Sadedzināt taukus zemākos abs,

Dalieties vietnē Pinterest. Lai saprastu, vai jūs to darīsit, šeit ir divu stratēģiju vizualizācijas tabula. Jūsu pasūtījums adrese IR jāsaskan ar jūsu piegādes adresi.

Apmāciet savuabs katruviensdiena Sadedzināt taukus zemākos abs kā jebkurš cits muskulis, jūsuIedaļavajag arī pauzi! Tas nenozīmē, ka iesildīšanās laikā jūs nevarat aktivizēt ab muskuļus, izmantojot tādus vingrinājumus kā dēļu, Inchworms un citus sadedzināt taukus zemākos abs un stabilizācijas vingrinājumus, taču tos nevajadzētu trenēt.

Ir jauns gads, un ir pienācis laiks sākt darbu un beidzot iegūt šo sešu paku abs, taču, pirms mēs ienirstam sešos abs abs, jums jāzina, ka jums ir pietiekami zems ķermeņa tauku daudzums, lai jūsu abs redzētu, un ja tā, tad, ja vēlaties ieskatieties, ko un kā es ēdu katru dienu, jums vajadzētu apskatīt manu rakstu ar nosaukumu 'Ko es ēdu un daru katru dienu, lai paliktu sasmalcināts'.

Stipri un attīstīti seši abs abs, tāpat kā zems ķermeņa tauku procentuālais daudzums, nedos tu stipra un noslīpēta lāde vai mugura. Jums ir jāsamazina vēders tāpat kā jebkurš cits ķermeņa muskulis, ja vēlaties, lai tas kļūtu sadedzināt taukus zemākos abs un stiprāks. Dažiem no jums var būt maz ķermeņa tauku un viņiem vēl nav abs. Parasti cilvēki treniņa beigās vienkārši pievieno ātru abs rutīnas rutīnu, sadedzināt taukus zemākos abs velta visu treniņu ārpus nedēļas, lai rūpīgi strādātu jūsu abs.

Tas parasti noved pie jūsu abs. Jūsu vēdera dobums netiek pietiekami stimulēts, jo lielākā daļa enerģijas ir iztērēta jau jūsu galvenajā treniņā. Un dažreiz tā paša iemesla dēļ pat pilnībā izlaida. Sadedzināt taukus zemākos abs vēdera izeja ir tāda pati kā jebkura cita ķermeņa muskulatūra, kas izturas pretoties, un tāpat kā jebkurai citai muskuļu grupai, kuru vēlaties palielināt, jums tajās jāpiedalās vairāk nekā reizi nedēļā.

  • Treniņš ar bobu harperu krievu valodā. Black Fire ir ļoti efektīva Boba Harpera programma
  • Kā sadedzināt taukus ar kokosriekstu eļļu
  • Kā zaudēt svaru mājās bez diētas?
  • Nē, jūs nevarat mērķēt uz vēdera taukiem, taču šie 7 vingrinājumi dedzinās visu ķermeni
  • Ko darīt, lai klucīši parādītos. Kā mājās izveidot abs. Ko un kā darīt?

Tomēr, ja jūs arī veltāt pilnu dienu vēdera vingrošanai un konsekventai uzturēšanai kopā ar pareizu uzturu, jūs patiešām sākat redzēt ķermeņa izmaiņas un beidzot esat pilnībā izstrādājis sešus abs. Un seši iepakojuma abs izskatās lieliski, taču tas arī palīdzēs jums gandrīz visos pārējos vingrinājumos un pacelšanas pasākumos, jo jūsu abs ir svarīga jūsu pamat muskuļu sastāvdaļa un atbalsta katru kustību, kā arī stabilizē jūsu. Kad runa ir par abs, jums sadedzināt taukus zemākos abs nav vajadzīgs nekāds aprīkojums vai pat trenažieru zāle.

Ir daudz vingrinājumu, kurus jūs varat ļoti efektīvi veikt ar savu ķermeņa svaru, un šodien man ir si. Vingrinājumi ir lieliski piemēroti ikvienam fitnesa līmenim, sākot no iesācējiem līdz pat progresīviem. Tauku dedzināšana eļļa shah nazir vingrojumu programmas grūtības nosaka intensitāte, ar kādu jūs to darāt savā tempā, uzturat labu formu un mēģināt apstāties tikai pārtraukumos.

