Tauku zudumu un kreatīna

Meitenēm atšķirībā no vīriešiem ir nepieciešams patērēt 1,5 gramus olbaltumvielu uz 1 kilogramu sava svara. Glutamīns, HMB un beta-alanīns Glutamīns un beta-alanīns ir aminoskābes un HMB, beta-hidroksi-beta-metilbutirāts, ir blakusprodukts leicīnam, citai aminoskābei. Kāpostu soļi izraisa būtisku vitamīnu iznīcināšanu, jo īpaši C.

Populārākie kultūrisma bagātinātāji, kurus pārskaita by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Daži darbi, daži ir potenciāli, daži naudas izšķiešana Jūs, iespējams, vēlēsities izmantot sporta veidošanas un fitnesa nodarbības, kas paredzētas ķermeņa svara pieaugumam.

tauku zudumu un kreatīna

Ņemot vērā visas jaunās vietnes, nav iegādājamo produktu, kas rada ātrāku muskuļu ieguvi, trūkums. Sarežģītā daļa ir noskaidrojusi, kas darbojas un cik daudz jāņem droši. Šeit ir dažāds piemaksu saraksts, kas jāizskata.

MLO STRONG 10 (G)

Kreatīns Kreatīns ir dabiski sastopams savienojums, kas tauku zudumu un kreatīna muskuļos lielos daudzumos. Kreatīna monohidrāts ir papildvielu tauku zudumu un kreatīna un kombinācija ir aminoskābju arginīna, glicīna un metionīna kombinācija. Kreatīns vada svarīgo kreatīna fosfāta enerģijas veidu, kas ir svarīgs augstas intensitātes aktivitātēs, piemēram, svara celšanai.

Kreatīns var uzlabot ķermeņa lielumu un apmācību sniegumu augstas intensitātes aktivitātēs. Jāapzinās, ka ne visi reaģē uz kreatīna papildināšanu, un 30 procenti lietotāju, iespējams, neredz uzlabojumus. Sievietes nevar gūt labumu tik daudz kā vīrieši. Veicot ķermeņa masas pieaugumu, palielināta izturība, nefasēšana un tauku zudums ir samērā vienādi rezultāti.

Ieteicamajā 3 tauku zudumu un kreatīna kreatīna devā dienā kreatīns ilgstoši tiek izmantots līdz šim publicētajos pētījumos. Tiek ziņots par atsevišķām nevēlamām blakusparādībām, taču tās var būt saistītas ar nepietiekamu ieteiktā daudzuma ievērošanu.

tauku zudumu un kreatīna

Olbaltumvielu pulveri - sūkalas, kazeīns, sojas, olu Šīs pilnīgās olbaltumvielas ietver visas būtiskās aminoskābes, kuras organisms nespēj ražot pats. Dažādiem proteīniem, piemēram, sūkalas un kazeīnam, olšūnai un sojai, ir dažādas absorbcijas pakāpes. Neatkarīgi no tā, vai jums vajadzētu dot priekšroku viena otrai muskuļu veidošanai, tā joprojām ir populāru un zinātnisku diskusiju priekšmets, lai gan sūkalu olbaltumvielu izolāts, kas absorbē daudz vairāk olbaltumvielu, ir balstīts uz dažādiem zinātniskiem pētījumiem.

nerakstitie.lv — nerakstitie.lv

Attiecībā uz olbaltumvielu pulveriem novērtējiet vērtību, pārbaudot etiķetē norādīto olbaltumvielu. Kopā ar izturības treniņu, pietiekams olbaltumvielu patēriņš kopā ar atbilstošu diētu var palielināt muskuļu daudzumu un samazināt ķermeņa tauku saturu. Skatīt Bodybuilding Diet par papildināšanas laika jautājumiem pirms un pēc apmācības. Drošības apsvērumi nav sagaidāmi, ja jūs sapratīsit proteīnu pulveris.

Pārmērīgs olbaltumvielu patēriņš cilvēkiem ar nieru slimībām var nebūt drošs. Multivitamīni Multivitamīnu piedevas var palīdzēt sasniegt ieteicamo dienas devu vitamīniem un minerālvielām, ja jums ir mazāk nekā ideāls uzturs, ceļojumi mazina uzturu vai intensīvu fizisko aktivitāšu pieaugumu.

Šādos apstākļos es uzskatu multivitamīnu labu apdrošināšanu pret iespējamiem trūkumiem. Izvēlieties cienījamu zīmolu. Jums vajadzētu izvēlēties labu visaptverošu papildinājumu ar līdzsvarotu formulu.

