Sadedzināt taukus 5 minūtes. Mīti par to, kas palīdz novājēt

Jums jāsāk ar diviem vai trim skrējieniem nedēļā, vienlaikus skrienot īsas distances. Ja staigāšana ir kļuvusi par pilntiesīgu apmācību, nav slinks, lai izvēlētos ērtus vaļējus drēbes un čības ar labu nolietojumu. Ja jūs labojat savu pārtiku un staigāt katru dienu, tad nedēļā jūs varat zaudēt svaru par 2 kg, kas mēnesī ļaus jums zaudēt līdz 8 kg!

Jūsu 4 nedēļu garantētais muskuļu maltīšu plāns

Galvenais Ēdiens-Dzēriens Jūsu 4 nedēļu garantētais muskuļu maltīšu plāns Lai uzbūvētu lielāku un fiziski mazāksgan kultūristi, gan vidēji puiši, bieži vien izmanto vienu un to pašu stratēģiju: ēd visu, kas ir redzams, vai sabiezē, pēc tam sadedzina taukus vai sagriež, samazinot kaloriju daudzumu un ēdot tīrāk, lai atklātu zemāk esošos jaunos muskuļus.

Tas darbojas, taču tas prasa laiku un var radīt ilgstošus zaudējumus šūnu līmenī - un tas var ļoti apgrūtināt noturēšanos ilgtermiņā.

sadedzināt taukus 5 minūtes ķermeņa slaidie padomi

Kad jūsu mērķis ir pēc iespējas ātrāk sagriezt taukus un veidot muskuļus, tomēr, rēķinot katru kaloriju uzreiz, šīs abas fāzes var kondensēt vienā pārmērīgi tīrā apjoma fāzē, ļaujot vienlaikus veidot muskuļus un sadedzināt taukus un galu galā parādīties kopā ar labākais ķermenis jebkad. Šajā ēdienreižu plānā noņemtās receptes ir izstrādātas kaloriju deficītam ar lielu daudzumu augstas kvalitātes olbaltumvielu un mērenu ogļhidrātu daudzumu, kas, apvienojot, sadedzina taukus, stimulē jaunu muskuļu augšanu un apmierina augsta līmeņa atjaunošanās prasības.

Uzrakstīt recenziju

Dienas gaitā tie arī palielina uzturvērtību, ļaujot dienas pirmajā daļā sadedzināt taukus un pēc tam lielāko ikdienas uztura daļu novirzīt muskuļu augšanai. Izmēģiniet sešas nedēļas un redziet. Brokastis: kafija Sāciet dienu ar 12 unces melnās kafijas, kas satur tikai četras kalorijas un sniedz termogēnus ieguvumus, kas palielina vielmaiņas ātrumu, liecina žurnālā publicētais pētījums Uztura un metabolisma gadagrāmatas.

Cik daudz vajag staigāt, lai zaudētu svaru Dienas minimums ir 10 tūkstoši soļu, kas ir vienāds ar kilometriem.

Kafijas pagatavošanai varat izmantot jebkuru metodi. Mums patīk franču prese. Sastāvdaļas: 2 ēd.

Skriešana Skriešanas vai skriešanas sajaukšana efektīvi sadedzina taukus, veicina veselību, normalizē asinsriti un palīdz uzturēt muskuļu tonusu. Šī lēnā skriešanas tehnika ir ieteicama iesācējiem. Lai izvairītos no teļu muskuļu ievainojumiem, jums ir jāpaspēj uz visas kājas, nedaudz jālec uz augšu, saliekt rokas elkoņos. Pareizi rīkojoties, skrējējs piedzīvo prieku un nav pārņemts, tāpēc labāk trenēties vienatnē un pieturēties pie sava ērtā tempa.

Aizveriet vāku nemaisiet un atstājiet 4 minūtes. Viegli nospiediet virzuli uz leju, izmantojot tikai rokas svaru, līdz tas sasniedz dibenu.

sadedzināt taukus 5 minūtes msm tauku zudums

Pārlej un pasniedz uzreiz. Uzturs: 4 kalorijas; 0g olbaltumvielu; 0g ogļhidrātu; sadedzināt taukus 5 minūtes tauku; 0g šķiedras Kopējais laiks: sadedzināt taukus 5 minūtes minūtes No rīta kaut kas jāēd? Cilvēki attīstījās badošanās un barošanās ciklā.

sadedzināt taukus 5 minūtes visvairāk novājēšanu leju mētelis

Mēs lielāko daļu savas eksistences pavadījām dienas laikā, gavējot vai ēdot vieglāk, vienlaikus aktīvi sekojot, medot un vācot pārtiku. Vakaru pavadījām, atpūšoties un mielojoties ar lielāko tauku dedzināšana cookie mīklas ikdienas pārtikas, ja ne visu.