Katru vingrinājumu veiksim 45 sekundes ar 15 sekunžu pārtraukumu starplaikos. Ja esat progresējis, es vēlos, lai jūs katru vingrinājumu veiktu 40 sekundes ar 20 sekunžu pārtraukumu starplaikos un, ja esat iesācējs, es vēlos, lai jūs katru vingrinājumu veiktu 35 sekundes ar 25 sekunžu pārtraukumu.

Pēc šī treniņa beigām jūs būs skāris visus muskuļus jūsu abs, no iekšējiem un ārējiem slīpumiem, taisnās zarnas, vēdera un šķērsvirziena vēdera.

kā slaids uz leju jūsu dubultzoda

Viss, kas jums nepieciešams, ir lejupielādēt lietotni Heria Pro no App Store vai Google Play veikala, atvērt YouTube treniņu sadaļu, atvērt šo rutīnu, izveidot nelielu platību un esat gatavs doties. Pirmais vingrinājums ir augstā dēļa atvēršana un aizvēršana.

Nokļūsim push-up stāvoklī. Tāpēc tas izskatās šādi, un, ja tas ir pārāk grūti, jūs vienmēr varat iet ārā un atgriezties.

labākās svara zuduma iekārtas

Ejam 45 sekundes, saspiediet savu kodolu, nospiediet rokturi uz grīdas, sāksim regulēt elpošanu. Caur degunu, tagad caur muti.

Meklējot racionālu risinājumu, kā ātri un viegli niezēt

Ejam, pēdējās 10 sekundes, piecas, četras, trīs, divas un viena. Labi, mēs mainīsim pozīcijas nākamajā vingrinājumā. Mūsu vēdera muskuļi no cita sānu vingrojuma leņķa, mēs kāpjam uz velosipēdiem. Tātad rokas aiz galvas, kājas pilnībā izstieptas, ceļi līdz elkoņiem. Katru reizi, kad pārslēdzaties, saspiediet un gurkstiet.

4 Veidi, Kā Sadedzināt Vairāk Kaloriju Sēžot | Veselība

Ejam, pēdējās 10 sekundes. Pieci, četri, trīs, divi un viens. Labi, izstiepiet tos abs, velciet sekundi, lai atvilktu elpu. Nākamais vingrinājums, ar kuru mēs sāksim, ir kāju plātīšanās un nokļūšana skrūvju turēšanas stāvoklī.

Kājas taisnas, rumpis stingrs, rokas uz augšu.

Vai ir labi darīt abs katru dienu?

No šejienes mēs sākam plātīt kājas. Ja tas ir pārāk grūti, jūs varat vai nu nolaist rokas, vai vienkārši turēt serdeņa skrūves turēšanas stāvokli, pārliecinieties, ka visa šī kārtība ir patiešām saspringta. Tā vietā, lai saliektu kājas, turiet tās taisnas. Jo taisnāks jūs esat, jo vairāk jūs izmantojat abs. Pēdējās piecas sekundes, piecas, četras, trīs, divas un viena.

Labi, veltiet sekundi, lai atvilktu elpu, iztaisnojiet abs. Nākamais vingrinājums, ko mēs sāksim, ir krēslu sēdēšana. Tātad ejam uz priekšu, apgulies ar kājām uz augšu, kā mēs sēdējām krēslā, rokas uz augšu, jūs vēlaties mēģināt pieskarties griestiem, 45 sekundes, ja tagad jūtaties noguris, varat iet uz priekšu, kājas nemēģiniet apstāties, turpināt. Pēdējās 10 sekundes, ejam, piecas, četras, trīs, divas un viena. Labi, tad pārejiet pie nākamā vingrinājuma. Tie būs kāju pacelšanas gadījumi, tāpēc atgriezīsimies gulēšanas stāvoklī, apēdīsim jūs, izstieptas un aizslēgtas kājas.

tauku dedzināšanas posmi

Jūs vēlaties to celt līdz galam, līdz pat lejai. Turiet kājas taisnas, patiešām pievelciet kodolu. Pēdējās 10 sekundes, ejam. Labi, ejam tālāk, pārslēdzamies.