  1. Ēdiena pārstrāde Pārtikas produktu mainīšana termiskā apstrādes laikā.
  2. Sadedzināt taukus pabarot muskuļu pārtikas sarakstu
  3. Populārākie kultūrisma bagātinātāji, kurus pārskaita
  4. Kas ir kreatīns?

Antioksidanti Uztura antioksidanti aizsargā pret dabīgiem un sintētiskiem ķīmiskiem fragmentiem, ko sauc par brīvo radikāļu, kas ir daļa no ikdienas dzīves. Izdzīvošanas izaicinājumi var palielināt jūsu prasības pret antioksidantiem. C un E vitamīni ir galvenie antioksidanti normālajā uzturā, lai arī daudzas citas augu barības vielas veicina šo efektu.

Kā palielināt muskuļu lielumu ar piedevām

Piesārņojums, stress, smēķēšana, smags treniņš un slimība var palielināt jūsu prasības pret antioksidantu aizsardzību. Pārmērīgs daudzums antioksidantu var radīt "prooksidantu" efektu, kas ir pretstats tam, ko jūs varētu lietot šos papildinājumus. Austrālijas sporta institūts iesaka antioksidatīvo svara zudums ķermeņa maska papildināt tikai dažu nedēļu laikā, kamēr ķermenis pielāgojas stresa apstākļiem.

Vispārīgi padomi Svara celšana, lai zaudētu svaru, var būt pretrunā ar kopēju ideju veikt vairāk aerobo aktivitāšu, lai samazinātu mārciņas, bet svarcelšana ir ļoti efektīvs treniņu veids tauku zaudēšanai. Jūsu svara celšanas celšanas kārtība nedaudz atšķirsies no muskuļu palielināšanas vai spēka palielināšanas, taču, lai sasniegtu maksimālu rezultātu, jums joprojām ir spēcīgi jāsit pa svariem. Pareizo vingrinājumu izvēle Vieglu vingrinājumu izvēle, īpaši viena locītavas vingrinājumi, piemēram, bicepsu cirtas un teļu audzēšana, to vienkārši nesagriež. Treneris Maikls Stefano iesaka pieturēties pie vairāku locītavu kustībām.

Pārsniegts C vitamīns var veicināt pārlieku dzelzs absorbciju, kas var nebūt veselīga visiem. Kalcijs Sievietes, kas smagi strādā un sasniedz zemu ķermeņa tauku līmeni, proti, mazāk par 10 procentiem, riskē zaudēt laiku hormonālo traucējumu dēļ estrogēnu ražošanā. Uzdevums, ko izraisa estrogēnu samazināšanās, var izraisīt kaulu zudumu tādā pašā veidā kā menopauzes laikā. Apmācības periodu zaudēšana no sporta nodarbībām nav nekas neparasts, bet tas prasa, lai jūs, ārsts vai vēl labāk sportists un sporta dietologs, redzētu, kas nepieciešams, lai risinātu problēmu.

VeselībaVeselīgs uzturs Sporta uztura režīmu, kā arī dažādas piedevas un piemaisījumus Cilvēki, kuri ir aktīvi iesaistīti sporta un vēlas uzlabot savas fiziskās spējas un sniegumu, ieteicams lietot pārtikas koncentrāti un preparātus, kas ir - sporta uzturs. Tā ir speciāli izstrādāta, lai palielinātu muskuļu masu, izturību. Ārsti un zinātnieki ir pētījuši, kāda pārtika ir droša veselīgu darbību organismā un tiek izmantota uzturu un fizioloģiju. Bieži vien cilvēki baidās sākt lietot šīs zāles, bailes no sekām un traucējumu organismā, bet tas ir veltīgi.

Kalcija piedevas var būt daļa no risinājuma, ja iespējams, ietekmēs kaulu veselību. Cinks un magnijs Cinks ir svarīgs, lai iegūtu vīriešu hormona testosteronu un veidotu imūnsistēmu. Magnijs ir būtiska nervu sistēmas sastāvdaļa un sirds veselība. Abiem ir virkne svarīgu bioķīmisko funkciju.

Cinks un magnijs tiek bieži tirgoti bodybuilders kombinācijā papildinājums sauc par ZMA. Cinks ir veseli graudi, sēklas, rieksti un jo īpaši gaļa un austeres. Pēc vairāku gadu pētījuma nav pierādījumu tam, ka ne minerālūdens piedāvā kultūrisms vai sporta aktivitātes uzlabošana, kas pārsniedz ieteicamās uztura prasības. Cinks var būt nedaudz toksisks pārmērīgi, un cinks var ietekmēt arī vara absorbciju.

