Tauku zuduma ātrums griešanā

Viņi darbojas pat salīdzinoši augstās kalorijās. Šāda daļa satur mg vielas.

Bet vai kāda no šīm diētām darbojas? Un vai tie ir droši?

Dzeriet šo maisījumu 7 dienas, ātri atbrīvojieties no vēdera taukiem - pastāvīgs novājēšanas

Zinātne līdz šim ir bijusi maz ko teikt. Tikai nesen pētniecības aģentūras ir izrādījušas interesi par svara zuduma receptēm.

burning tauki ar periodisku badošanās 3 dienas pēc dzemdībām nav svara zudums

Daudzi no Bravatas un viņas kolēģu pārskatītajiem pētījumiem tika uzsākti, lai izpētītu ietekmi, ko rada dažāda veida uztura maiņa. Mums, piemēram, uztura speciālistiem, ir vajadzīgi daudz lielāki pētījumi, kas ir īpaši izstrādāti, lai risinātu svara zuduma jautājumu un atbilstu standartiem, kas tiek izmantoti, lai pārbaudītu jaunas zāles. Tauku zuduma ātrums griešanā mēnesi pēc tam, kad parādījās Bravata pārskats, The New England Journal of Medicine tika publicēti divi randomizēti kontrolēti pētījumi ar zemu ogļhidrātu diētu.

Vienu vadīja Frederiks Samaha Filadelfijas Veterināro lietu medicīnas centrā, otrs - Gary Foster Pensilvānijas universitātē tajā pašā pilsētā 3. Samaha un Foster katrs nejauši izvēlēts aptaukošanās brīvprātīgais vai nu ar Atkins stila zemu ogļhidrātu vai tradicionālo zema tauku satura diētu. Samaha sešu mēnešu pētījumā pacienti ar zemu ogļhidrātu saturu zaudēja lielāko svaru - vidēji par 6 kilogramiem, aptuveni trīs reizes vairāk par svara zudumu, kas ziņots par zema tauku satura grupu.

secinājumi

Fostera mazākā gada pieredze sākotnēji parādīja līdzīgus rezultātus, bet atšķirība starp abām grupām bija izzudusi līdz gada beigām. Šie divi pētījumi sniedz vislabākos pierādījumus tam, ka diēta ar zemu ogļhidrātu saturu var būt noderīga pacientiem, kuriem nepieciešams svars - tauku zuduma ātrums griešanā ārstēšanas sākumposmā.

Taču pētījumi bija nelieli: Samaha sastāvā bija pacienti, Foster bija tikai 63 - un tikai 79 un 37 pētījumi līdz pētījuma beigām. Kamēr nav pieejami ilgāka termiņa dati no lielākiem pētījumiem, Foster nevēlas ieteikt diētu ar zemu ogļhidrātu saturu. Tagad viņš sāk lielāku pētījumu pacientiem, ko finansē ASV Nacionālie veselības institūti, kas ilgs divus gadus.

Tas ne tikai pievērsīsies lielajam jautājumam par to, vai diēta ar zemu oglekļa saturu, vai ar zemu tauku saturu ir labāka, lai ilgtermiņā saglabātu svara zudumu, bet ietver arī plašāku brīvprātīgo veselības novērtējumu.

Tomēr visā attīstītajā pasaulē turpinās paplašināšanās. Declan Butler pēta retos zinātniskos pierādījumus par apgalvojumiem par vadošajiem uztura plāniem.

Foster apkopos datus par pacienta spēju izmantot un par savu artēriju, kaulu un nieru veselību. Tas ir svarīgi, jo daudzi uztura speciālisti joprojām ir nobažījušies par to, ka drošība ir ilgstoši ievērot uzturu, kas ir smagi vērsta pret taukiem un olbaltumvielām.

Roberts Eckel no Koloradas Universitātes Cilvēku uztura centra Denverā pauž bažas par to, ka cilvēki pēc Atkinsas diētas vai līdzīgiem plāniem neēd daudzus augļus, dārzeņus un veseli graudi, kas ir gandrīz vispārēji atzīti par izdevīgiem. Citi eksperti apgalvo, ka debates par dažādu diētu relatīvajiem ieguvumiem ir sānskats uz galveno vēstījumu tiem, kas vēlas zaudēt svaru un saglabāt to: patērē mazāk kaloriju un izmantot vairāk.

Astrups dara to, ko viņš sludina, katru dienu braucot pa 25 kilometriem uz un no darba.

kā sadedzināt taukus pēc daudz ēšanas pārtikas produkti kas sadedzina taukus nevis muskuļus

Tie liecina, ka svara zudums ir līdzīgs diētām ar tādu pašu kaloriju skaitu, neatkarīgi no ogļhidrātu, tauku un olbaltumvielu īpatsvara 5, 6. Bet daži eksperti, ieskaitot pētniekus, kuri citādi kritizē Atkinsas diētu, apgalvo, ka zemas oglekļa satura pieeja vismaz ir tā, ka tas mudina cilvēkus izgriezt lielu daudzumu kaloriju bagātu pārtiku, piemēram, donuts, kūkas un konditorejas izstrādājumi.

Tas var novest pie tā, ka diētu patērē mazāk kaloriju kopumā, kas izskaidro Samaha un Fostera izmēģinājumu rezultātus. Bet ir grūti noteikt, cik daudz kaloriju pacientu uztura izmēģinājumos patērē. Daudzi brīvprātīgie nepiekļaujas noteiktajām diētām, un parasti viņi nepaziņo par to, kādu summu viņi ir ēst.