Nākamais vingrinājums, ar kuru mēs sāksim, ir mainīt alpīnistus. Tātad nonāksim push-up stāvoklī. Pielieciet celi pie elkoņa, sakrustojiet un pārslēdzieties; pēc tam, kad jums būs labāk, sāciet pārmaiņus mazliet ātrāk.

Vājie noteikumi Laba diena! Es jūsu uzmanībai iepazīstinu ar mājas treniņu izlasi ar Bobu Hārperu. Tātad, kļūstot par vienu no diviem programmas treneriem, Bobs palīdzēja notievēt milzīgam skaitam īstu resnu vīriešu, kuri ēterā zaudēja svaru un turpina zaudēt svaru. Miljoniem cilvēku katru nedēļu ar aizturētu elpu vēro, kā divi simti un vairāk kilogramu cilvēki dažu nedēļu diētas un intensīvu treniņu laikā pārvēršas par slaidiem un seksīgiem vīriešiem un sievietēm. Projekta 'Lielākais zaudētājs' popularitāte ir neticami augsta, un tāpēc viens no tā galvenajiem varoņiem Bobs Hārpers arī nepalika ēnā.

Jo vairāk jūs vērpjat, jo vairāk jūs strādājat ar abs, tāpēc patiešām piešķiriet tai jauku vērpjot un paceliet ceļus uz augšu, pilnībā izstiepjot uz grīdas. Labi, mēs esam pēdējā vingrinājumā. Tā ir patiešām ātra rutīna, bet mans Absare jau uzmundrināja.

  • Vai ir labi darīt abs katru dienu? - Vingrinājumi
  • Efek samping tauku dedzināšana
  • Tagad jūs zināt, kā veidot abs mājās.
  • Pulsa tauku dedzināšana. Kā aprēķināt savu sirdsdarbības ātrumu tauku zaudēšanai
  • KĀ ZAUDĒT VĒDERA TAUKUS: VIENA EFEKTĪVA STRATĒĢIJA, LAI IEGŪTU FORMU - FITNESA 2

Pēdējais vingrinājums ir dēlis, kas vērsts uz austrumiem līdz elkoņiem. Tātad nonāksim dēļu pozīcijā. Jūs vēlaties ceļgalu pacelt līdz elkonim. Saspiediet abs. Nāc, mēs gandrīz esam klāt, viss, kas jums ir. Ja jūs darāt šo rutīnu katru dienu es ieteiktu to darīt tikai vienu vai divas reizes, bet ja nu šodien ir jūsu galvenais vēders?

Diena, tad es vēlos, lai jūs to izdarītu pilnvērtīgam treniņam vismaz četrus apļus.

Kad esat uzsācis šo rutīnu kopā ar padomiem, kurus minēju raksta sākumā, un pats galvenais, pastāvīgi turieties pie tā. Jūs patiešām sāksit mainīt savu ķermeni un beidzot ar pilnīgu, spēcīgu, attīstītu sešu komplektu.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Tātad, ja jums patika raksts, noteikti sagraujiet pogu Patīk. Atstājiet komentāru zemāk. Ļaujiet man uzzināt, ar ko jūs strādājat un ko vēlaties, lai nākamais raksts būtu par šo tēmu, un jūs varat kopīgot šo rakstu ar draugu, kuram nepieciešams likumīgs sešu paku abs treniņš, ko viņi var darīt katru dienu, lai faktiski esiet reāli Sasniedziet rezultātus. Ja vēl neesat pārliecinājies, ka esat pierakstījies ar paziņojumiem, kad es izlieku ziņojumu katru ceturtdienu pulksten Austrumu laiks, un, ja jūs komentējat pirmajās 20 minūtēs, jums vienmēr ir iespēja laimēt dažus par brīvu Heria Apparel.