Autors: Evan Garcia Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Izmēģiniet metožu kombināciju, lai pievienotu intensitāti un sadedzinātu vairāk kaloriju. Ja jums ir 20 minūtes dienā, lai veltītu laiku vingrošanai, nogādājiet skriešanas apavus. Jebkurš, kas liek jūsu ķermenim kustēties, sadedzina taukus - vai tas būtu ejot, braucot ar velosipēdu vai skrienot - un skriešana ir viens no ātrākajiem veidiem, kā sadedzināt taukus. Tomēr teikts, ka ir dažas lietas, kuras jums jāzina, lai maksimāli palielinātu 20 minūtes un sadedzinātu pēc iespējas vairāk tauku.

Šī struktūra atbilst mūsu dabiskajiem instinktiem un sociālajiem modeļiem. Tomēr tas nav viss vai nekas, un, ja jūs absolūti nevarat izturēties neēdot dažas stundas pēc pamošanās, šeit ir dažas iespējas, kas nekaitēs jūsu rezultātiem: ¼ tases rieksti, porcija augļu, 8 oz liesa gaļa, 4 olas vai 2 ēdamkarotes dabiskā zemesriekstu sviesta.

Pusdienas: lasis un avokado Astoņas unces laša nodrošina neticamus 45 gramus sadedzināt taukus 5 minūtes veidojoša proteīna, un sirdij veselīgās omega-3 taukskābes samazina iekaisumu, lai paātrinātu atveseļošanos.

sadedzināt taukus 5 minūtes lc svara zudums

Sastāvdaļas: 8 oz lasis vai sānu steiks vai vistas krūtiņa 1 tējkarote olīveļļas sāls un pipari pēc garšas? Pārgriež avokado uz pusēm un pasniedz. Uzturs: kalorijas; 47g olbaltumvielu; 9g ogļhidrātu; 29g tauku; 7g šķiedra Kopējais laiks: 13 min.

sadedzināt taukus 5 minūtes dabiskie pārtikas produkti kas sadedzina taukus

Vakariņas: cūkgaļas fileja un kartupeļi Mēs esam sajaukuši baltos rīsus un kartupeļus. Ja jums nepatīk kartupeļi, ogļhidrātiem izmantojiet tases balto rīsu.

Ja rīsi nav jūsu lieta, jūsu pamatnes pārklās 24 unces kartupeļu. Sastāvdaļas: 1 ½ sarkans kartupelis, kubiņos 1 liels saldais kartupelis, kubiņos 8 oz cūkgaļas fileja vai bizoni, vistas vai lasis 1 glāze balto rīsu ½ sarkanie pipari, sagriezti šķēlēs 2 ēd. Sautējiet sarkanos un saldos kartupeļus, bieži maisot, līdz tie ir nedaudz brūni, apmēram 12 minūtes.

  1. Labākie novājēšanu zīmoli
  2. Galvenais Ēdiens-Dzēriens Jūsu 4 nedēļu garantētais muskuļu maltīšu plāns Lai uzbūvētu lielāku un fiziski mazāksgan kultūristi, gan vidēji puiši, bieži vien izmanto vienu un to pašu stratēģiju: ēd visu, kas ir redzams, vai sabiezē, pēc tam sadedzina taukus vai sagriež, samazinot kaloriju daudzumu un ēdot tīrāk, lai atklātu zemāk esošos jaunos muskuļus.
  3. Apsveriet visu, tas ir pilnīgi neērti.

Notīriet pannu, pievienojiet 2 ēd. Pagatavojiet rīsus saskaņā ar iepakošanas instrukcijām. Uzkarsējiet 1 ēdamkaroti eļļas nonstick kastrolī uz vidēji augstas uguns.

sadedzināt taukus 5 minūtes vai jūsu ķermenis sadedzina taukus miegā

Apmēram 10 minūtes sautējiet sarkanos piparus, sīpolus, brokoļus un burkānus, bieži maisot, līdz tie kļūst maigi un viegli brūni.

Lai piekļūtu ekskluzīvu video videoklipiem, slavenību intervijām un citam, abonēt vietnē YouTube!