Dzelzs Dzelzs ir ķimikāliju minerāls, kas nepieciešams, lai iegūtu hemoglobīnu, asins proteīnu, kas transportē tauku zudumu un kreatīna organismā. Ir viegli redzēt, cik svarīgs dzelzs ir cilvēkiem, kuri strādā.

Dzelzs pārslodze dažiem uzņēmīgiem cilvēkiem var izraisīt hemohromatozi. Dzelzs piedevas drīkst parakstīt tikai ārsts, tauku zudumu un kreatīna arī sportistiem vai tiem, kas smagi apmāca, ir ieteicams izmantot sporta ārstu kopā ar sporta diētu.

Noteikti rūpējieties par to, jo dzelzs piedevas nevajadzētu lietot nejauši.

Kā pacelt, lai zaudētu svaru - Medicīnisks -

Dažiem cilvēkiem dzelzs piedevas var izraisīt aizcietējumus un kuņģa darbības traucējumus. Elektrolītu un ogļhidrātu aizstājējgraudi Elektrolēti galvenokārt iegūst no derīgajiem minerāliem, un tie uztur šķidruma līdzsvaru un palīdz nervu sistēmai veikt muskuļu kontrakcijas.

  • Zivju eļļa un tauku zudums
  • Vaska kukurūza Treniņu bagātinātāji var palīdzēt jūsu muskuļiem radīt vairāk enerģijas, kavēt nogurumu, dot jums labāku muskuļu sūkni un paātrināt atveseļošanos.
  • Pārtikas produkti, kas nesaņem taukus - uzturs un uzturs
  • Kā palielināt muskuļu lielumu ar piedevām - Citi
  • Kā multivitamīni palīdz sportistiem.
  • Palieliniet tauku zudumu ātru laikā ātri

Elektrolīti ir nātrijs, kālijs, magnijs, kalcijs un hlorīds, bikarbonāts, fosfāts, sulfāts. Exercisers ir īpaši atkarīgas no nātrija un kālija bilanci. Ogļhidrāti ir svarīgi degvielas patēriņam, ieskaitot intensīvu ķermeņa svaru un pēcdzemdību enerģētikas nomaiņu. Tauku zudumu un kreatīna, galvenokārt cukuri, ir veidoti sporta dzērienos ar elektrolītiem, tādiem kā nātrija hlorīds un kālijs, un dažreiz magnijs.

Sporta dzērieni var būt noderīgi svara treniņā, ja sesijas notiek ilgāk par stundu pēc intensīvas fiziskās aktivitātes vai pēc šādu sesiju beigām, kur laba prakse ir ātra muskuļu glikozes nomaiņa.

Plašāku informāciju par sporta dzērienu lietošanu skatiet manā rakstā par kultūrisma diētu. Kofeīns Kofeīns ir dabiski sastopams alkaloīds un stimulējošs līdzeklis kafijas, tējas, kakao, guarānas, kolas un citu augu produktu dzērienos.

Spēcīga kafijas vārīta kafija dos jums apmēram miligramus kofeīna, šķīstošā kafija apmēram 80 miligramus, bieži vien mazāk, un tēja samazinās ap 40 miligramiem.

tauku zudumu un kreatīna

Tas atšķiras no produkta līdz produktam un kā jūs gatavojat dzērienu. Vispārējā veselības stāvoklī lielākā daļa medicīnas viedokļa ir tas, ka līdz trim kafijas tasītēm dienā nav kaitīgas, un tām pat var būt dažas priekšrocības, lai gan daži cilvēki reaģē uz stimulatoru īpašībām, kam ir vairāk problēmu nekā citiem.

Sirdsdarbības sirdsklauves un nemiers ir vērojamas dažu kofeīnu dzērājos. Grūtniecības laikā vienu vai divas tases katru dienu tiek uzskatīts par kaitīgu auglim. Glikozamīns Pretstatā nosaukuma skaņai, glikozamīns nav glikozes aizstājējs dzēriens, bet dabiski sastopamais savienojums, kas saņēmis publicitāti un plašu atbalstu, lai papildinātu artrīta sāpju mazināšanu un iespējamu turpmāku locītavu bojājumu novēršanu.