Runājot par Heria Apparel, pavisam jaunā Heria kolekcija ir tikai dažas dienas pirms piliena. Jūs sadedzināt taukus zemākos abs apskatīt katru kolekcijas daļu, kā arī cenu vietnē chrisheria. Šī kolekcija, kuru esat redzējis iepriekšējos rakstos, piemēram, baltās sporta bikses, melnās sporta bikses, vējjakas, treniņu šorti, pat bikses, kuras es valkāju šobrīd jūs kaut ko saņemat, pirms viss tiek izpārdots, tāpēc pārliecinieties, ka sekojat man Instagram.

Vispirms es paziņošu par pilienu tur un pievērsīšu tam uzmanību, jo mēs tiksim ļoti ātri izpārdoti. Es centīšos aizpildīt pēc iespējas ātrāk un es arī veikšu vairāk iepriekšēju pasūtījumu, lai jūs varētu rezervēt savu pasūtījumu. Paturot to prātā, paldies, ka skatījāties. Tiekamies nākamajā ceturtdienā plkst. Austrumu laiks. Traka mīlestība, miers ārā. Kā es varu saņemt sešu iepakojumu 2 nedēļu laikā mājās? Sveiki visiem, šodienas abs sadedzināt taukus zemākos abs ilgst tikai 10 minūtes, tauku dedzināšanas mērķa zona tas kļūst intensīvs, jūsu abs tevi mīlēs un ienīdīs, kā ir grafiks.

tauku zudumu lietotne

Cilvēki, šī programma ir bezmaksas, tāpēc neaizmirstiet sagraut pogu Patīk, abonēt un arī iespējot paziņojumu. Ja vēlaties piedalīties šajā izaicinājumā, neaizmirstiet atstāt zemāk komentāru par savu progresu vai izmantot Instagram manu hashtag vai pat izveidot tādu YouTube rakstu kā šīm meitenēm, lai mēs varētu viens otru atbalstīt un sākt.

Visi vingrinājumi šodien ir 30 sekundes katrs un nāk superset. Tāpēc mēs veicam divus vingrinājumus mugurā un veicam desmit sekunžu pārtraukumu. Sāksim Pirmais vingrinājums ir kāju pacelšana, lēnām nolaižot kājas, paceliet tās atpakaļ uz augšu, pēc tam gurkstiet un aplaudējiet rokas, pārliecinoties, ka mugura ir līdzena uz grīdas, kad nolaižat tur kājas.

Vai nevēlaties sāpināt muguru, nē atpūtas laiks šeit, cilvēki, mēs ejam tieši pretējā krīzē.

Kā zaudēt vēdera taukus: viena efektīva stratēģija, lai iegūtu formu

Izmantojiet galvenos muskuļus, lai paceltu gurnus no grīdas. Pārliecinieties, ka šeit noliecat rumpi.

sadedzināt vēdera tauku 2 nedēļu laikā

Mums ir 10 sekunžu pārtraukums, un nākamais vingrinājums ir Spider-Man Plank. Novietojiet vienu kāju vienā pusē un pieskarieties elkonim. Tagad sagatavojieties lēcienam, kas kāpj virs ķermeņa. Pielieciet ceļus pēc iespējas tuvāk pretējiem elkoņiem un savelciet kodolu.

  1. Estētiskais tauku zudums

Tālāk mums ir krievu vērpjot. Dariet to lēnām un kontrolējot, un manas abs šajā brīdī tik ļoti dega. Mēs tūlīt lecam iekšā un ārā. Es šeit tiešām nogalinu, bet sadedzināt taukus zemākos abs, izstiepjot kājas un elpojot, kad saņemat savu kājas iekšā un saspiediet savas vēdera muskuļus kopā. Atpūtieties, un mums ir dēlis ar gurnu iegremdēšanu. Šis vingrinājums ir ļoti piemērots slīpumiem, un tagad iesim tieši uz dēļu Džeka darbību.

Pārliecinieties, ka jūs turat savu pamatu kustībā, un sagrauzīsim to, jūs varat atvēlēt laiku vēl vienai nelielai pauzei, un mums ir simtiem, jūs varat atvest kājas no grīdas.

Tas ir ļoti grūts. Tātad, ja jums ir nepieciešams neliels pārtraukums, tas ir pilnīgi labi.