Labākais veids kā sadedzināt taukus

Kalorijas ir enerģijas vienības. Bet dejā mūsu dvēsele un ķermenis saplūst vienā. Piesātina audus ar skābekli.

Share Send Daudzi cilvēki domā par skriešanu tikai tad, kad viņi ļauj atpūsties ēdiena ziņā.

Svara zaudēšana ar riteņbraukšanu

Tas ir, galvenais motivētājs ir kūkas gabals vai dažas glāzes vīna utt. Dažreiz viņi šādām brīvdienām gatavojas iepriekš: viņi skrien pirms plānotajiem svētkiem. Bet vai tas būs efektīvs? Šeit ir noderīga informācija par tauku skriešanu un dedzināšanu. Lai organisms sāktu tauku dedzināšanas procesu, varbūt ir vērts sākt ar rīta treniņu tukšā dūšā?

Mīti par to, kas palīdz novājēt

Varbūt jums vajadzētu izvēlēties klusu skriešanu, lai paliktu pareizajā "zonā"? Un, ja vēlaties zaudēt svaru, tad intensīvs sprints ir ideāls risinājums?

labākais veids kā sadedzināt taukus

Šajā rakstā mēs apsvērsim atbildes uz uzskaitītajiem jautājumiem. Kas ir tauku dedzināšana? Cilvēka ķermenim ir spēja oksidēties un sadedzināt taukus.

labākais veids kā sadedzināt taukus

Pēdējais tiek izmantots ogļhidrātu vietā kā degviela. Šis process ir aerobs - tauku sadalīšanās notiek skābekļa ietekmē. Vienkārši sakot, tauki tiek dedzināti lielos daudzumos enerģiskas aktivitātes laikā skriešana, riteņbraukšana, nūjošanakā rezultātā ķermenis tiek piesātināts ar skābekli.

labākais veids kā sadedzināt taukus

Kad notiek tauku dedzināšana? Lielākā daļa uzkrāto tauku tiek sadedzināta zemas intensitātes fiziskās aktivitātes laikā.

Diēta un svara zudums: jūsu labākie veidi, kā uzvarēt vēdera taukus

Jo labāka forma, labākais veids kā sadedzināt taukus vairāk tauku ir iesaistīti gremošanas procesā. Svarīga loma ir arī fizisko aktivitāšu ilgumam: jo ilgāks tas ir, jo vairāk tauku tiek oksidēts. Tauku dedzināšana skriešanas laikā Ideālā gadījumā tauku dedzināšanas process, kā likums, notiek cilvēkam ērtā tempā. Pēc ekspertu domām, ja teorētiski izvēlēto tempu var saglabāt astoņas stundas bez jebkādas slodzes, tad tas ir optimāls.

Turklāt ķermenim ir izdevīgi skriet ne tikai treniņa laikā, bet arī pēc tā, jo tas turpina dedzināt taukus vēl divas līdz trīs stundas pēc skrējiena beigām.

Fitness un vingrinājumi: labākie vingrinājumi svara zaudēšanai

Svara zaudēšanai šajā periodā ieteicams arī neēst, labāk ierobežot šķidruma uzņemšanu un, iespējams, nelielu olbaltumvielu daudzumu. Skriešana tukšā dūšā Ja forma un veselības stāvoklis ļauj pirms brokastīm lēnā tempā skriet, kas paātrina vielmaiņu un veicina tauku dedzināšanu, jums jāievēro noteikumi: Rīta skriešana jāveic tukšā dūšā.

Maksimālais skriešanas ilgums ir 40 minūtes. Lai noteiktu optimālo treniņu intensitāti, tiek izmantots laktāta tests.

24 tauku dedzināšanas (un ļoti veselīgi) pārtikas produkti

Intensīvi treniņi Kurš variants būtu labāks un efektīvāks: garš lēns skrējiens vai intensīvs sprints? Lēna skriešana ir labākais veids, kā sadedzināt taukus, bet slodze uz muskuļiem augstas intensitātes treniņu laikā ir vēl lielāka.

Kad sirdsdarbības ātrums paaugstinās līdz anaerobai zonai, ķermenis sāk izmantot ogļhidrātu krājumus un labākais veids kā sadedzināt taukus vairāk kaloriju palielināta muskuļu darba dēļ pat pēc treniņa. Augstas intensitātes anaerobās apmācības laikā tauku procentuālais daudzums, kas iesaistīts vielmaiņā, ir mazāks. Bet ar enerģiskiem vingrinājumiem patērēto kaloriju daudzums palielinās.

  1. Keto os tauku deglis
  2. Cilāt svarus Iegūstiet vairāk šķiedrvielu Jums nav jāēd maisiņš ar vecmāmiņas žāvētām plūmēm.

Turklāt ķermenim ir nepieciešams vairāk enerģijas, lai atgūtu, kā rezultātā sadedzina vairāk tauku. Secinājums liecina par sevi: optimālais risinājums ir apvienot lēnu skriešanu aerobikas zonā tas ir temps, kad treniņa laikā var mierīgi runāt, nejūtot diskomfortu un intensīvus īsus skrējienus ar pārtraukumiem.

Pēdējos ieteicams veikt ne biežāk kā reizi nedēļā.

Labāk zaudēt svaru. Kā zaudēt svaru nedēļā bez diētas mājās. Efektīvi vingrinājumi vīriešiem

Ir vēl viena svarīga nianse, no kuras atkarīga tauku dedzināšanas produktivitāte - uztura un miega kvalitāte. Fakts ir tāds, ka šis process ilgst visu diennakti, neapstājoties ne minūti un, jo īpaši, mierīga miega laikā. Tāpēc ir svarīgi nodrošināt pareizu uzturu un izvairīties no miega trūkuma. Noslēgumā ir vērts pievērst uzmanību šādam jautājumam: Vai ir pareizi dzert kafiju vai tēju pirms skriešanas? Zaļā tēja vai espresso ir ieteicama pat pirms treniņa no rīta.

labākais veids kā sadedzināt taukus

Fakts ir tāds, ka, pateicoties kofeīnam, vielmaiņas process sākas organismā. Tāpēc jums nevajadzētu atteikties no šāda prieka, jo tas uzlabos jūsu garastāvokli, un skriešana dos jums dzīvīguma stimulu.