  • Veselības tehnoloģiju novājēšanas mašīnas
  • Galvenā atšķirība: teroīdi ir tauko šķītoši organikie avienojumi, ka ir dabiki un ražoti cilvēka organimā.
  • Sporta uztura režīmu, kā arī dažādas piedevas un piemaisījumus
  • Starpība starp steroīdiem un papildinājumiem - Atšķirība Starp -
  • Populārākie kultūrisma bagātinātāji, kurus pārskaita by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Daži darbi, daži ir potenciāli, daži naudas izšķiešana Jūs, iespējams, vēlēsities izmantot sporta veidošanas un fitnesa nodarbības, kas paredzētas ķermeņa svara pieaugumam.
  • Koji je dobar fat burner

Iespējams, ka glikozamīns ir droši lietojams. Glutamīns, HMB un beta-alanīns Glutamīns un beta-alanīns ir aminoskābes un HMB, beta-hidroksi-beta-metilbutirāts, ir blakusprodukts leicīnam, citai aminoskābei. Atsevišķu aminoskābju veicināšana, olbaltumvielu struktūras, lai uzlabotu veiktspēju sporta spēlēs, gadu no gada ir bijusi īpaša uzmanība papildināt ražotājus.

Pārtikas piedevas sportam. Kā multivitamīni palīdz sportistiem. Kas ir kreatīns

Līdz šim pierādījumi par jebkuru priekšrocību ir bijuši jaukti un lielākoties neaizsargāti. Tiek apgalvots, ka HMB papildinājumi palielina muskuļu lielumu un izturību, kā arī veicina tauku zudumu kopā ar stiprības programmu.

tauku zudumu un kreatīna

Pētījumi par HMB ir parādījuši zināmu labumu stiprības sportistiem, veidojot muskuļu beztaras, bet priekšrocības ir salīdzinoši nelielas, un HMB izmaksas novājēšanu matu garums augstas. Iespējams, ka efektīvā deva ir 3 grami dienā, kas sadalīta 1 gramā trīs reizes dienā. Droši vien nav vērts ņemt.

Beta-alanīns ir jaunais puisis bloķē, un, manuprāt, tas nav pietiekami tauku zudumu pārtraukšana. Tas var sniegt dažas priekšrocības tādiem intensīviem sporta veidiem kā svars, taču ir daudz par agru zināt, ka tas notiek.

Daži agrīni pētījumi ir kļūdaini. Ietaupiet savu naudu vai izmēģiniet kreatīnu. Citas aminoskābes Arginīns un leicīns, valīns un izoleicīns, sazarotās ķēdes aminoskābes, arī tiek popularizēti un pārdoti kā derīgas piedevas spēka trenažieriem un sportistiem.

tauku zudumu un kreatīna

Kā atsevišķi produkti, nav pierādījumu par ieguvumu, kas pārsniedz to lomu pilnīgos olbaltumvielās. Leucīns var būt vērts skatīties uz iespējamo labumu, veicot turpmāku novērtēšanu. Apkopojot papildinājumus Ja esat ierindots sportists, neievietojiet kaut ko mutē, kas varētu izgāzties testos ar narkotikām. Amatieriem neticiet viss, ko jūs lasāt muskuļu murgos vai internetā. Daudzi neatkarīgie testi ir nepieciešami, onetwoslim tallinn pārbaudītu bagātinātāju vērtību un drošumu.

Citi apsvērumi par kultūrisma bagātinātājiem Kāda ir summa, kas darbojas, deva?

tauku zudumu un kreatīna

Tauku zudumu un kreatīna nelietojiet vairāk par paredzēto devu. Vai jūsu papildinājums iesaka etiķetē ieviest efektīvu devu? Vai jūs varat uzticēties papildināšanas uzņēmumam, lai vienmēr piegādātu šo summu savā produktā? Vai varat uzticēties papildinātājam, lai produkts nejauši nejauši vai netīši neiekļautu nedrošus vai nelikumīgus papildu produktus? Diētiskās piedevas. J Sporta zinātne Kreider RB.

Uztura bagātinātāji un muskuļu augšanas veicināšana ar pretestību. Sports Med. Proteīnu un aminoskābju papildinājumu ietekme uz veiktspēju un apmācību pielāgojumiem desmit nedēļās, kad tiek veikta pretestības apmācība.

J spēks Cond Res. Cochrane Database Syst Rev. Update, 1 : CD Glikozamīna terapija osteoartrīta ārstēšanai. Related Content.