Video: Gads bez Elgas 2021, Septembris

Ir kvalitatīvs dziļš miegs Jēdziens labi gulēt, lai zaudētu svaru, šķiet sapnis paredzēts puncis. Tomēr šai koncepcijai ir kaut kas, un tas ir saistīts ar vielmaiņu.

  1. Izklausās pazīstami?
  2. Tauku apdegums plus
  3. Sports un fitnessSvara zudums Kā sadedzināt taukus?
  4. Kas ir zaudējumu gads? - Investīcijas un finanšu tirgi
  5. Iespējams bezmiegs tāpēc pirms gulētiešanas neņemiet piedevu.
  6. Kā notievēt rokās 3 nedēļām

Pētījums, kas veikts pētījumā American Journal of Clinical Nutrition atrasts, kad cilvēkiem trūka miega, palielinājās vēlu nakts uzkodu skaits, un viņi biežāk izvēlējās uzkodas ar augstu ogļhidrātu saturu.

Citā pētījumā, kas veikts Čikāgas universitātē, miega trūkuma dalībnieki izvēlējās uzkodas ar divreiz vairāk tauku nekā tie, kuri gulēja vismaz 8 stundas.

vairumtirdzniecība

Otrais pētījums atklāja, ka pārāk maz gulēšana liek cilvēkiem ēst lielākas visu pārtikas produktu porcijas, palielinot svara pieaugumu. Pārskatot 18 pētījumus, pētnieki atklāja, ka miega trūkums izraisīja vēlēšanos pēc enerģiski blīviem, ar augstu ogļhidrātu saturošiem pārtikas produktiem.

3 nedēļu svara zudums keto lifetime veselības svara zudums koledžas stacija

Izslēdziet ierīces pirms gulētiešanas, neiet gulēt ar ieslēgtu televizoru vai ar pilnu vēderu un pārliecinieties, ka jūs pareizi ejat cauri miega stadijas.

Galvenā atņemšana, jums prioritāte ir gulēt! Apakšējā līnija Ja jūs noklikšķinājāt uz šo rakstu, meklējot burvju svara zaudēšanas metodi, man ir ne žēl pievilt! Man patīk uzturēt lietas reālas, godīgas, un svara zaudēšana ir vairāk nekā tikai tauku izliešana - tā ir pilnīga dzīvesveida maiņa garīgi un fiziski.

kā izdomāt savu tauku dedzināšana sirdsdarbību pārtikas produkti lai izvairītos ja dedzina kuņģa taukus

Ne tikai iedomājieties sevi fiziski spēcīgāku, pievilcīgāku un visu pārējo. Ievērojiet, ka jūsu ikdienas dzīves kvalitāte, tostarp jūsu domāšana un darbība, ievērojami uzlabosies. Patiesībā, es derēšu, ka, progresējot ceļojumā, fiziskā estētika sāks zaudēt savu pievilcību kā motivācija, un jūs stingri virzīs no kaisles uzlabot savu dzīvi un, cerams, palīdzēt citiem darīt to pašu.

Sūtīt draugam

Pat šādā stāvoklī ķermeņa vajadzīga enerģija. Un viņš var ņemt to ārā no uzkrāto tauku.

kadiķogas tauku zudumu kā zaudēt svaru un sadedzināt taukus

Kā sadedzināt taukuslai enerģija devās uz bazālās vielmaiņas ātrumu? Ķermenis ņems enerģiju no taukiem, bet, kad gala ogļhidrātus un taukus no pārtikas. Šādā secībā.

Priekšmeti

Pirmais dega ogļhidrātus tad tauki pārtiku, daži no enerģijas, var ņemt no olbaltumvielām ja daudz no tiemun tad runa ir par ķermeņa tauku. Un skaits bazālo metabolismu nav tik liels, tie ir atkarīgi no sausā svara ti, ķermeņa masa bez taukiemvidēji, kura vērtība ir līdz kkal. Zaudēt dienu g svaru 3kg mēnesī tauku zuduma ātrums griešanā, jums ir nepieciešams, lai būtu paēdušu kkal 24 stundas.

Tātad, ja jūs paļauties tikai uz galvenā apmaiņu, jums ir tikai kcal. Šāda spēcīga griešanas spēks neizbēgami noved pie samazināšanos bazālo metabolismu. Skaidrs, tauku zudums palēninās. Ir eksperimentāli pierādījumi, ka bazālo vielmaiņas ātrumu var samazināt līdz kkal vai mazāk. Vai ir izeja no apburtā loka? Jā, un tas ir labi zināms - ieviešanu fiziskās aktivitātes. Šis ir otrais raksts tikai ietaupa diētu, kuri ir norūpējušies par to, kā sadedzināt taukus.

Kā sausās meitenes svara zudumam. Noslēpums skaista vīriešu ķermeņa un reljefa muskuļi: žāvēti un smaids Aerobika un sportiskā apmācība ir jāizgatavo līdz mazākajām detaļām, un, attiecīgi, jāveic ar precizitāti milimetru.

Ja svara zudums diētas bija pietiekami, tas neeksistē plašu fitnesa nozarē. Taču bez diēta fitness nav efektīva svara zudums. Tomēr pat tad, ja ir tik daudz, cik vēlaties, un izmantot, rādītāji fiziskās sagatavotības būs palielināt skaitu muskuļu palielinās un pakāpeniski samazinās tauku daudzumu.

Ja jums nav gaidīt tūlītējus rezultātus, pat bez diētas fitnesa funkcijas. Tomēr, kā sadedzināt taukus efektīvāk?