā izrādās, šī mazā virve patiesībā ir liela laika tauku deglis. Mēģiniet izmantot svērto lecamo virvi, lai vēl vairāk piesaistītu rokas un plecus.

Reklāma 2. Jo vairāk tu sevi spiedi šo sprintu laikā, jo lielāks ir apdegums. Tas ir HIIT veids, slavens kardiotreniņu veids, kas patērē vairāk kaloriju minūtē nekā līdzsvara stāvoklis.

Skriešanas veidi svara zaudēšanai

Mērķis ir 30 sekundes atpūtas ik pēc 90 sekundēm sparinga. Vēlreiz ievērojiet HIIT principu. Lai vairāk lāpu treniņa laikā un pēc tā, pievienojiet īsus sprinta sprādzienus savā skrējienā. Es iesaku saglabāt darba un atpūtas attiecību 2: 1, lai pēc iespējas vairāk izdegtu. Piemēram, ja skrienat 60 sekundes, staigājiet 30 sekundes. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, pārliecinieties, ka veicat šķidruma ķēdi kādi ir labākie veidi kā sadedzināt ķermeņa taukus neapstājas atpūsties starp katru kustību.

Es iesaku pārslēgties starp ķermeņa augšējo un svara zudums kaulu zudums kustību, novājēšanu puse jūs varētu turpināt vingrināties ilgāku laika periodu.

Mēģiniet veikt kettlebell šūpoles, kettlebell squats un kettlebell push preses.

Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt

Pēc tam, pabeidzot trīs kustības, atpūtieties 15 līdz 20 sekundes. Pēc tam pārejiet uz 15 sekunžu sprintiem un 45 sekundēm atpūtas un pēc tam veiciet 20 sekunžu sprintu 40 sekunžu atpūtu. Neaizmirstiet panākt pretestību progresa laikā. Airēšanas mašīna — kalorijas stundā pie vatiem, ko varat pārbaudīt mašīnā Reklāma Bonusa apdegums: Lai iegūtu maksimālu kaloriju sadedzināšanu, airējiet ātri ar vienas minūtes intervālu vati un veiciet 30—60 sekunžu aktīvās atpūtas periodus, mainot tupus, atspiešanās un dēļus.

Lai palielinātu ante, turiet hanteli katrā rokā, lai arī jūsu ķermeņa augšdaļa tiktu iedarbināta. Un koncentrējieties uz saliktajām kustībām, kas nodarbina vairāk muskuļu grupu vairāk locītavās, piemēram, strupceļš un augšējā spiede.

ir 10 mārciņas svara zudums manāms

Pārsteigums pārsteigums, svara treniņš ierindojas diagrammas apakšdaļā, un jūs varētu domāt, vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai. Ļaujiet man uz to atbildēt. Vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai? Un atbilde ir Reklāma Jā, ja jūs vēlaties redzēt šo skaitli skalas kritumā, sirdsdarbība padarīs labāku darbu nekā svara treniņš.

Svara zaudēšanas priekšrocības skriešanā

Piemēram, Kopenhāgenas universitātes pētījumā tika aplūkota riteņbraukšanas ietekme uz darbu, salīdzinot ar sitienu ar trenažieru zāli svara zaudēšanai cilvēkiem ar lieko svaru. Pārsteidzoši, ka grupa, kas brauca ar velosipēdu, piedzīvoja vislielāko svara zudumu. Vai tas nozīmē, ka, veicot sirdsdarbību piecas reizes nedēļā, sadedzinās visvairāk tauku? Nav nepieciešams.

tauku zudumu ar vicks

Galvenais jautājums, koncentrējoties tikai uz sirdsdarbību, mēģinot zaudēt svaru, ir tas, ka, apvienojot garas sesijas ar ikdienas kaloriju deficītu ēdot mazāk kaloriju nekā patērējam katru dienuneizbēgami rodas muskuļu zudums. Lielāks muskuļu audu daudzums ir saistīts ar daudziem ieguvumiem, piemēram, palielinātu vairogdziedzera darbību kas arī veicina vielmaiņuuzlabotu cukura līmeni asinīs kas savukārt palīdz zaudēt taukussamazinātu stresa līmeni kas veicina ne tikai veselību, bet arī arī tauku zudums un uzlabota enerģija kas ļauj biežāk neizlaist treniņus vai uzkodas ar mierīgu ēdienu.

Atrisinājums: apvienojot svara treniņu ar HIIT kardio. Jauns Veikas meža universitātes pētnieku pētījums liecina, ka svara treniņu apvienošana ar zemu kaloriju diētu saglabā tik nepieciešamo liesās muskuļu masu, kuru var zaudēt, veicot aerobos treniņus. Cik man vajadzētu vingrot, lai zaudētu svaru?

Atbilde uz šo jautājumu ir ārkārtīgi personiska, un tajā jāņem vērā apsvērumi: Jūsu pašreizējais vingrinājumu līmenis Jūsu spēja atpūsties un atgūties diktē miegs un stress Jūsu diēta Tas nozīmē, ka laba ideja, lai sāktu tauku zaudēšanas braucienu, būtu izvēlēties vienu no top 3 kaloriju sadedzināšanas aktivitātēm, kuras esmu uzskaitījis iepriekš, un apvienot to ar dažām svara treniņu sesijām katru nedēļu.

Zaudēt svaru - Septembris 2021

Ja esat iesācējs, sāciet ar vienu stundu katru nedēļu un veidojieties atbilstoši savai pašsajūtai. Ja esat pieredzējis sportists, jūs, iespējams, katru nedēļu varat izturēt jauktu kardio un svaru no piecām līdz divpadsmit stundām.

Atkal nav vienotas pieejas, kas derētu visiem.

Ja ap vidukli un vēdera augšdaļu ir vairāk tauku, nekā vēlaties, kaloriju skaitīšana nav vienīgais līdzeklis. Kaut arī diēta un fiziskās aktivitātes joprojām ir galvenie svara pārvaldības elementi, nedaudz sarežģītāk ir izdzēst pēdējās pāris collas vēdera augšdaļas tauku. Tā kā dzīvesveida izvēle, iedzimtība un hormonālās svārstības ietekmē jūsu tieksmi nēsāt tauku audus ap vidu, lai iegūtu labākos rezultātus, apsveriet holistisku pieeju, kas pievēršas visiem jūsu dzīves aspektiem. Apņemieties piedalīties aerobikas programmā. Kaut arī sēdvietas un citi vingrinājumi uz vietas palīdzēs padarīt jūsu ķermeni stipru, tie daudz neietekmēs iekšējos taukus.

Eksperimentējiet un uzziniet, kas jums vislabāk der. Reklāma Vairāk par svara zaudēšanu.