Nerd fitness sadedzināt taukus

Galvenais ir panākt pareizu kustību. Pat ja jums regulāri notiek treniņš ar lielu daudzumu sirds un svara, pārslēgšanās uz treniņu ar tik mazu atpūtu bieži ir milzīgs izaicinājums. Olīvija Wilde Akcijas Elvīra Klīdzējs, 25 janvāris Māja zvaigzne Olīvija Vailda ir ideāls recepte bez stresa dzīvi: labu grāmatu, princis par puisi, un laiku pa laikam pankūku brokastis Par laimi, Vailds atgūt. Bet, ja divi puiši skūpsts, pēkšņi tur ir negatīva reakcija. Jo viņš bija viss taukains.

nerd fitness sadedzināt taukus

Programma Excel for iPhone tagad ļauj nofotografēt izklājlapu un to importēt Tauki, kas sadedzina ķēdes treniņus, kas ļaus jums iegūt formu Katrā sporta zālē ir nedaudz dalībnieku, kuri lielāko dienas daļu pavada, strādājot pie savas fiziskās spējas. Lielākajai daļai cilvēku tas vienkārši nav praktisks vingrinājumu plāns.

Plakanā vēdera sasniegšana

Darbs, ģimene un sociālās saistības parasti ierobežo laiku, ko ikviens no mums var veltīt savas fiziskās sagatavotības uzlabošanai, tāpēc mums ir nepieciešams kaut kas ātrs un efektīvs. Kaut kas līdzīgs ķēdes treniņiem. Šo treniņu ideja ir pabeigt vienu vingrinājumu, pēc tam pāriet tieši uz nākamo, neveicot atpūtu.

Lielākajā daļā ķēžu ir apmēram seši līdz desmit dažādi vingrinājumi, kas ļauj jums veikt pārtraukumu tikai pēc visa apļa pabeigšanas. Atšķirībā no daudziem citiem vingrinājumu veidiem, tas vienlaikus uzlabo jūsu sirds un asinsvadu stāvokli un muskuļu izturību.

  • Mājas lapa » Horoskops » 11 iemesli, kāpēc jums nevajadzētu izspēlēt Squat Challenge 11 iemesli, kāpēc jums nevajadzētu izspēlēt Squat Challenge Izskatās, ka vēl viens izglītojošais izskats ir vērojams, jo izrādās, ka izaicinājums izrāda tvaiku sieviešu fitnesa entuziastu vidū.
  • Multi slim administrare

Cik lielas ir shēmas, jums nevajadzētu mēģināt to darīt katru dienu. Neatvēlot sev pietiekami daudz laika, lai atgūtos starp tik intensīvām pūlēm, jūs centīsities redzēt rezultātus un jūs varētu nonākt pārmērīgas apmācības sindroma dēļ. Bet, ja jūs darāt tos pareizi, tas ir, dažas reizes nedēļā, ķēdes var iegūt lielisku formu un sadedzināt lielākos taukus.

Breadcrumb

Izmēģiniet to ar šiem sešiem fantastiskajiem treniņiem. Iesācēja shēma Sākot ar iesācēju ķēdi, nav nekas nepareizs. Pat ja jums regulāri notiek treniņš ar lielu daudzumu sirds un svara, pārslēgšanās uz treniņu ar tik mazu atpūtu bieži ir milzīgs izaicinājums.

nerd fitness sadedzināt taukus

Lielākajai daļai būs ievērojami jāsamazina vingrinājumiem izmantotais svars, jo bez pauzes jūs daudz ātrāk sasniegsit izsīkumu. Tas ir pilnīgi normāli, tāpēc nejūtieties, ka tas būtu vājuma pazīme.

nerd fitness sadedzināt taukus

Tas izmanto mašīnas, nevis brīvos svarus, lai palīdzētu jums izjust pareizo kustību, pierodot pārvietoties no viena lifta uz otru. Jūs darīsit kāju presi, stenda presi, plecu presi, sludinātāja čokurošanos, tricepsa pagarinājumu un mašīnu gurkstēšanu.

Tātad, tas padara jūs, ka daudz neaizsargātāka pret jebkuru apdraudējumu darbā. Ja jums ir karjera datoros, jūs varētu vēlēties uzzināt, kādas varētu rasties problēmas un ko jūs varētu darīt, lai novērstu to rašanos. Šeit ir piecas no visbiežāk sastopamajām problēmām, ar kurām var rasties datora lietotājs: 1 acs celms Iemesls: Mirdzot monitorā, spīdums un rakstīšana uz tā nepārtraukti stundām, dienu pa dienu, rada spriedzi acīm. Acs lēca un acu muskuļi ilgstoši tiek bloķēti tādā pašā stāvoklī un tādējādi sastiepjas. Viņi pēc tam vājina un nespēj veikt nepieciešamo kontrakciju un relaksāciju, kas ir nepieciešama, lai pielāgotu acu lēcu, lai objektu apskatītu tuvā attālumā vai tuvu.

Šim treniņam pēc ķēdes pabeigšanas atpūtieties līdz 1 līdz 2 minūtēm un tiecieties kopumā no trim līdz četrām kārtām. Spartacus treniņš Ķēdes var darbināt noteiktas muskuļu grupas vai mērķēt uz visu jūsu ķermeni.

Pēdējais noteikti ir labākais risinājums tiem, kuriem ir ierobežots laiks, jo tas skar visas jūsu galvenās muskuļu nerd fitness sadedzināt taukus.

nerd fitness sadedzināt taukus

Jūs vēlaties justies noguris katras ķēdes beigās un pēc tam, kad esat pabeidzis. Šī rutīna ietver kausiņu tupus, kalnu kāpējus, vienas rokas hanteles šūpoles, T-push-up, dalītos lēcienus, hanteles rindas, hanteles sānu kas ir ķermeņa slaids un pieskārienu, push-up pozīcijas rindas, hanteles vilkšanu un pagriešanu, kā arī hanteles spiedpogas.

10 Laika gaitā palēnina vielmaiņas ātrumu

Mērķis ir izpildīt katru vingrinājumu 1 minūti, pārejot uz nākamo 15 sekundēs, pēc tam pēc vienas ķēdes pabeigšanas pārtraukt 2 minūtes. Mērķis ir nerd fitness sadedzināt taukus kārtas.

nerd fitness sadedzināt taukus

Džeimsa Bonda iedvesmotais ķēdes treniņš Griezieties pie filmas, lai uzzinātu iedvesmu ķēdes treniņam. Programmā ir 12 atkārtojumi, kas katrs sastāv no squats, lunges, dumble bench-preses, pull-ups, tricep virvju novilkšanas, dzeloņstieņa bicep cirtas un sānu plecu celšanas, kam seko 1 minūtes lēkšanas virve vai lekt domkrati. Šis konkrētais treniņš ir saistīts ar diezgan lielu aprīkojuma daudzumu, kas nozīmē, ka jums tas, iespējams, būs jādara sporta zālē.

Squat vs Deadlift difference (quick review!)

Rakstā tika ieteikts izmantot brīvlaiku, lai jums nebūtu sūda inventāra, taču tas arī nodrošinās, ka, pārejot no viena vingrinājuma uz nākamo, jums nav jāgaida. Veicot vairākus vingrinājumus, izmantojot tos pašus muskuļus, jūs pilnībā nogurat to ķermeņa daļu, kas veicina augšanu un noteikšanu.